Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder Doku kwam er toch ook maar weinig gevaar meer vooraan. Openda... manman. Kan die niet dribbelen ofzo? Om nog maar te zwijgen van zijn richting voor doel met die laatste trap.
Had vooral niet de indruk dat de invallers zich in de kijker willen spelen om als starter gekozen te worden.
Dat Aster dat durft zeggen. Die kerel is zo clueless.Trossard moet zich blijkbaar niet bewijzen want die speelt toch wel bij de leider in de premier league!

Dat Aster dat durft zeggen. Die kerel is zo clueless.
In het land der blinden is eenoog koning.Ik vind Mechele zijn interview wel wat. Solliceert zeer openlijk naar een plaatsje dat hij volgens mij ook wel verdient.
Volgens de tv man gaat zweden wel nog nr de wk playoff ronde dankzij hun nations league. Dus het kan nog!Ontzettend vreemd hoe het daar gelopen is. Met hun kern verwacht je veel meer. Een Zweed bij mij op't werk was begin dit jaar nog bezig dat hij dacht dat Zweden wel eens zwaar kon verrassen op het WK 26. Die hoor ik een pak minder tegenwoordig.*
*Hij is ook wel van job veranderd ondertussen.
Zijn recente matchen op CL-niveau waren toch ook gewoon oerdegelijk. Dus waarom niet?In het land der blinden is eenoog koning.
Maar daar doen we Mechele wel wat mee te kort misschien.
Is zeer degelijk bij Club en heeft tonnen ervaring. Van wat we nu hebben op CV misschien wel de beste keuze...
Zalig dat hij de bilde cancelt als interviewer.Wat een apart interview met Garcia, op zo een avond even lijnrecht met de Belgische pers. Dat krijgt nog een vervolg!
Bij de Duivels helaas niet, maar ik sprak dan ook van intrinsiek, en op clubniveau heeft Trossard al consequenter en op hoger niveau een bewezen staat van dienst dan Saelemaekers.Je kan toch onmogelijk zeggen dat Saelemaekers een mindere speler is dan Trossard of minder brengt in een match
Ja ik geef je gelijk hoor.Zijn recente matchen op CL-niveau waren toch ook gewoon oerdegelijk. Dus waarom niet?
Basisspeler van Milan tegenover een wisselspeler van Arsenal. Mjah.Bij de Duivels helaas niet, maar ik sprak dan ook van intrinsiek, en op clubniveau heeft Trossard al consequenter en op hoger niveau een bewezen staat van dienst dan Saelemaekers.
Trossard heeft volgens mij de afgelopen seizoenen meer minuten gemaakt bij Arsenal dan Saelemaekers bij Milan hoor. Dit seizoen wat minder minuten, maar wel betere statistieken. Arsenal absolute topploeg in een veel sterkere competitie ten opzichte van Milan dat vervallen is tot een subtopper in een veel minder sterke competitie.Basisspeler van Milan tegenover een wisselspeler van Arsenal. Mjah.
Alexis zijn speelstijl past ook gewoon beter bij deze ploeg.