De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Vorige wedstrijd ook al vreemde wissels

Doku van rechts naar links halen is ook onbegrijpelijk
Echt niet normaal. Doku op rechts werkte perfect en de combo Trossard/De Cuyper op links ook.

En dan doet Garcia dit.

En nu moet hij Lukebakio eruit halen.

Garcia heeft op deze 2 wedstrijden voor mij compleet afgedaan. Andere coach, zelfde miserie. Triestig.

Haha, echt, hopeloos dit.

Ik had goede hoop met Garcia, maar dit is gewoon rampzalig. Startopstelling qua verdediging was al niet te begrijpen door Faes te laten staan, maar heel de ploeg stuikt als een kaartenhuisje in met die kutwissels. Onbegrijpelijk dat je daar met de rust twee spelers die goed in de match zitten in de kleedkamers laat omwille van die gele kaarten. En als je ze dan toch wil wisselen, doe het dan met de juiste spelers. Moreira is een bijna 1 op 1 wissel met De Cuyper, terwijl met Theate je alle aanvallende impulsen fnuikt. En Lukebakio is gewoon ruk, vorige interlands trok het ook op niets.

Haalt hem er nu gelukkig wel al af, toch nog iets van verstand ...

"Ik heb vertrouwen in mijn mannen, alle 26. Wat moeten ze nu denken als ik ze direct wissel na een middelmatige match? Wat moeten hun vervangers dan denken?" -Garcia

Eerlijk, ik vind het heerlijk dat hij Lukebakio er terug uithaalt. Snap het dat ge hem bij 3-0 brengt, maar als ge zo zuigt gewoon terug de bank op. Voor de rest wel zéér twijfelachtige beslissingen though.

En nu Lukebakio er af

Ok die was slecht bezig maar die krijg je emotioneel nooit terug dezelfde
Goh slecht
2x slecht afgewerkt, maar stond en liep waar die die moest

Hij had ook saelemaekers erop kunnen zetten voor n ander type te hebben en die te belonen voor zijn vorige goeie match

Begrijp de keuze ook niet. Je moet toch gaan voor de 4-3? En dan haal je een aanvaller eraf voor een verdedigende middenvelder?

Terug
Bovenaan