Apple Batterij laadt niet op als Macbook uit staat

McFearless

Member
Crowdfunder FE
Ik zit met een probleempje bij het opladen van de batterij van mijn MBP (2019): als het toestel volledig uitstaat en ik hem insteek, begint hij niet op te laden. Opladen doet hij wel wanneer het toestel aanstaat (en hij laadt verder op wanneer ik hem uitzet). Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
 
Ik zit met een probleempje bij het opladen van de batterij van mijn MBP (2019): als het toestel volledig uitstaat en ik hem insteek, begint hij niet op te laden. Opladen doet hij wel wanneer het toestel aanstaat (en hij laadt verder op wanneer ik hem uitzet). Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Dat zal optimized battery charging zijn. Is iets wat je uit kan zetten, maar eigenlijk laat je dat best aanstaan tenzij je jje MacBook onmiddellijk op 100% nodig hebt.

Vraagje van mijn kant: in de Mail app, zowel op macOS als iOS, blijven e-mails waarvan de markering verwijderd is tussen 'Gemarkeerd' staan.
Na een tijdje (week? maand?) verdwijnen ze uiteindelijk wel ... Iemand enig idee hoe dat in z'n werk gaat en hoe ik e-mails daar onmiddellijk weg krijg?
 
Terug
Bovenaan