Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al eens geprobeerd om de batterij te kalibreren? Ik heb dit probleem vroeger ook gehad op mijn 6s en kon het oplossen door dit ongeveer elke 2-3 maanden te doen.
 
Heb je al eens geprobeerd om de batterij te kalibreren? Ik heb dit probleem vroeger ook gehad op mijn 6s en kon het oplossen door dit ongeveer elke 2-3 maanden te doen.
Herkalibreren heb ik nog niet geprobeerd.

Is daar een optie in de menus voor?
Of moet de Iphone gewoon een paar keer volledig leeg en terug opgeladen worden?
 
Hoi ,
Een nieuwe iPhone 11 gekocht maar heb volgende probleem:
Als ik m'n draadloze oortjes van Philips of m'n bose box wil koppelen moet ik telkens m'n Bluetooth efkes uitzetten en direct weer aanzetten en dan koppelt hij direct.
Hetzelfde met de bleutoothverbinding in m'n auto, meestal koppelt hij niet,soms wel, als ik de bleutooth uitzet en weer aanzet koppelt hij direct.
Iemand een oplossing hiervoor?

:)
 
Recent heb ik gemerkt dat mijn iphone13 Ios 15.4.1.
`s morgens als ik mijn 4G aanzet altijd 150mb mobiele data gebruikt. Hiervoor heb ik op wifi gezeten.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Mijn apps zelf geven niets abnormaal aan
 
Hoi ,
Een nieuwe iPhone 11 gekocht maar heb volgende probleem:
Als ik m'n draadloze oortjes van Philips of m'n bose box wil koppelen moet ik telkens m'n Bluetooth efkes uitzetten en direct weer aanzetten en dan koppelt hij direct.
Hetzelfde met de bleutoothverbinding in m'n auto, meestal koppelt hij niet,soms wel, als ik de bleutooth uitzet en weer aanzet koppelt hij direct.
Iemand een oplossing hiervoor?

:)
Als je bij instellingen op Bluetooth klikt, dan zal je al uw apparaten zien staan. Gewoon het apparaat aanklikken waarmee je wenst te verbinden. Dan hoef je uw Bluetooth niet af te zetten. Hij zal normaal automatisch verbinden met uw laatst gebruikte apparaat.
 
Mijn iPhone 8 zijn batterij zit op 85%, nu staat er sinds vandaag de melding “onderhoud” bij om de batterij te vervangen.
Ik zag deze morgen ook dat hij plots van 75-80% om 12u ‘s nachts naar 50% was teruggevallen zonder gebruik.

Op’t werk laad ik hem op via de usb-poort van mijn desktop, donderdag gaf Windows opeens melding dat hij het aangesloten toestel niet meer herkende en hij wou niet meer opladen.
Andere usb-poort genomen en het was opgelost.

Vrijdag lag hij terug op te laden, toen hij verschillende keren na elkaar stopte/herbegon met laden.
Ik denk dus dat de laadkabel die ik daar gebruik de geest aan het geven is.

Zou dat nu daardoor kunnen komen dat mijn batterij een trekje gekregen heeft of is dat puur toeval dat ik nu opeens die melding onderhoud zie?

Edit: vandaag terug gemerkt dat er opeens een drop van 20% is terwijl er niks openstaat en de gsm gewoon op mijn bureau ligt.
 
Laatst bewerkt:
Mijn iphone 12 mini is sinds enkele weken bijna onmogelijk op te laden. Ik moet de connector er echt zeer hard induwen en als die dan ook maar een beetje lost, stopt de iphone onmiddellijk met opladen. Ik moet ondertussen de connector in zo'n strakke houding plaatsen vooraleer hij ook maar iets doet. Ik ben soms een kwartier bezig om hem in de juiste positie te krijgen. Op deze manier gaat de kabel ook niet lang meegaan omdat ik hem er echt strak moet rondbinden.

Heb al van alles geprobeerd om de charging port proper te maken, maar niets lijkt te werken. Iemand nog ideeën naast andere kabels, proper maken, ...?
 
Zeker dat er echt geen vuil in de charging port zit?
met een omgeplooide paperclip kan je daar best goed in prutsen.
zie geen andere reden eigenlijk.
 
Ik probeer klantenkaarten toe te voegen in mijn Wallet app (decathlon, delhaize, carrefour, ...), maar hij kan blijkbaar enkel betaal & openbaar vervoer kaarten opnemen. Is dit normaal? Ik dacht eigenlijk dat alles met een bar & QR code erin kon.
 
Ik probeer klantenkaarten toe te voegen in mijn Wallet app (decathlon, delhaize, carrefour, ...), maar hij kan blijkbaar enkel betaal & openbaar vervoer kaarten opnemen. Is dit normaal? Ik dacht eigenlijk dat alles met een bar & QR code erin kon.
Ik heb m’n klantenkaarten met deze app toegevoegd aan Apple Wallet.

 
Ik heb m’n klantenkaarten met deze app toegevoegd aan Apple Wallet.

moh kan ik eindelijk Stocard eens dumpen :p
 
Iemand ervaring met het terugsturen van een iPhone van de online Apple Store binnen die 14 dagen? Duurt het lang eer ze die processen en terugbetalen? Heb deze via Apple Pay (VISA) betaald, dus vraag mij af hoe die terugbetaling dan in zijn werk gaat?

Langsgaan in Brussel is helaas geen optie.
 
Iemand een idee? Al sinds een week of 3 kunnen onze 2 iPads niet meer casten naar de tv via google chromecast, we krijgen telkens deze melding: https://ibb.co/YpqRsx0

Chromecast al reinstalled. iOS updates gedaan. Probleem blijft telkens weerkomen. Casten via android smartphone gaat dan weer wel zonder problemen.
 
Nog even wachten misschien tot de nieuwe uitkomen binnen maandje?

Ik nog aant twijfelen of ik mijne 13mini ga houden of eens een pro versie koop…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan