Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een origineel scherm. Toestel is maar een jaar oud, maar is buiten garantie, was een nieuwe die we gekregen hebben in garantie van een defecte X

misschien een SE kopen dan voor haar als die camera beter is als een X.

liever een nieuw toestel voor 450 dan een nieuw scherm voor 250 :p

Edit: nvm das nog met ne knop en alles 🤪

Wanneer komen de nieuwe toestellen? Rond september? Dan kan ik nieuwe kopen en mijn madam de mijne hebbe.
September inderdaad, pakt eind september of begin oktober effectief verkrijgbaar.
 
Mijn huidige iPad Air (1st gen) begint het heel lastig te krijgen met mijn apps.
Na 8 jaar trouwe dienst ben ik op zoek naar een opvolger, maar ik twijfel tussen de 2 iPads, namelijk:
* iPad Pro 128gb @ 899€
* iPad Air (4th gen) 256gb @ 839€

Huidige iPad is 64gb en dat ging op zich wel; helaas is dit niet meer 'futureproof'.
Ik gebruik mijn iPad vooral voor streamen, YouTube, wat games, etc...

De iPad Pro heeft een (veel?) krachtigere processor, maar minder opslagruimte.
Meer opslagruimte is mogelijk, maar ik wil geen +1000€ betalen voor een iPad :)

De iPad Air heeft meer opslagruimte, maar de processor is dan weer minder.
De M1 van Apple komt momenteel nog niet tot zijn recht als ik de reviews lees.
 
Iemand die Apple releases een beetje volgt die weet wanneer er waarschijnlijk een price drop zou kunnen komen op de iphone se (2020)? Ik zie dat ie momenteel aan 399 euro in de Krefel te koop is, maar helaas enkel in 2 winkels aan de andere kant van het land en niet online verkrijgbaar. :( Ik zou graag mijn oude SE (2017) aan de kant kunnen leggen voor de nieuwe, maar liefst eerder tegen de 400 euro dan tegen de 500. Ik weet dat er dikwijls solden zijn wanneer er nieuwere modellen uitkomen, maar idk wanneer dat is.
In september heb je de grootste kans op price drops. En de SE wordt dacht ik ook nog vaak in maart ergens gereleased, wat ook een price drop kan veroorzaken voor oudere modellen.

En MacRumors buyers guide is een goede site om te kijken of het een goed moment is om te kopen.
 
Beste deal voor een ipad 2018 hoesje, toestel is space Grey, dus liefst grijs of zwart...

Soms vind ik modellen terug met verschillende groottes, maar het modelnummer is : MR7J2NF/A

Kan iemand mij dus zeggen hoeveel inch dit is?

En waar kan ik nog 6th gen hoesjes vinden?
 
Laatst bewerkt:
Mijn huidige iPad Air (1st gen) begint het heel lastig te krijgen met mijn apps.
Na 8 jaar trouwe dienst ben ik op zoek naar een opvolger, maar ik twijfel tussen de 2 iPads, namelijk:
* iPad Pro 128gb @ 899€
* iPad Air (4th gen) 256gb @ 839€

Huidige iPad is 64gb en dat ging op zich wel; helaas is dit niet meer 'futureproof'.
Ik gebruik mijn iPad vooral voor streamen, YouTube, wat games, etc...

De iPad Pro heeft een (veel?) krachtigere processor, maar minder opslagruimte.
Meer opslagruimte is mogelijk, maar ik wil geen +1000€ betalen voor een iPad :)

De iPad Air heeft meer opslagruimte, maar de processor is dan weer minder.
De M1 van Apple komt momenteel nog niet tot zijn recht als ik de reviews lees.
Als je enige twijfelpunt tussen de 2 de chip is, ga dan maar voor de iPad Air. Ik heb eind vorig jaar de Air 4th gen gekocht en die is gewoon retesnel. Je gaat imo geen verschil merken met de Pro.

Beide hebben hetzelfde scherm (Pro is wel 0.1inch groter), maar de Pro heeft ProMotion (wat eigenlijk gewoon een hogere verversingssnelheid is aan 120Hz). Dat is iets dat je eigenlijk zou moeten uittesten met de 2 naast elkaar. Ik vond het persoonlijk niet echt merkbaar.
 
Als je enige twijfelpunt tussen de 2 de chip is, ga dan maar voor de iPad Air. Ik heb eind vorig jaar de Air 4th gen gekocht en die is gewoon retesnel. Je gaat imo geen verschil merken met de Pro.

Beide hebben hetzelfde scherm (Pro is wel 0.1inch groter), maar de Pro heeft ProMotion (wat eigenlijk gewoon een hogere verversingssnelheid is aan 120Hz). Dat is iets dat je eigenlijk zou moeten uittesten met de 2 naast elkaar. Ik vond het persoonlijk niet echt merkbaar.
Ik vind 120Hz toch wel een groot verschil, maar je zal dat nooit missen als je het nooit geweten hebt. Ik heb een iPad Pro en als ik daar lang op werk en dan terug moet werken op een iPhone, dan is dat eventjes vervelend.

Ik zou hier echter ook voor de iPad Air gaan 👍
 
wel vreemd, Apple brengt dat Magsafe batterij pack uit met Lightning aansluiting, ik veronderstel dus dat de nieuwe iPhone’s ook nog geen usb-c zullen hebben… Anders moet je terug 2 kabels gebruiken:thinking:
 
Ik heb nog een oude ipad (10/12joud) die ik dagelijks gebruik. Sinds een week crashed deze constant als ik er iets op doe zoals een Twitch stream, Stream van Sporza opzet en komt die in een reboot loop. Ik heb al een hard reset gedaan, volledig terug naar standaard settings gezet ook. blijft dit probleem hebben. Gwn versleten of nog iets van mogelijkheden?
 
ik vrees versleten, als die effectief zo oud is mag je wel zeggen dat hij zijn werk heeft gedaan. :crazy:
 
Wanneer zou Belfius eens Apple Pay ondersteunen zeg... Toch triest voor zo'n grote bank dat die niet mee is...
 
Wanneer zou Belfius eens Apple Pay ondersteunen zeg... Toch triest voor zo'n grote bank dat die niet mee is...
Ze zijn er mee bezig. Ze hebben lang bewust de boot afgehouden, maar uiteindelijk toch overstag gegaan.
Die implementatie zal wel nog even zijn tijd innemen.
Vergeet ook niet dat Apple Pay vrij kostelijk is voor een bank. Veel banken die nu nog steeds bewust niet voor Apple Pay kiezen.
 
Ze zijn er mee bezig. Ze hebben lang bewust de boot afgehouden, maar uiteindelijk toch overstag gegaan.
Die implementatie zal wel nog even zijn tijd innemen.
Vergeet ook niet dat Apple Pay vrij kostelijk is voor een bank. Veel banken die nu nog steeds bewust niet voor Apple Pay kiezen.
Interessant! Waar heb je dat gelezen?
 
Mijn iPad wil niet meer opladen. Gisterenochtend begon die zichzelf voortdurend herop te starten tot de batterij leeg was. Toen ik hem dan wilde opladen doet hij het niet.
Als ik op de powerknop duw toont hij aan dat er moet opgeladen worden.
Ik heb deze in mei gekocht via bol. Wat raden jullie aan? Eerst eens naar lab9 of iets als 123fix gaan en vragen of ze eens kunnen kijken?
 
Mijn iPad wil niet meer opladen. Gisterenochtend begon die zichzelf voortdurend herop te starten tot de batterij leeg was. Toen ik hem dan wilde opladen doet hij het niet.
Als ik op de powerknop duw toont hij aan dat er moet opgeladen worden.
Ik heb deze in mei gekocht via bol. Wat raden jullie aan? Eerst eens naar lab9 of iets als 123fix gaan en vragen of ze eens kunnen kijken?
Ge zit nog in uw 1e jaar, als het onder garantie valt maakt het niet uit waar je hem binnen steekt, zolang het maar een officiële Apple hersteldienst is (Apple Store, Lab9, Switch, Coolblue ...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan