Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
forums.zwift.com
Enkel bij event gerelateerde zaken preciesVandaag start de Tour of Watopia op Zwift, dubbel xp.

Ja... en zelfs enkel de gereden kilometers. De XP powerup geeft de standaard +10.Enkel bij event gerelateerde zaken precies![]()
+20 dit, maar er valt voorlopig nog niet genoeg geld op te rapen zeker?Het wordt eens tijd dat er eens een AAA game bedrijf eens een zwift concurrent maakt.
Dat kan echt zoveel beter.... En daar is toch geld te rapen.
Je hebt bij ieder programma wel een gratis trial of wat is je vraag juist?Wat is eigenlijk de 'goedkoopste' manier om zwift en co te ontdekken?
Ik vind het wel plezant.+20 dit, maar er valt voorlopig nog niet genoeg geld op te rapen zeker?
Al vaak geprobeerd om het leuk te vinden het Zwiften, maar het doet me echt niets. Dan maal ik liever gewoon mijn watts via een gratis programma.
Op uwe gsm of tablet installeren en uitproberen.Wat is eigenlijk de 'goedkoopste' manier om zwift en co te ontdekken?
Zeer zeker. Maar alles hangt af van budget en wat je juist wilt.Die trails weet ik nog te vinden. Had duidelijker moeten zijn.
De setup om het te doen. Welke smart trainer in combinatie met een pakket.
Zit er bv veel verschil in gevoel tussen volgende types:
![]()
Tacx Flow Smart Fietstrainer T2240.61
Tacx Flow Smart Fietstrainer T2240.61 voor slechts 199.95 De Tacx FLOW Smart trainer is een slimme wheel-on smarttrainer die niet alleen stil is voor zijn soort, maar ook robuust, betrouwbaar en nauwkeurig.www.futurumshop.nl
![]()
Xplova NOZA One Fietstrainer
Xplova NOZA One Fietstrainer voor slechts 308.95 De nieuwe Noza One biedt een constante weerstand, met een maximumvermogen van 800W.www.futurumshop.nl
Die Tacx Flow is niet slecht.Die trails weet ik nog te vinden. Had duidelijker moeten zijn.
De setup om het te doen. Welke smart trainer in combinatie met een pakket.
Zit er bv veel verschil in gevoel tussen volgende types:
![]()
Tacx Flow Smart Fietstrainer T2240.61
Tacx Flow Smart Fietstrainer T2240.61 voor slechts 199.95 De Tacx FLOW Smart trainer is een slimme wheel-on smarttrainer die niet alleen stil is voor zijn soort, maar ook robuust, betrouwbaar en nauwkeurig.www.futurumshop.nl
![]()
Xplova NOZA One Fietstrainer
Xplova NOZA One Fietstrainer voor slechts 308.95 De nieuwe Noza One biedt een constante weerstand, met een maximumvermogen van 800W.www.futurumshop.nl

Dat staat op Amazon servers.Maar ik snap ook niet goed hoe zo iets ogenschijnlijk simpel toch ten eerste zoveel geld moet kosten en dan ten tweede zo traag evolueert en er zoveel bugs zijn.
Uiteraard de cassetteIs een smarttrainer gevoelig aan slijtage?
Ik ben van plan om een 2dehands te kopen, ik heb er nu 2 op het oog maar ze zin 'al' 3 jaar oud.
Logisch, zo denk ik idd ook.Uiteraard de cassette
De rest lijkt me niet meteen zo snel te slijten (en cassette gaat hier ook al 3j mee, die ziet geen vuil)
Mijn elite direto had na 2,5 jaar een kapotte aandrijfriem maar de vervanger heeft elite gratis naar mij opgestuurd.Is een smarttrainer gevoelig aan slijtage?
Ik ben van plan om een 2dehands te kopen, ik heb er nu 2 op het oog maar ze zin 'al' 3 jaar oud.
Lagers, body en aandrijfriem zijn zo de dingen die wel kunnen slijten. Voor ik hem meepak zou ik wel eens durven testen of de weerstand wel effectief werkt.Is een smarttrainer gevoelig aan slijtage?