De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inderdaad wel absoluut een optie om hem ook bij de nationale ploeg als verdediger te gebruiken, gezien de situatie.
+ Denayer zit nog steeds zonder club :sarcastic:
 
Lijkt me zelfs bijna een zekerheid. Dendoncker heeft hij ook al als CV opgesteld terwijl hij daar bij Wolves ook niet speelt.

Reken daar nog bij dat als Lavia zo doorgaat er weer een extra centrale middenvelder bijkomt naast De Bruyne, dan schiet er al niet veel plaats meer over.
 
Die vlammen bij de shirts van de rode duivels trekken op niks, maar hier zitten nog pracht exemplaren tussen :p


Sommigen vind ik wel mooi (die blauwe van Ecuador, die rare van Mexico heeft ook wel iets, Frankrijk ook gewoon geen zever).
Maar quasi alles van Puma vind ik echt vreselijk (Senegal heeft iets weg van FC De Kampioenen, Marokko een pyjama) :unsure:
 

140 euro voor dat shirt, compleet van de pot gerukt. Zeker in deze tijden.
Ik denk dat ze niet veel shirts gaan verkopen.
 

140 euro voor dat shirt, compleet van de pot gerukt. Zeker in deze tijden.
Ik denk dat ze niet veel shirts gaan verkopen.
Ja, de sponsors haken af voor Qatar dus is het aan de fans om een bijdrage te doen hé. :unsure:
 

140 euro voor dat shirt, compleet van de pot gerukt. Zeker in deze tijden.
Ik denk dat ze niet veel shirts gaan verkopen.
Het gewone is wel nog €90. Nog altijd €90 te veel natuurlijk
 
Er is al voldoende gezegd hierboven dus een gedetailleerde analyse hoeft niet.

Het lijkt me volstrekt duidelijk dat je momenteel met Trossard in plaats van Eden en met Onana in plaats van Witsel/Tiele moet spelen. Als Lukaku er niet bij is, ook CDK in plaats van Batshuayi.

Zeer jammer dat Theate/Faes geen kans hebben gekregen (en alles op Debast lijkt te worden gezet; die wel potentie laat zien, maar eigenlijk hier niet klaar voor is).

Basisploeg tegen Canada (gokje): Courtois, Debast, Alderweireld, Vertonghen, Meunier/Castagne, Witsel, Tielemans, Carrasco, KDB, Eden, Lukaku. Invallers: Mertens/Trossard voor Eden, T. Hazard voor Carrasco, Meunier/Castagne voor Castagne/Meunier, Onana voor Tielemans en Batshuayi voor Lukaku.

Ik voel echt een flop-WK aankomen (eerste ronde exit) en dat hoeft helemaal niet zo te zijn met deze kern indien Martinez de beste speler van het moment op de juiste posities zou zetten.
 
Er is al voldoende gezegd hierboven dus een gedetailleerde analyse hoeft niet.

Het lijkt me volstrekt duidelijk dat je momenteel met Trossard in plaats van Eden en met Onana in plaats van Witsel/Tiele moet spelen. Als Lukaku er niet bij is, ook CDK in plaats van Batshuayi.

Zeer jammer dat Theate/Faes geen kans hebben gekregen (en alles op Debast lijkt te worden gezet; die wel potentie laat zien, maar eigenlijk hier niet klaar voor is).

Basisploeg tegen Canada (gokje): Courtois, Debast, Alderweireld, Vertonghen, Meunier/Castagne, Witsel, Tielemans, Carrasco, KDB, Eden, Lukaku. Invallers: Mertens/Trossard voor Eden, T. Hazard voor Carrasco, Meunier/Castagne voor Castagne/Meunier, Onana voor Tielemans en Batshuayi voor Lukaku.

Ik voel echt een flop-WK aankomen (eerste ronde exit) en dat hoeft helemaal niet zo te zijn met deze kern indien Martinez de beste speler van het moment op de juiste posities zou zetten.
verliezen tegen Canada en het kan wel eens heel snel gedaan zijn , Kroatie toch ook zeker niet onderschatten . Ik hoop dat we de laatste matchen zien onder Martinez alvast . Met Hazard zie ik het niet meer goed komen , denkt nog steeds dat hij de topper is,hij heeft helaas niet de juiste ingesteldheid.

Martinez had al moeten verdwijnen na het drama-EK tegen Italië , jammer maar helaas.
 
verliezen tegen Canada en het kan wel eens heel snel gedaan zijn , Kroatie toch ook zeker niet onderschatten . Ik hoop dat we de laatste matchen zien onder Martinez alvast . Met Hazard zie ik het niet meer goed komen , denkt nog steeds dat hij de topper is,hij heeft helaas niet de juiste ingesteldheid.

Martinez had al moeten verdwijnen na het drama-EK tegen Italië , jammer maar helaas.
Kroaten zijn sterk. Hoe we nu spelen winnen we daar niet van. Ik denk eerlijk gezegd dat we zelf lastig gaan hebben tegen Canada en Marokko.
 
Klopt, en eigenlijk hadden we dit WK misschien zelfs al als voorbereiding voor de nieuwe generatie moeten zien en gebruiken, in plaats van als laatste kans voor de oude.
Goh, en dan spelen we misschien verfrissend voetbal in de poule-fase, maar worden we toch uitgeschakeld door een paar domme foutjes uit onervarenheid. Dan zeggen we ook achteraf: Hadden we dit WK misschien beter nog een laatste keer met de "Gouden Generatie" gespeeld, misschien stegen ze nog een laatste keer boven zichzelf uit en wie weet hebben we een laatste grote kans laten liggen.
 
Goh, en dan spelen we misschien verfrissend voetbal in de poule-fase, maar worden we toch uitgeschakeld door een paar domme foutjes uit onervarenheid. Dan zeggen we ook achteraf: Hadden we dit WK misschien beter nog een laatste keer met de "Gouden Generatie" gespeeld, misschien stegen ze nog een laatste keer boven zichzelf uit en wie weet hebben we een laatste grote kans laten liggen.
Nu weet je al dat dit niet het geval is, zie maar het EK waar ze het ook niet konden dus waarom zouden ze nu nog ouder en verschillende spelers op een lager niveau aan de slag het nu plots wel kunnen? Hun grote kansen lagen in 2016 en 2018 en in 2016 hadden we Wilmots en in 2018 scoorde Frankrijk wel en wij niet
 
Kroaten zijn sterk. Hoe we nu spelen winnen we daar niet van. Ik denk eerlijk gezegd dat we zelf lastig gaan hebben tegen Canada en Marokko.

Ik heb de loting precies volledig gemist (waarschijnlijk al lang geleden?).

Kroatië, Marokko en Canada... ik zie ons eerlijk gezegd zeker niet 1e worden in die poule :unsure:
 
Er is al voldoende gezegd hierboven dus een gedetailleerde analyse hoeft niet.

Het lijkt me volstrekt duidelijk dat je momenteel met Trossard in plaats van Eden en met Onana in plaats van Witsel/Tiele moet spelen. Als Lukaku er niet bij is, ook CDK in plaats van Batshuayi.

Zeer jammer dat Theate/Faes geen kans hebben gekregen (en alles op Debast lijkt te worden gezet; die wel potentie laat zien, maar eigenlijk hier niet klaar voor is).

Basisploeg tegen Canada (gokje): Courtois, Debast, Alderweireld, Vertonghen, Meunier/Castagne, Witsel, Tielemans, Carrasco, KDB, Eden, Lukaku. Invallers: Mertens/Trossard voor Eden, T. Hazard voor Carrasco, Meunier/Castagne voor Castagne/Meunier, Onana voor Tielemans en Batshuayi voor Lukaku.

Ik voel echt een flop-WK aankomen (eerste ronde exit) en dat hoeft helemaal niet zo te zijn met deze kern indien Martinez de beste speler van het moment op de juiste posities zou zetten.

De sfeer is wel heel erg negatief hier. In principe is de teneur rondom de Duivels al 10 jaar hetzelfde: Winnen van de middelmaat, verliezen van de toplanden. Ook deze Nations League zijn gewoon alle potjes tegen Polen en Wales (behoudens 1 gelijkspelletje) keurig gewonnen en ook nog wel met veel goals. Terwijl de nederlagen tegen toplanden (Italië 2 keer, Frankrijk 2 keer, Oranje 2 keer) niet meer op een hand te tellen zijn.

België gaat gewoon de eerste ronde overleven en vliegt er in de 8ste finale uit tegen een topland. Zo gaat dat al jaren.
 
Laatst bewerkt:
De sfeer is wel heel erg negatief hier. In principe is de teneur rondom de Duivels al 10 jaar hetzelfde: Winnen van de middelmaat, verliezen van de toplanden. Ook deze Nations League zijn gewoon alle potjes tegen Polen en Wales (behoudens 1 gelijkspelletje) keurig gewonnen en ook nog wel met veel goals.

België gaat gewoon de eerste ronde overleven en vliegt er in de 8ste finale weer uit tegen een topland. Zo gaat dat al jaren.
Achtste finale EK 2021: België - Portugal (1-0)
Achtste finale WK 2018: België - Japan (3-2)
Achtste finale EK 2016: Hongarije - België (0-4)
Achtste finale WK 2014: België - VS (2-1)
 
Achtste finale EK 2021: België - Portugal (1-0)
Achtste finale WK 2018: België - Japan (3-2)
Achtste finale EK 2016: Hongarije - België (0-4)
Achtste finale WK 2014: België - VS (2-1)

Dat zijn toch allemaal middelmatige landen? Alleen Portugal mag je enigszins een topland noemen, en die overwinning kwam zeer gelukkig tot stand.

(Die 8ste finale overleeft België inderdaad altijd. Het ging me om de toplanden. Je kunt niet ontkennen dat België daarin structureel teleurstelt)
 
Dude, ge zegt dat we er weer zullen uitvliegen in de achtste finale. Dat is niet meer gebeurd sinds het WK in Japan tegen Brazilië.
Op de latere grotere toernooien gingen we er ten vroegste uit in de kwartfinales.

Focus nu even op de kern: Dat België vaak teleurstelt tegen toplanden en echt wel wint van de kleinere landen. Dat kun je niet ontkennen.

Kortom, jullie gaan die poule echt wel overleven.
 
  • Unsure
Waarderingen: math
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan