De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Tgoch Team of the Season wil echt wel niet alles zeggen hoor:
bvb: Zabaleta, Leighton Baines, Wes Morgan, Dany Rose, Luke Shaw hebben ook allemaal minstens 1x TOTS behaald. Zijn niet bepaald absolute topverdedigers.
1x, Vertonghen heeft er 2 en Alderweireld zelfs 3x... Dat is consistent bij de allerbesten in de sterkste liga. Bij Spurs dus geen prijzen natuurlijk maar die hadden gerust meegekund bij Bayern, United, Chelsea, ... Alleen eens je bij Spurs komt geraak je er niet emer weg natuurlijk.

Maar goed, agree to disagree. :)

Dat Seys maar rap fit is voor rechtsback en Smets nog een stap zet want deze verdediging met Faes en Dewinter is dramatisch. Debast wil ik nog het voordeel van de twijfel geven.

Kan je toch nooit zien op deze beelden. Je moet altijd grensrechter volgen

Daar mogen ze dan wel eens een beeldje van tonen toch

Nu ben ik benieuwd naar het beeld dat dit 100% duidelijk maakt
IMG_0456.jpeg

Lijkt me toch wel volledig buiten te zijn.

Saelemaekers voor De Bruyne vind ik dan ook weer geen logische beslissing, ga je weer zonder een echte spelmaker spelen. Ja, Tielemans kan die rol ook wel aan, maar CDK of Vanaken zijn toch logischere wissels nu.

Nee, de enige goeie wissel die Garcia hier gedaan heeft was Lukabakio uit zijn lijden verlossen.

Saelemaekers voor De Bruyne vind ik dan ook weer geen logische beslissing, ga je weer zonder een echte spelmaker spelen. Ja, Tielemans kan die rol ook wel aan, maar CDK of Vanaken zijn toch logischere wissels nu.

Die kan ook gewoon op de 10 spelen hoor.
Heeft die al vaker gedaan

Terug
Bovenaan