Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even wachten misschien tot de nieuwe uitkomen binnen maandje?

Ik nog aant twijfelen of ik mijne 13mini ga houden of eens een pro versie koop…
Is niet voor mezelf, maar iphone batterij valt van volledig opgeladen in de stekker naar 0 in minder dan 5 min.

Dus eigenlijk is een maandje wachten niet echt aan de orde

Als iemand ergens iets weet, laat maar weten, maar gene refurbished toestanden
 
@Ruigen Das : dat had ik onlangs ook voor met mijn 8.

Nieuwe batterij erin voor 75€ en hij is terug als nieuw:clap:

Ik heb even getwijfeld om een 13 te halen, maar een verder perfect toestel afschrijven voor die kleine kost van de batterij was wat te zot.
Om hier wat rond te surfen heb ik geen nieuw toestel nodig :p
 
Misschien Google ik verkeerd, maar ik vind hier geen antwoord op:

Ik heb 2 bank apps geïnstalleerd en wanneer een app vraagt om "de bank app te openen", dan is dit steeds de verkeerde. Ik vind nergens een optie om dit te veranderen... Iemand een idee?
 
Ik had hetzelfde probleem. Download de payconiq app en gebruik die als standaard app, van daaruit kan je dan kiezen welke bank app je gebruikt.
 
Misschien Google ik verkeerd, maar ik vind hier geen antwoord op:

Ik heb 2 bank apps geïnstalleerd en wanneer een app vraagt om "de bank app te openen", dan is dit steeds de verkeerde. Ik vind nergens een optie om dit te veranderen... Iemand een idee?
De bank apps werken volgens het protocol van Bancontact. Hierin wordt gespecifieerd dat elke app dat daaraan wilt deelnemen zich registreert. Bij Apple betekent dat dat de laatst geïnstalleerde de default zal zijn. Elke app dient wel een selector te implementeren, zodat je in elke app de keuze hebt voor een andere te kiezen. Als je een andere wilt als standaard zul je die even moeten weggooien en opnieuw installeren denk ik.
 
De bank apps werken volgens het protocol van Bancontact. Hierin wordt gespecifieerd dat elke app dat daaraan wilt deelnemen zich registreert. Bij Apple betekent dat dat de laatst geïnstalleerde de default zal zijn. Elke app dient wel een selector te implementeren, zodat je in elke app de keuze hebt voor een andere te kiezen. Als je een andere wilt als standaard zul je die even moeten weggooien en opnieuw installeren denk ik.
Net geprobeerd. Maar de app die ik wil gebruiken als laatste installeren, hielp niet. De Andere startte nog steeds op. Echter kreeg ik nu inderdaad wel plots de optie welke van de twee ik wou gebruiken!
 
Als ik bezig ben kan ik ‘het komt niet goed uit’ laten versturen wanneer ik gebeld word. Kan ik zelf een standaard bericht aanmaken om dan soms te laten versturen? Eentje die ik zelf kies dus? Hoe?
 
Als ik bezig ben kan ik ‘het komt niet goed uit’ laten versturen wanneer ik gebeld word. Kan ik zelf een standaard bericht aanmaken om dan soms te laten versturen? Eentje die ik zelf kies dus? Hoe?

Instellingen => Telefoon => reageer met tekstbericht
 
Sinds enkele dagen werden foto’s niet meer automatisch geüpload naar iCloud. Terwijl ik nog +- 650 MB vrij heb. Op het internet zag ik een oplossing om iCloud synchronisatie af te zetten en opnieuw aan te zetten.

Maar nu geeft die dan steeds de foutmelding dat er + 4 GB aan foto’s is maar slechts 650 MB ruimte op iCloud. Maar wilt die dan gewoon al de huidige foto’s gewoon nog eens uploaden ofzo? Ik zou toch denken dat die foto’s gesynced worden en er rekening gehouden wordt als bepaalde foto’s al op iCloud staan?
 
iemand die een benefits at work account heeft en geen korting krijgt op apple producten? via hun portaal zeggen ze dat ik korting heb op bepaalde producten maar eens als ik akkoord click zijn het de normale prijzen...?

* Geen kortingen op Apple Watch (Hermes/Edition/Studio), Apple TV, HomePod mini, AirPods Max, AppleCare en nieuwe producten in de webshop. De korting kan ook minder dan 6% zijn.

Zelf op de 2020 m1 macbook air is er geen korting .... dit is toch geen nieuw product?
 
iemand die een benefits at work account heeft en geen korting krijgt op apple producten? via hun portaal zeggen ze dat ik korting heb op bepaalde producten maar eens als ik akkoord click zijn het de normale prijzen...?

* Geen kortingen op Apple Watch (Hermes/Edition/Studio), Apple TV, HomePod mini, AirPods Max, AppleCare en nieuwe producten in de webshop. De korting kan ook minder dan 6% zijn.

Zelf op de 2020 m1 macbook air is er geen korting .... dit is toch geen nieuw product?
Eens ingelogd op m'n vriendin haar account en op de 2020 m1 is er korting. Op de overzicht pagina zie ik de normale prijs, maar eens ik klik op koop, zie ik lagere prijzen.
 
Kan iemand een stand aanbevelen voor op een bureau voor een IPhone 13 max? Gsm moet zowel horizontaal als verticaal te zetten zijn.
Moet helemaal niet veel kosten.
 
Iemand een idee in welke winkel ik de Apple Watch 8 kan passen, dan bedoel ik effectief rond mijn pols doen, 41mm - 45mm. Thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan