Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben weer een Ullrichske aan het doen, kan niet van het snoepgoed blijven![]()
Die heb ik precies ook nog niet gereden. Dit jaar nog eens wat bezig houden met route completion badges te verzamelen.Climber's Gambit kunnen uitrijden.
https://zwifthub.com/ is een website die ik gebruik, maar het is niet dat dit gelinkt is aan je Zwift-profiel. Je moet zelf aanduiden welke routes je al hebt afgewerkt.Die heb ik precies ook nog niet gereden. Dit jaar nog eens wat bezig houden met route completion badges te verzamelen.
Dit weekend alvast twee nieuwe badges gekregen door The Pretzel uit te rijden en 100km/u te halen.
Dacht ook dat je ergens buiten zwift zelf kon zien welke routes je al gedaan had?
Dit weekend dan! Krijg net mail van Zwift over de Rapha challenge en Climbers Gambit is een van de stages:Die heb ik precies ook nog niet gereden. Dit jaar nog eens wat bezig houden met route completion badges te verzamelen.
Dit weekend alvast twee nieuwe badges gekregen door The Pretzel uit te rijden en 100km/u te halen.
Dacht ook dat je ergens buiten zwift zelf kon zien welke routes je al gedaan had?
| COURSE INFO |
| Climb almost 2,900 m (9,500 ft) of elevation across three of Zwift’s toughest routes. Stage 1: Road to Sky Length: 10.7 mi // 17.3 km Elevation: 3,428 ft // 1,045 m Stage 2: La Reine Length: 14.2 mi // 22.8 km Elevation: 3,875 ft // 1,181 m Stage 3: Climbers Gambit Length: 18.64 mi // 30 km Elevation: 2,300 ft // 701 m |
Moet je die op vaste tijdstippen doen? Of mag je de stages omwisselen? Als in, weinig tijd: kortste rit...Dit weekend dan! Krijg net mail van Zwift over de Rapha challenge en Climbers Gambit is een van de stages:

ik denk dat je je inderdaad moet inschrijven voor elke stage. Zo te zien zijn er vanaf vrijdag elk uur een Rapha event.Moet je die op vaste tijdstippen doen? Of mag je de stages omwisselen? Als in, weinig tijd: kortste rit...
Was niet van plan om terug veel te klimmen eigenlijk. Langs de andere kant. Moet nog 1500hm hebben voor tron bike![]()
Nope, events zijn om de 2 uur op de oneven uren (1u, 3u, 5u, 7u...).Moet je die op vaste tijdstippen doen? Of mag je de stages omwisselen? Als in, weinig tijd: kortste rit...
Was niet van plan om terug veel te klimmen eigenlijk. Langs de andere kant. Moet nog 1500hm hebben voor tron bike![]()
Zit jij dan al aan 48500/50000m? Zo lang hebt gij uw indoor trainer toch nog niet?Moet je die op vaste tijdstippen doen? Of mag je de stages omwisselen? Als in, weinig tijd: kortste rit...
Leuke uitdaging, die zal ik zeker doen en eens zien hoe ik nog presteer op dag 3. Tot nu toe nooit 2 dagen na elkaar deftige ritten gereden dit winter seizoen.Dit weekend dan! Krijg net mail van Zwift over de Rapha challenge en Climbers Gambit is een van de stages:
COURSE INFO Climb almost 2,900 m (9,500 ft) of elevation across three of Zwift’s toughest routes.
Stage 1: Road to Sky
Length: 10.7 mi // 17.3 km
Elevation: 3,428 ft // 1,045 m
Stage 2: La Reine
Length: 14.2 mi // 22.8 km
Elevation: 3,875 ft // 1,181 m
Stage 3: Climbers Gambit
Length: 18.64 mi // 30 km
Elevation: 2,300 ft // 701 m
Ik ga ook proberen mee te doen en te zorgen voor een rustdag door donderdagavond om 19u de Alpe op te rijden. Vrijdag dan rustdag en zaterdag/zondag stage 2 en 3 proberen.Leuke uitdaging, die zal ik zeker doen en eens zien hoe ik nog presteer op dag 3. Tot nu toe nooit 2 dagen na elkaar deftige ritten gereden dit winter seizoen.
Klopt. Toch wel hoor, van najaar 2020 als ik mij niet vergis. Iets van een 5000km op gereden.Zit jij dan al aan 48500/50000m? Zo lang hebt gij uw indoor trainer toch nog niet?
Ze willen likes van jou.Net over de middag een uurtje gezwift, en weer een volger bij. Waarom doen mensen dat eigenlijk, zo wildvreemden gaan volgen op Zwift? Ik heb ondertussen 26 followers die ik van haar nog pluimen ken. Wie zijn ze? Wat doen ze? En waarom doen ze het? Zo veel vragen...
Ik merk dat veel van die zwift volgers / of strava volgers effectief wel nieuwsgierig zijn naar je trainingen / prestaties.Net over de middag een uurtje gezwift, en weer een volger bij. Waarom doen mensen dat eigenlijk, zo wildvreemden gaan volgen op Zwift? Ik heb ondertussen 26 followers die ik van haar nog pluimen ken. Wie zijn ze? Wat doen ze? En waarom doen ze het? Zo veel vragen...