Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik dat doe herstart hij gewoon en zie enkel vakje voor paswoord in te geven en verder niks kwa herstel paswoord
 
Dan hoop ik dat je eentje hebt zonder t2 chip? Dan kan je misschien nog in recovery mode gaan, macos installeren op een externe schijf, van daar de belangrijke bestanden overzetten en dan macOS opnieuw installeren op de Mac.
 
Mac opnieuw opstarten en cmd+r ingedrukt houden tot de  verschijnt. Daarna naar utility gaan en daar reset password kiezen.
 
Mijn pa heeft sinds kort een vervelend probleem met zijn iPhone 8:

Bij FaceTime, Whatsapp of Messenger hoor ik hem niet praten.
Wanneer ik mijn toestel aan mijn oor houd dan hoor ik hem wel, maar veel stiller dan zou moeten.
Ook zit er dan constant geruis op.

Naar anderen (bijvoorbeeld mijn ma) heeft hij dat ook.
Wanneer we gewoon bellen is er geen probleem en is hij perfect verstaanbaar, dus de micro zelf kan het niet zijn denk ik.

Op de Apple website las ik om eens te testen met de dictafoon en daar is er inderdaad ook hetzelfde probleem.
Het lijkt dus iets software-matigs te zijn, hij heeft normaal de recentste iOS staan ook.
 
Mijn pa heeft sinds kort een vervelend probleem met zijn iPhone 8:

Bij FaceTime, Whatsapp of Messenger hoor ik hem niet praten.
Wanneer ik mijn toestel aan mijn oor houd dan hoor ik hem wel, maar veel stiller dan zou moeten.
Ook zit er dan constant geruis op.

Naar anderen (bijvoorbeeld mijn ma) heeft hij dat ook.
Wanneer we gewoon bellen is er geen probleem en is hij perfect verstaanbaar, dus de micro zelf kan het niet zijn denk ik.

Op de Apple website las ik om eens te testen met de dictafoon en daar is er inderdaad ook hetzelfde probleem.
Het lijkt dus iets software-matigs te zijn, hij heeft normaal de recentste iOS staan ook.
Alles wipen en opnieuw installeren
 
Weet iemand waar ze de nieuwe iPad Pro 12,9”wifi + cellular in space grey nog op voorraad hebben?
 
Iemand die Apple releases een beetje volgt die weet wanneer er waarschijnlijk een price drop zou kunnen komen op de iphone se (2020)? Ik zie dat ie momenteel aan 399 euro in de Krefel te koop is, maar helaas enkel in 2 winkels aan de andere kant van het land en niet online verkrijgbaar. :( Ik zou graag mijn oude SE (2017) aan de kant kunnen leggen voor de nieuwe, maar liefst eerder tegen de 400 euro dan tegen de 500. Ik weet dat er dikwijls solden zijn wanneer er nieuwere modellen uitkomen, maar idk wanneer dat is.
 
Iemand die Apple releases een beetje volgt die weet wanneer er waarschijnlijk een price drop zou kunnen komen op de iphone se (2020)? Ik zie dat ie momenteel aan 399 euro in de Krefel te koop is, maar helaas enkel in 2 winkels aan de andere kant van het land en niet online verkrijgbaar. :( Ik zou graag mijn oude SE (2017) aan de kant kunnen leggen voor de nieuwe, maar liefst eerder tegen de 400 euro dan tegen de 500. Ik weet dat er dikwijls solden zijn wanneer er nieuwere modellen uitkomen, maar idk wanneer dat is.
Ik heb de oude SE ingeruild voor de nieuwe en ben er zeer tevreden over.
2dehands vind je die ook al aan goede prijs.
 
Ik heb de oude SE ingeruild voor de nieuwe en ben er zeer tevreden over.
2dehands vind je die ook al aan goede prijs.
Heb er heel wat goeds over gelezen idd. Was super tevreden over mijn oude SE, dus ik verwacht dat dit ook wel dik ok zal worden. Hij is besteld! :smile:
 
Mijn madam haar iphone doet raar.

is een iphone x die ong 1,5j oud is denk ik, was een nieuw toestel uit garantie gekregen toen.

de letter i reageert niemeer op het toetsenbord.

wa zou da kunnen zijn?
 
Daaamn na een full restore gaat het ook niet…

enkel de ‘i’ gaat niet op het toetsenbord, echt raar

Edit: alle alles in die area he. Unlocking met pincode pakt hij soms de 9 niet.

ze heeft nu éénhandig toetsenbors ingesteld waardoor het opschuift en kan toch ff voort.

zal ne nieuwe worde zeker 😅
 
Laatst bewerkt:
Daaamn na een full restore gaat het ook niet…

enkel de ‘i’ gaat niet op het toetsenbord, echt raar

Edit: alle alles in die area he. Unlocking met pincode pakt hij soms de 9 niet.

ze heeft nu éénhandig toetsenbors ingesteld waardoor het opschuift en kan toch ff voort.

zal ne nieuwe worde zeker 😅
Even mezelf quoten.

zou dat opgelost zijn door een nieuw scherm te laten plaatsen?
 
Zo’n iphone SE 2020 is dat degelijk qua camera? Het enige wa ze wil is een deftige camera.

twijfel voor de iPhone X van madam…
- ofwel nieuw scherm insteken
- ofwel iphone SE
- ofwel iphone 11

is de camera van zo’n SE vergelijkbaar met die van een X? Waarschijnlijk wel ondermaats tegenover de 11?
 
Laatst bewerkt:
Zo’n iphone SE 2020 is dat degelijk qua camera? Het enige wa ze wil is een deftige camera.

twijfel voor de iPhone X van madam…
- ofwel nieuw scherm insteken
- ofwel iphone SE
- ofwel iphone 11

is de camera van zo’n SE vergelijkbaar met die van een X? Waarschijnlijk wel ondermaats tegenover de 11?

Ik heb ooit een iPad-scherm laten vervangen door een bende prutsers en daar waren ook delen op het scherm die niet meer reageerden. Is het nog het originele scherm?

In principe zou dat op te lossen zijn door een nieuw scherm ja, maar laat het dan doen door Apple of door deftige mensen :tongue:

De camera van een SE is beter dan de X, maar inderdaad iets minder goed dan de 11.
 
Ik heb ooit een iPad-scherm laten vervangen door een bende prutsers en daar waren ook delen op het scherm die niet meer reageerden. Is het nog het originele scherm?

In principe zou dat op te lossen zijn door een nieuw scherm ja, maar laat het dan doen door Apple of door deftige mensen :tongue:

De camera van een SE is beter dan de X, maar inderdaad iets minder goed dan de 11.
Is een origineel scherm. Toestel is maar een jaar oud, maar is buiten garantie, was een nieuwe die we gekregen hebben in garantie van een defecte X

misschien een SE kopen dan voor haar als die camera beter is als een X.

liever een nieuw toestel voor 450 dan een nieuw scherm voor 250 :p

Edit: nvm das nog met ne knop en alles 🤪

Wanneer komen de nieuwe toestellen? Rond september? Dan kan ik nieuwe kopen en mijn madam de mijne hebbe.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan