Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets wat ik me al lang afvraag...
Kun je in iOS ervoor zorgen dat foto's niet meer in je fotorol staan wanneer je ze in een album gezet hebt?
Ik wil graag foto's die dus in een album staan, niet meer zien staan in m'n fotorol...
 
Ik ben op zoek naar een silicone cover.
Vroeger had ik op mijn iphone 7 ( :p ) een silicone cover dewelke plooibaar was en zeer nauw omsluitend was, zo had je dus bijna het gevoel dat je hem naakt aan het gebruiken was.

Zijn er covers die hiervoor in aanmerking komen?
Ik vond online dit:


&


Iemand ervaringen mee?
 
Iemand tips voor Draadloze oortjes voor iPhone (maakt dat uberhaupt uit of is dat allemaal universeel doordat het BT is?). Prijskwaliteit geen enkel idee in welke prijsklasse ik moet zoeken. Met een basisgeluid ben ik al tevreden.. Is er iets deftigs te vinden in de prijsklasse van €50-60?
 
Iemand tips voor Draadloze oortjes voor iPhone (maakt dat uberhaupt uit of is dat allemaal universeel doordat het BT is?). Prijskwaliteit geen enkel idee in welke prijsklasse ik moet zoeken. Met een basisgeluid ben ik al tevreden.. Is er iets deftigs te vinden in de prijsklasse van €50-60?
Mss eens kijken bij Anker/soundcore
 
Iemand tips voor Draadloze oortjes voor iPhone (maakt dat uberhaupt uit of is dat allemaal universeel doordat het BT is?). Prijskwaliteit geen enkel idee in welke prijsklasse ik moet zoeken. Met een basisgeluid ben ik al tevreden.. Is er iets deftigs te vinden in de prijsklasse van €50-60?
Belangrijkste is dat ge voor uzelf effe uitmaakt of ge in-ear oortjes of gewone oortjes wilt.

Ik heb het liefste in-ears, en prijs/kwaliteit zitten die imo het beste rond €100. Momenteel is Sony WF-SP800N goed geprijsd (https://www.amazon.nl/dp/B0886Z3Q2M), heb er al goede dingen over gehoord. En anders zijn Huawei Freebuds Pro ook geen slechte keuze.

Ik heb zelf de AirPods Pro omdat die gemakkelijk wisselen tussen iPhone/iPad/iMac.
 
Laatst bewerkt:
Welk scherm gebruiken jullie als je een macbook pro aansluit op een external?

Probeerde met een 1440p, maar de pixels doen pijn :p Dacht aan 4K of mss ultrawide..
 
Welk scherm gebruiken jullie als je een macbook pro aansluit op een external?

Probeerde met een 1440p, maar de pixels doen pijn :p Dacht aan 4K of mss ultrawide..
Ik heb deze, paar jaar oud wel

aangelosten met 1 kabel op MBA (via USB-C)
2560x1440 (tis wel 4K scherm maar soit, dat is te klein)
 
Ik heb deze, paar jaar oud wel

aangelosten met 1 kabel op MBA (via USB-C)
2560x1440 (tis wel 4K scherm maar soit, dat is te klein)
2560x1440 in geschaald / "ziet er uit als"? Is het dan niet gewoon 4K met een grotere interface in macOS?
 
Over beeldschermen gesproken, ik heb hier een ultrawide, maar als ik de macbook aansluit met een HDMI dan schaalt dat naar iets veel kleiners en ziet dat er afschuwelijk uit. Zou een DVI kabel beter zijn?
 
Ik ben net begonnen bij een nieuwe werkgever, en heb enkel een Ipad ter beschikking.

Heeft er iemand een idee hoe ik mijn handtekening voor mails kan invoegen?

Dit is geen tekst, maar een foto die is doorgestuurd als bijlage bij een mail.
 
Iemand een idee waar je het beste een MacBook Air kan verkopen?
Weet dat er vroegers forums waren speciaal voor apple producten :)
Geen idee wat de naam weer was :)
 
Iemand een idee of de iPad Pro ergens in de winkel zo ligt (meerdere modellen)?
Op Apple.be is 't een maand wachten. Is het de moeite om eens in de Apple Store of Switch binnen te springen?
 
Iemand een idee of de iPad Pro ergens in de winkel zo ligt (meerdere modellen)?
Op Apple.be is 't een maand wachten. Is het de moeite om eens in de Apple Store of Switch binnen te springen?
Op Coolblue staat die in voorraad voor zowel verzending als afhaal, dus die zullen ze ook wel in de winkel hebben liggen.
 
Nog mensen problemen met de twitch app op de iPad?
De app wilt geen video's laden van livestreams, hij verbindt wel met de chat maar de video wordt niet geladen.
Heb de app meermaals verwijderd en terug geïnstalleerd, andere apps zoals YT, Netflix enz... speelt hij normaal af. Alleen twitch wilt niet.
Op de iPhone werkt de app normaal....?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan