Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nadat we eerst 1-3 verloren hadden, en bijna iedereen doem aan het prediken was3-0 gewonnen tegen Oekrainie en we spreken al van een gouden generatie hahaha
. Het kan snel keren.Ja ik bedoel uiteraard als die af is. In een half stadion zou maar triestig zijnMinimum vereiste is toch wel 20k toeschouwers zou ik denken, dus de Bosuil komt niet direct in aanmerking. Anders komt het stadion van KV Mechelen ook in aanmerking bvb.
Eigenlijk zou je de gouden generatie (Debruyne, Courtois en Lukaku) zo lang mogelijk aan boord moeten kunnen houden en de matige tussengeneratie (Castagne, Trossard, Tielemans, Faes, Lukebakio, Mangala,...) moeten kunnen vervangen. Ik zeg matig maar dan bedoel ik vooral in de nationale ploeg. Tielemans en Trossard mogen dan de pannen van het dak spelen in de PL, bij de Duivels quasi altijd een teleurstelling. Er zit genoeg talent in deze groep om dat te kunnen bewerkstelligen. De Cuyper, Smets, Seys, Vermeeren, CDK, Raskin, Lavia, Keita,...De nieuwe gouden generatie. Zou het? Mooie doelpunten hoor. Iemand een Bueno?
Die voorzet van KDB was toch ook wel netjes vakwerk, amai.
Doe eens een roze bril aan man, het leven is zoveel leuker en het is ook maar voetbal.3-0 gewonnen tegen Oekrainie en we spreken al van een gouden generatie hahaha
Ik heb al nen Paarse Bril op vriend ( en nee tis gene roze )Doe eens een roze bril aan man, het leven is zoveel leuker en het is ook maar voetbal.
De kans op een nieuwe gouden generatie zit er dik in!

Ik weet dat we er veel hebben, maar die komen imo gewoon te kort. Toch op dit moment. Door De Bruyne terug op de flank te zetten, maak je centraal een plek vrij voor spelers die daar veel bepalender kunnen zijn dan onze flankspelers op dit moment.We hebben al genoeg flankspelers om daar plots ook KdB te gaan zetten. Trouwens, die heeft niet meer het loopvermogen om telkens mee terug te lopen om te verdedigen.
Ik herinner mij nochtans wel een behoorlijk aantal voorzetten van rechts op Benteke zijn hoofd hoorKDB speelde in zijn flanktijden overigens links.

Ik herinner mij nochtans wel een behoorlijk aantal voorzetten van rechts op Benteke zijn hoofd hoor
Maar hij moet gewoon een vrije rol krijgen op het middenveld en een beetje zwerven. Zoals hij tegen UA gespeeld heeft trouwens. De Bruyne/Vanaken combinatie ben ik wel fan van. 2 goeie voetballers waardoor ze niet enkel op KDB kunnen focussen.
Probleem is dat Doku bijna nooit diep loopt…Hans links in de driehoek zou toch wel eens goed kunnen uitdraaien met een Doku voor hem. Hoeveel linkerflank spelers waren er niet top in Brugge door hem? Een Limbombe bv haalde sterke statistieken in Brugge maar daarna heeft ie nergens nog potten gebroken. Izquierdo ook maar daar spelen zijn blessures natuurlijk ook mee
Ik denk dat hij bij de rode duivels bedoelt.Ik niet... Buffel speelde toen op rechts. Wat wel was, is dat ze een georganiseerde chaos hadden, waarin de flanken soms wisselden. Gebeurde onder Vrancken ook veel. Naar het einde van het seizoen toe, zette Been hem centraal waarna die alles en iedereen afspeelde tot die tegen Anderlecht de ene na de andere fout te verduren kreeg tot hij van het veld moest en zijn Genkse carrière gedaan was.
Ik denk dat hij bij de rode duivels bedoelt.
Kan me precies ook wel herinneren dat kevin bij de rode duivels in het begin van rechts kwam