D
Deleted member 451
Guest
Vind ik beetje flauw hoor.ik werk fully remote, dus nope.
in alle eerlijkheid: ik verlies toch gemakkelijk 30 minuten met het inpakken, label afprinten, wegbrengen... nogal lastig vind ik aangezien fout bij hun ligt... moesten ze me nu spontaan een bon van pakweg €20 aanbieden ter compensatie dan zou ik al gegaan zijn, maar ik ben nogal principieel vrees ik... als ik op mijn werk een fout maak moet ik ook maar zien dat ik het gefixed krijg.
Geef het dan af aan iemand die wél tijd heeft om dit naar postkantoor te brengen? Ik mag toch hopen dat je vrienden en / of familie hebt?
Ok BOL heeft de fout gemaakt, maar missen is toch menselijk?
Ze bieden u gratis retour mogelijkheid aan!
Ik durf wedden dat je iets koopt van Zalando, en het zou u niet passen (te klein of groot), dan ga je er toch ook geen probleem van maken om die te retourneren?
Of ga je die dan alsnog dragen met pijn in uw tenen omdat de schoenen toch te klein waren ?