Laptop Apple Toetsen klikken niet meer

Dr. Sheldon Cooper

Well-known member
Heb nu sinds deze week 2 toetsen op mijn Macbook Pro die niet meer "klikken". Ze werken nog maar als je er op duwt geven ze die klik niet meer en ik moet ook iets harder duwen. Als ik typ mis ik die nu altijd door mijn muscle memory...

Iemand tips? is een Macbook Pro van 2019
 
Heb nu sinds deze week 2 toetsen op mijn Macbook Pro die niet meer "klikken". Ze werken nog maar als je er op duwt geven ze die klik niet meer en ik moet ook iets harder duwen. Als ik typ mis ik die nu altijd door mijn muscle memory...

Iemand tips? is een Macbook Pro van 2019
Naar de winkel meegaan, en gerantie gebruiken. Is gekend probleem bij Apple.

Of wat je zelf eens kan doen, met perslucht proberen in te blazen, mss een vuiltje onder uw toets.
 
Ugh, heb die in de FNAC gekocht en da's echt zo'n kakwinkel voor garantie :(
Zal eens proberen met die perslucht, thx!
Die garantie is bij Apple, niet bij Fnac geloof ik.

Ik heb een Macbook pro van 2016 gehad die 2x binnen is geweest voor problemen met de toetsten. 2x is de "top case" integraal vervangen (dat is heel het metalen gedeelte, inclusief het toetsenbord en de batterij). Telkens zonder enige kost voor mij. Als je op de Apple site een garantieclaim doet, moet je die gaan inleveren bij een Apple certified retailer. In de regio hier is dat Switch...
 
Die garantie is bij Apple, niet bij Fnac geloof ik.

Ik heb een Macbook pro van 2016 gehad die 2x binnen is geweest voor problemen met de toetsten. 2x is de "top case" integraal vervangen (dat is heel het metalen gedeelte, inclusief het toetsenbord en de batterij). Telkens zonder enige kost voor mij. Als je op de Apple site een garantieclaim doet, moet je die gaan inleveren bij een Apple certified retailer. In de regio hier is dat Switch...
@Dr. Sheldon Cooper heeft nu zowel winkelgarantie als garantie van de fabrikant in het 1e jaar na aankoop, dus hij kan inderdaad ook bij Apple of Switch aankloppen als hij de Fnac probeert te vermijden.

Niet beginnen aan perslucht, de nieuwe keyboards zijn veel beter dus er is geen enkele reden waarom je zou willen achterblijven met je originele keyboard 😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan