Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
iCloud heb ik nog niet gecheckt maar qua opslag op haar telefoon is er meer dan genoeg ruimte.
Je kan foto’s als hidden zetten. Die kan je dan terug vinden in het album hidden of verborgen int Nederlands vermoed ik. Ik zou eens door haar albums gaan en bij recently deleted.
 
Alles gecheckt, zowel verborgen als recently deleted.
iCloud was nog ruimte genoeg en ook daar staan ze niet op... Jammer maar helaas dan zeker?
 
Ik heb hier nog een oude ipad liggen die ik wou gebruiken om mee te pakken op verlof voor in de auto.

Is 1 van de eerste generaties en ios 9. Updaten naar 10 lukt niet meer.

Met als gevolg dat Disney+ en Netflix niet compitabel meer zijn…

1) is er een manier om update te forceren naar ios 10 of hoger?

2) is er een manier om alsnog disney+ of netflix werkende te krijgen?
 
Ik heb hier nog een oude ipad liggen die ik wou gebruiken om mee te pakken op verlof voor in de auto.

Is 1 van de eerste generaties en ios 9. Updaten naar 10 lukt niet meer.

Met als gevolg dat Disney+ en Netflix niet compitabel meer zijn…

1) is er een manier om update te forceren naar ios 10 of hoger?

2) is er een manier om alsnog disney+ of netflix werkende te krijgen?

Je kan op een recent toestel met jouw account die apps downloaden.
En dan op een oud toestel (jouw ipad dus), met jouw account naar de aangeschafte apps gaan (geen idee waar die precies zit, eventjes rondsnuffelen op je account in de appstore en je zal die wel terugvinden).
En dan ga je de lijst zien van alle apps die je gedownload hebt en ga je ze kunnen downloaden op je oude toestel.
Dit is wel op voorwaarde dat er een versie bestaat die compatibel is. Netflix heeft normaal al heel lang apps voor apple, dus daar ga je wel een compatibele versie van kunnen downloaden.
Maar disney+ is pas later gekomen, daarvan bestaat de kans dat er geen compatibele versie van bestaat.

Een alternatief is jailbreaken. Maar ik weet niet hoe goed die oplossing is, daar weet ik weinig over.
 
Je kan op een recent toestel met jouw account die apps downloaden.
En dan op een oud toestel (jouw ipad dus), met jouw account naar de aangeschafte apps gaan (geen idee waar die precies zit, eventjes rondsnuffelen op je account in de appstore en je zal die wel terugvinden).
En dan ga je de lijst zien van alle apps die je gedownload hebt en ga je ze kunnen downloaden op je oude toestel.
Dit is wel op voorwaarde dat er een versie bestaat die compatibel is. Netflix heeft normaal al heel lang apps voor apple, dus daar ga je wel een compatibele versie van kunnen downloaden.
Maar disney+ is pas later gekomen, daarvan bestaat de kans dat er geen compatibele versie van bestaat.

Een alternatief is jailbreaken. Maar ik weet niet hoe goed die oplossing is, daar weet ik weinig over.

Nettlix is idd gelukt, disney+ niet.

Mijn kinderen zijn u dankbaar!
 
Madam haar iphone 12 mini scherm reageert opeens bijna niet meer.

Is volgende week 2 jaar dus normaal nog in garantie zeker.

Ze is er mee naar lab9. Hopelijk vervangtoestel want das wel een heel gedoe hé


Edit alle als er geen warerschade is zal het garantie zijn. Wat doet dat er eigenlijk toe op een waterdicht toestel?

Als er geen valschade is zou er geen water mogen in kunnen he
 
Laatst bewerkt:
Mijn earpods zijn echt smerig .. zou de earpods + case eens willen kuisen. Enige link naar tools die jullie gebruiken?
 
mijn iMac is opnieuw traag, hoe kan ik deze best formatteren?

via schijfhulpprogramma's zie ik een Apple SSD van 28GB (ik kan op wissen klikken) en een Samsung SSD 500GB (ik kan niet op wissen klikken)
het is echter denk ik die laatste die ik gebruik want daar staat 422GB gebruikt

hoe kan ik deze formatteren? is dat exFAT of MS-Dos (FAT) ?
 
Mijn earpods zijn echt smerig .. zou de earpods + case eens willen kuisen. Enige link naar tools die jullie gebruiken?
wattestaebchen_ref_1030718_1.jpg
 
Waar kopen jullie onderdelen voor schermherstelling, batterij vervanging, laadpoort vervanging,...?

Mag ook groothandel zijn, ik kan zakelijk aankopen.
 
Iemand ervaring met een screenprotector bij Mediamarkt laten opleggen? Goed gedaan, kwaliteit, enz?
Er staan op Amazon ook protectors met een 'case'. Waarbij je zelf enkel je scherm moet proper maken, omhulsel er rond doen en dan gewoon de protector er opleggen. Heb daar zelf ook goede ervaringen mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan