De kleine corona nieuwtjes thread

Robin Fransman, vaccinatiescepticus en oprichter Herstel-NL, overleden aan gevolgen coronabesmetting


Tja...
Wat me ook opvalt in de twitter feed die erbij staat.
  • Je mag er niet op wijzen dat een vaccinatie hem zou gered hebben, ongepast gedrag
  • Maar wappies hebben wel het recht om te lachen met 'domme schapen' die zich laten vaccineren en er complicaties aan overhouden
 
Robin Fransman, vaccinatiescepticus en oprichter Herstel-NL, overleden aan gevolgen coronabesmetting


Tja...
Wat zouden die mensen in hun laatste momenten denken? Dat vraag ik mij echt af.

En gevaccineerden kunnen ook sterven, dus het is geen absolute zekerheid. Maar je zit toch met het idee ‘wat als?’.
 
Wat zouden die mensen in hun laatste momenten denken? Dat vraag ik mij echt af.

En gevaccineerden kunnen ook sterven, dus het is geen absolute zekerheid. Maar je zit toch met het idee ‘wat als?’.
Ik hoor van mensen die ik ken op die afdelingen dat er toch 'geregeld' mensen zeggen of doen uitschijnen dat ze spijt hebben, zelfs in een geval of twee stelde men de vraag om alsnog in het ziekenhuis zelf het vaccin te krijgen (maar dat helpt dan natuurlijk niet meer tegen het virus dat op dat moment in hun lichaam een ravage aan het aanrichten is) om beter te worden. Da's dan wel meestal bij zwaar zieken die alsnog herstellen, of vlak voor ze afglijden richting de 'final stretch', want gevallen die echt aan de rand van de dood staan, daar kan je niet veel meer uit krijgen. Wat die denken kan je nooit weten maar er zijn online toch behoorlijk wat posts van zorgmedewerkers die over hun ervaringen praten. Onlangs toevallig nog eentje gelezen op Reddit. Je moet dat uiteraard niet geloven en mijn post is in geen geval bedoeld als zijnde 'alle weigeraars hebben spijt' of als zijnde 'vaccinatie vermijdt 100% alle doden' want dat is ook niet het geval, maar goed. Het is 'de kleine nieuwtjes' thread voor iets zullen we maar zeggen.
 
Laatst bewerkt:
En dan hebt ge de anti vaxxers die maar blijven beweren dat de vaccins verantwoordelijk zouden zijn voor heel wat doden.
Ik heb er zo ene tussen mijn Facebook vrienden, echt wat die constant zit te verkondigen.
Die heeft ook al meermaals een tijdelijke ban gekregen, maar dan maakt hij een ander account aan en doet gewoon verder.

Enkele dagen terug poste hij nog een filmpje dat hij een uitnodiging had gekregen voor de vaccinatie van 1 van zijn kinderen. Steekt hem die brief gewoon in de fik in dat filmpje.
 
En dan hebt ge de anti vaxxers die maar blijven beweren dat de vaccins verantwoordelijk zouden zijn voor heel wat doden.
Ik heb er zo ene tussen mijn Facebook vrienden, echt wat die constant zit te verkondigen.
Die heeft ook al meermaals een tijdelijke ban gekregen, maar dan maakt hij een ander account aan en doet gewoon verder.

Enkele dagen terug poste hij nog een filmpje dat hij een uitnodiging had gekregen voor de vaccinatie van 1 van zijn kinderen. Steekt hem die brief gewoon in de fik in dat filmpje.
Nog niet overwogen om die uit uw vriendenlijst te verwijderen?
 
Nog niet overwogen om die uit uw vriendenlijst te verwijderen?
Eigenlijk niet nee, vind het altijd fijn om te zien wat hem weer te vertellen heeft.
En al die hersenloze volgers die hem allemaal gelijk geven :rofl:

Gisteren ging het dan eens niet over corona maar over de vuilkar, het nieuwe "optimo" ophaalsysteem van limburg.net.
Lezersbrief B.K.

Klein voorbeeldje om aan te tonen hoe diep in slaap (coma) de bevolking is !
Vanaf dit jaar wordt in Belgie het huisvuil (restafval , pmd , textiel) allemaal samen opgehaald door 1 vuilniswagen !
Dus thuis lekker sorteren , restafval in dure zakken .... om daarna in 1 vuilniswagen kapot geperst te worden , en op 1 hoop op de afvalberg gedumpt te worden !
Wie verzint dit ?
Ik dacht ik zeg het even ...
Maar zoals gewoonlijk ... het ene oor in en het andere oor uit .
 
Hoe Kovids leven veranderde sinds de coronapandemie begon: “Ik ben geen virus”


Die taart :rofl:
 

Pussy's zeg... het is niet mannelijk genoeg voor een agent om het te dragen, dus ik wil het niet dragen. Exact de reden waarom toxic male's culture aan de kaart brengen zo belangrijk is.
 

Pussy's zeg... het is niet mannelijk genoeg voor een agent om het te dragen, dus ik wil het niet dragen. Exact de reden waarom toxic male's culture aan de kaart brengen zo belangrijk is.
Afgaande op die foto zijn die maskers rood of wit, dus niet roze. En de Gazzetta dello Sport is ook roze.
 
Ik had het ook net gelezen
Hoe Kovids leven veranderde sinds de coronapandemie begon: “Ik ben geen virus”


Die taart :rofl:
Kovid went viral met die tweet
 
In de rand van al het covid-nieuws nog een interessant artikel dat wat meer ingaat op The Great Reset, en waarom dit de "bron" werd van een groot deel van alle complottheorieën die de ronde doen over covid:
 
In de rand van al het covid-nieuws nog een interessant artikel dat wat meer ingaat op The Great Reset, en waarom dit de "bron" werd van een groot deel van alle complottheorieën die de ronde doen over covid:
Zoals altijd, mensen die het idee niet begrijpen en daardoor met nieuwe verhalen komen omtrent dat idee. Nog pijnlijker is dat personen zoals Baudet er gretig aan meedoen om hun kiesvee te bevredigen.
 
Terug
Bovenaan