Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vriendin heeft een iPhone XR,en als ik ze een gewoon berichtje stuur,hoort ze geen meldingsgeluid voor mijn berichtje.Van andere personen die haar een berichtje sturen hoort ze wel een geluidje.Hoe kunnen we dit oplossen?
 
Mijn vriendin heeft een iPhone XR,en als ik ze een gewoon berichtje stuur,hoort ze geen meldingsgeluid voor mijn berichtje.Van andere personen die haar een berichtje sturen hoort ze wel een geluidje.Hoe kunnen we dit oplossen?
In de berichten, als ze in jouw gesprek op je naam klikt bovenaan, staat verberg meldingen aan?
 
Iemand de nieuwe HomePod gekocht om te gebruiken met de Apple TV?
Ben aan het twijfelen voor een stereopaar, maar ik heb totaal geen ervaring of dat uiteindelijk een goed alternatief is voor een soundbar.
Was eventueel aan het overwegen om in de plaats een Sonos Beam aan te schaffen, maar daar is mijne LG CX te laag voor.
 
Ik zou via het werk (cafetariaplan van mijn vriendin) een Macbook Air M2 kunnen kopen (8GB RAM en 512GB SSD), de 16GB staat helaas niet in de lijst.
Ik vermoed dat deze wel voldoende zal zijn voor wat werk in Office, surfen, etc?

Iemand een idee van eventuele garantieafhandelingen via Vandenborre (dat plan loopt via deze winkel, helaas :))?
 
Ik zou via het werk (cafetariaplan van mijn vriendin) een Macbook Air M2 kunnen kopen (8GB RAM en 512GB SSD), de 16GB staat helaas niet in de lijst.
Ik vermoed dat deze wel voldoende zal zijn voor wat werk in Office, surfen, etc?

Iemand een idee van eventuele garantieafhandelingen via Vandenborre (dat plan loopt via deze winkel, helaas :))?

8 GB is karig in 2023 maar voor een M-chip macbook goed genoeg (geloof de fabeltjes dat het gelijk is aan 16 GB in een Intel machine niet, maar het is wel beter dan die 8 GB in een Windows PC/Intel MacBook, het is alleen moeilijk om er een getal op te plakken. 512 GB harde schijf is ook wel het minimum waarvoor ik zou gaan, maar ook perfect adequaat.

Voor surfen, Office, multimedia, fotobewerking e.d. is dat een prima (en mooie!) laptop. Mocht je andere zaken gaan doen zoals videobewerking kan het wel al snel te kort gaan schieten.

Ik heb voor nu enkel positieve ervaringen met Vandenborre. Let wel, dit betrof allemaal zaken binnen de garantieperiode van 2 jaar. Ik weet niet hoe behulpzaam ze zijn buiten de garantieperiode (en wat voor tarieven ze dan hanteren voor mankementen aan je laptop).

In mijn ervaring gaan Apple spullen toch of wel heel snel stuk als je erg pech hebt en een slecht exemplaar hebt - en dan kan je desnoods ook terecht bij Apple zelf in Brussel met de 1 jaar vaste garantie die Apple aanbiedt, ook als je niet bij Apple zelf koopt - of gaan ze jaren mee en heb je toch geen garantie meer.
 
8 GB is karig in 2023 maar voor een M-chip macbook goed genoeg (geloof de fabeltjes dat het gelijk is aan 16 GB in een Intel machine niet, maar het is wel beter dan die 8 GB in een Windows PC/Intel MacBook, het is alleen moeilijk om er een getal op te plakken. 512 GB harde schijf is ook wel het minimum waarvoor ik zou gaan, maar ook perfect adequaat.

Voor surfen, Office, multimedia, fotobewerking e.d. is dat een prima (en mooie!) laptop. Mocht je andere zaken gaan doen zoals videobewerking kan het wel al snel te kort gaan schieten.

Ik heb voor nu enkel positieve ervaringen met Vandenborre. Let wel, dit betrof allemaal zaken binnen de garantieperiode van 2 jaar. Ik weet niet hoe behulpzaam ze zijn buiten de garantieperiode (en wat voor tarieven ze dan hanteren voor mankementen aan je laptop).

In mijn ervaring gaan Apple spullen toch of wel heel snel stuk als je erg pech hebt en een slecht exemplaar hebt - en dan kan je desnoods ook terecht bij Apple zelf in Brussel met de 1 jaar vaste garantie die Apple aanbiedt, ook als je niet bij Apple zelf koopt - of gaan ze jaren mee en heb je toch geen garantie meer.

Bedankt voor de info. Ik snap niet dat ze anno 2023 nog steeds 8GB als standaard gebruiken.
Als ik even reken dan zou deze Air ons 1280€ kosten tov 1749€ bij Apple (27% korting).
Bij Coolblue kost hij 1639€, dus nog steeds een goeie 350€ goedkoper.

PS: ik kom van een MBP 13” van 2010 :oi22:
 
Aangezien er geen algemene praatthread is zet ik het maar hier. Vandaag eerste keer naar een Apple Store geweest, wel impressive. Je denkt efkes dat je in Cupertino zit (als je het frans negeert 👀)
 
De vraag is, staat daar iets interessants op 😄
I'll bite. Ik vond For All Mankind en Severance de moeite meer dan waard om een maandje een abo te nemen.

Met de gratis 3 maand ga ik Shrinking ook eens bekijken, interessante cast.
 
Ik heb dat een jaar gehad toen ze dat meegaven bij aankoop van een Apple toestel. In dat jaar heb ik er eigenlijk amper naar gekeken.
De meest interessante zaken die je daarin ziet, zijn bij te betalen. En dat waren er best veel.
Ik heb de indruk dat ze het concept niet zo goed snappen. Dat de consument verwacht dat als je een streaming dienst hebt, dat je het hele aanbod dan ook effectief krijgt.
 
Heeft er iemand ervaring met de airpods pro 2 hun noise transparancy modus?
Ik zoek oortjes voor op de fiets dus het feit dat deze omgevingsgeluid zouden doorlaten is wel een dikke meerwaarde maar dan moet het wel deftig werken natuurlijk.
 
Heeft er iemand ervaring met de airpods pro 2 hun noise transparancy modus?
Ik zoek oortjes voor op de fiets dus het feit dat deze omgevingsgeluid zouden doorlaten is wel een dikke meerwaarde maar dan moet het wel deftig werken natuurlijk.
Ik heb nog de originele Airpods Pro en dat werkt gewoon deftig. Klinkt wel een beetje kunstmatig (minder vol), maar je kan alles duidelijk rondom je horen. Gebruik die functie wel vrij weinig eerlijk gezegd. Maar als het specifiek voor op de fiets is, is het dan niet beter om de standaard Airpods te kopen? Die zijn een stuk goedkoper en hebben geen noisecancelling, dus het omgevingsgeluid zal op een natuurlijkere manier binnenkomen.
 
Ik heb nog de originele Airpods Pro en dat werkt gewoon deftig. Klinkt wel een beetje kunstmatig (minder vol), maar je kan alles duidelijk rondom je horen. Gebruik die functie wel vrij weinig eerlijk gezegd. Maar als het specifiek voor op de fiets is, is het dan niet beter om de standaard Airpods te kopen? Die zijn een stuk goedkoper en hebben geen noisecancelling, dus het omgevingsgeluid zal op een natuurlijkere manier binnenkomen.
Ja maar de momenten dat ik niet op de fiets zit wil net wel noise cancelling ;)
ik twijfel dus tussen die pro's of een bone conduction headset voor op de fiets en noise cancelling oortjes vo het werk en de trein maar dat is nog een duurdere oplossing dan dit (en gepruts tussen 2 headsets).
 
Iemand enig idee wanneer de Beats Studio Buds + beschikbaar zijn in BE? Kan zo nergens echt een releasedate vinden en in de VS zijn ze al beschikbaar.

 
Iemand ervaring met een late 2012 iMac als 2nd screen, of tijdelijk als 1e screen te gebruiken via een 2021 16 inch M1 MacBook Pro?

Ik heb geen ethernet Cable in de buurt, dus de dongle van Luna Display lijkt op het eerste zicht al niet echt een optie. Mag ook niet echt een lag opzitten, want wil er graag op video editten.
 
Gisteren op bezoek geweest bij vrienden van de familie en die is op haar iphone foto's kwijt vanaf een bepaalde datum. Is dat ergens een instelling dat niet alles meer zichtbaar is bij foto's? Het zijn tientallen foto's dus ik veronderstel dat ze ze niet zelf heeft verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan