EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is mss een vreemde gedachte, maar zou Vanaken niet om te turnen zijn naar die positie?

Op de positie van KDB en Tielemans komt die op dat niveau gewoon tekort, maar die heeft wel een serieuze motor, is elke wedstrijd bij de spelers met het hoogste aantal km's. Mist allicht wel wat body en kracht voor die positie.
 
Dat gaat vrees ik nooit gebeuren.

Mss Dembele of Fellaini overtuigen terug te keren.
Ik vrees er ook voor, maar blijft voor mij de speler van de gouden generatie die het minst naar waarde is geschat en nooit echt naar zijn kwaliteiten gebruikt is.

Hij heeft dat uiteraard voor een groot deel aan zijn eigen kopke te danken, maar had Wilmots of Martinez hem indertijd echt als vaste 6 ingewerkt in het team en hem daar vertrouwen en waardering gegeven ... ik blijf er bij, dan had deze gouden lichting nu een titel op zak. Ik blijf dat onze missing link vinden (naast de linksachter ofc).
 
Ik vrees er ook voor, maar blijft voor mij de speler van de gouden generatie die het minst naar waarde is geschat en nooit echt naar zijn kwaliteiten gebruikt is.

Hij heeft dat uiteraard voor een groot deel aan zijn eigen kopke te danken, maar had Wilmots of Martinez hem indertijd echt als vaste 6 ingewerkt in het team en hem daar vertrouwen en waardering gegeven ... ik blijf er bij, dan had deze gouden lichting nu een titel op zak. Ik blijf dat onze missing link vinden (naast de linksachter ofc).
Kunt ge moeilijk zeggen dat we dan een titel op zak hadden. Daar speelt zoveel meer mee.

Ik ben trouwens wel fan van Radja, maar het is gewoon zijn eigen schuld geweest. Allemaal goed en wel dat ge de badboy wilt uithangen en u zo wilt profileren, maar soms moet ge u gewoon schikken naar de ploeg/coach.
 
Kunt ge moeilijk zeggen dat we dan een titel op zak hadden. Daar speelt zoveel meer mee.

Ik ben trouwens wel fan van Radja, maar het is gewoon zijn eigen schuld geweest. Allemaal goed en wel dat ge de badboy wilt uithangen en u zo wilt profileren, maar soms moet ge u gewoon schikken naar de ploeg/coach.
Dat hij professioneler moest zijn, zeker. Maar een echte kans heeft hij nooit gekregen, en als 6 is hij al helemaal niet uitgespeeld geweest.
 
Heeft toch een tijdje meegedraaid? Was toch vaste waarde op het EK2016 (en in de aanloop daar naartoe), als ik me niet vergis?
Bij Wilmots had hij uiteindelijk zijn plek wel veroverd, maar met Martinez is het dan snel bergaf gegaan.

Nu ja, op clubniveau heeft hij ook hoogtes en laagtes hé. Echt vat ga je er nooit op hebben.
 
Doet Dendoncker eigenlijk wekelijks mee bij de Wolves? In dat geval moet je toch niet zoeken naar een vervanger voor Witsel?
Je gaat toch geen gepensioneerden terughalen uit China zeker?

Volgens mij kan Tielemans dat trouwens het beste. Die is inderdaad iets aanvallender ingesteld maar ik denk wel dat die de techniek en de voetbalintelligentie heeft om ook die rol aan te kunnen. Qua uithouding heb ik er misschien wat weinig zicht op.
 
Dendoncker momenteel gekwetst
Anders is die daar dit seizoen gewoon basisspeler inderdaad.

& Mangala is basisspeler bij Stuttgart in de bundesliga.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Dendoncker momenteel gekwetst
Anders is die daar dit seizoen gewoon basisspeler inderdaad.

& Mangala is basisspeler bij Stuttgart in de bundesliga.
Bon, probleem opgelost dus.
Laat al wie in China zit aub daar en ga ook niet gaan bedelen bij andere 30+ ers die al gestopt zijn bij de RD. Die zijn meestal ook gestopt met een reden.
Er moet niet altijd terug gegrepen worden naar oude gloriën... Die speelden in hun toptijd Witsel niet uit de ploeg dus hoeven ze nu ook niet die kans te krijgen voor nog 1 toernooi. Geef die kans maar aan jongere gasten, die gaan uiteindelijk Axel zijn plaats moeten innemen als hij er mee stopt ook.
 
Als Dendoncker niet gekwetst is/was, was die ook niet 100% basisspeler dit seizoen denk ik, zeker niet in't begin van't seizoen. Toen lag ie in balans met Moutinho. Dat pleit heeft ie nu wel gewonnen precies :]
 
Bwah Rits, dan kan je toch echt beter Dendoncker zetten. Rits is ok, maar net zoals Vanaken komt hij op dat niveau toch tekort.
 
Martinez roept altijd een ruime kern bijeen sinds er 'inhaalmatchen' gespeeld moeten worden. In 1e instantie zal gewoon in die kern gekeken worden: Dendoncker (maar viel de laatste matchen bij de Duivels wat tegen), Tielemans (maar wordt laatste tijd eerder naast Witsel gezet), Praet (Martinez zet hem steevast hoger helaas), Vanaken (is niet gemaakt voor de positie, maar Martinez heeft em daar al gezet tegen zwakke tegenstanders).

Voor de toekomst zal Mangala optie nr. 1 zijn als die zich blijft ontwikkelen. Staat momenteel toch verder dan de andere namen die opduiken: Heynen, Rits, Raskin en Lokonga.

Dembele (versleten) en Naing (niet zijn positie en slecht gelopen historie) gaan niet meer terugkeren. Fellaini zal als hij terugkeert eerder als 1e of 2e wissel ingezet worden vermoed ik, om te scoren of om alles dicht te gooien.
 
Na 13-14 jaar op een positie waar ge veel moet incasseren, kan het lichaam al eens op zijn, beetje Robben verhaal aan het worden. Die gaat naar miami na zijn Madrileens contract gok ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan