Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Zwift zelf staat de Kickr Core aan 575, dan zou ik niet twijfelen om eerlijk te zijn, die Flux T2900 is ook de "slechte" flux.
.Misschien, hij staat ook op andere plaatsen met mooie korting te koop maar dat zou evengoed aan de aflopende winter kunnen liggen en de tegenvallende verkoop dit jaar na de gigantische vraag van vorig jaar.Dan gaat wahoo dus een nieuwe versie uitbrengen binnenkort![]()
Ze zeggen normaal 5 dagen maar ja als je geen koorts hebt en je goed voelt.. Waarom niet. Zou wel mijn hartslag wat in het oog houden dat die toch niet te hoog gaat.Rustige Zwift training 2 dagen na boosterprik, ja of nee?
Gewoon wat duur trainen als je geen last hebt.Rustige Zwift training 2 dagen na boosterprik, ja of nee?
Ze zeggen normaal 5 dagen maar ja als je geen koorts hebt en je goed voelt.. Waarom niet. Zou wel mijn hartslag wat in het oog houden dat die toch niet te hoog gaat.

Length: 107 km (66.5 miles)The Mega Pretzel

Zijn er mensen hier die ook een Suito hebben ? Heb hem nu sinds vorige week en ondervind moeilijkheden om hem te kalibreren. Vorige week zaterdag gaan afhalen, alles geinstaleerd en de myEtrainer app gedownload op mijn gsm, die vond hem eerst niet terug maar na de app en de trainer eens te resetten kon ik hem toch terugvinden. Dan naar kalibreren gegaan en enigste wat ik zag was de tekst 'start met fietsen voor 10 min'. Dus ik heb toen bijna 15 minuten gefietst maar er gebeurde feitelijk niets in de app, die tekst bleef maar onveranderd staan. Dan maar afgesloten en dacht zal hem wel proberen kalibreren via Zwift. Zwift opgestart en die kon de trainer niet terugvinden terwijl hij via de myEtrainer app wel terug te vinden was en als ik daar op training druk werkte alles zoals moet. Dan nog eens geprobeerd via de tablet en de laptop maar ook via die weg niet terug te vinden in Zwift via bluetooth . Heb dan maar een Ant+ dongle gekocht die woensdag geleverd werd en daarmee vind de laptop de trainer wel terug en kon ik aan de slag in Zwift. Heb al paar rondjes gereden in Zwift maar waarschijnlijk zal de trainer niet correct gekalibreerd staan vermoed ik. In Zwift zelf zie ik er geen optie voor staan dus gisterenochtend opnieuw poging ondernomen om hem te kalibreren via de myEtrainer app. Nu verdwijnt de tekst 'start met fietsen' van zodra ik start en krijg ik de snelheid te zien met de boodschap harder te fietsen. Heb de snelheid kunnen opvoeren tot heel even 47 kph (sneller kon ik niet) maar blijkbaar was dit niet voldoende. Na een tijd verschijnt de boodschap dat het kalibreer proces mislukt is omdat de gewenste snelheid te laag is, gelieve het opnieuw te proberen. Tot driemaal toe geprobeerd maar lukt maar niet om voldoende snelheid te halen. Tot welke snelheid moet je zo trappen of is dit een bug in de software ?
Is al langer een probleem.Sinds de nieuwe zwift update wel wat last met mijn Tickr. Na verloop van tijd valt die uit en neemt hij precies de rest ook mee: "connection failure". Niet zo tof als je achter een pace partner zit.
Na twee keer uit te vallen mijn Tickr maar weg gegooid en zonder verder gereden. Toen geen problemen gehad.
Vandaag rit van 2u op zwift. Eerste 1,5u ging goed (wat Tickr betreft toch), dan toch plots weer uitgevallen samen met mijn Kickr Core.
Opnieuw Tickr weg gegooid en zonder problemen kunnen verder rijden.![]()
Ik heb de Elite Tuo wheel on trainer en van het moment ik connecteer via ant+ heb ik inderdaad ook niet de optie om te calibreren in Zwift. Via bluetooth wel en dat werkt hier perfect. gewoon versnellen tot 37 km/h en dan laten uitbollen.Zijn er mensen hier die ook een Suito hebben ? Heb dan maar een Ant+ dongle gekocht die woensdag geleverd werd en daarmee vind de laptop de trainer wel terug en kon ik aan de slag in Zwift. Heb al paar rondjes gereden in Zwift maar waarschijnlijk zal de trainer niet correct gekalibreerd staan vermoed ik. In Zwift zelf zie ik er geen optie voor staan
Wat bedoel je hier juist mee?Tot zolang werkt de companion app en ant gewoon vlekkeloos.
@kalibratie.
Kalibratie doe je met de software waarmee je de trainer gebruikt. En ik zou het sterk vinden mocht je met Android niet het kalibratie sleuteltje hebben.
Je moet wel altijd de rollen opwarmen voor je kalibreert. En normaal is dat kalibratie proces super easy, tot 37km/h versnellen is zonder enige moeite normaal.