De kleine corona nieuwtjes thread

D

Deleted member 451

Guest
Edit mod: deze thread werd afgesplitst uit de discussiethread voor coronamaatregelen en kan dienst doen om kleinere of opmerkelijke nieuwsberichten waar op zich niet veel discussiewaarde aan hangt te delen. Hou het ook hier wel serieus.


americans :D

er moet toch altijd 1 de grappigste van de bende zijn hé ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

:rofl: :rofl: geniaal gewoon
Haal er even een ventilatie expert bij.
Een luisteraar suggereerde om een stofzuiger te gebruiken om de lucht te verversen, maar net als de dampkap in een passiefhuis heeft een stofzuiger geen verbinding met de buitenlucht. "Ventileren met een stofzuiger is geen goed idee, tenzij je de stofzuiger zijn lucht naar buiten laat uitstoten", besluit Peeters.

Ge zult dus een lange afvoerbuis naar buiten aan uw stofzuiger moeten hangen :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het eigenlijk met handjes geven?
Ik ken heel wat mensen die al een hele tijd terug gewoon een hand geven ipv die vuistjes of elleboog.
 
Ik heb gedurende de hele pandemie mijn handen eigenlijk nooit ergens ontsmet, heb ook geen schrik om op die manier besmet te raken. Dus indien iemand mij de hand uitsteekt zou ik die persoon ook gewoon een hand geven.
 
Ene die zeker niet bij de betogingen tegen vaccinatie aanwezig was:


De man kreeg inmiddels acht doses van het Pfizer-vaccin, en stond op het punt voor de negende keer zijn arm te presenteren in het vaccinatiecentrum van Charleroi.

 
Ene die zeker niet bij de betogingen tegen vaccinatie aanwezig was:


De man kreeg inmiddels acht doses van het Pfizer-vaccin, en stond op het punt voor de negende keer zijn arm te presenteren in het vaccinatiecentrum van Charleroi.

Hoe kan dat? Je moet je identiteitskaart toch laten zien, dan zien ze toch direct dat er iets niet klopt?
 
Hoe kan dat? Je moet je identiteitskaart toch laten zien, dan zien ze toch direct dat er iets niet klopt?

Had de identiteitskaart mee van anderen. Dus identiteitsfraude. Blijft wel straf dat hij het zo vaak heeft kunnen doen, maar ja, die vrijwilligers werken aan de lopende band en kijken vooral naar of je recht hebt op een vaccin en niet of je er uit ziet zoals op je id.
 
Had de identiteitskaart mee van anderen. Dus identiteitsfraude. Blijft wel straf dat hij het zo vaak heeft kunnen doen, maar ja, die vrijwilligers werken aan de lopende band en kijken vooral naar of je recht hebt op een vaccin en niet of je er uit ziet zoals op je id.
En ik zie veel mensen daar die totaal niet op hun ID meer trekken.
 
Terug
Bovenaan