Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben hier vandaag in de locale shop eentje gaan halen van Xssive.


Gewoon glaasje erop leggen en beetje de lucht eruit duwen naar de zijkanten. Zaten paar belletjes in, glaasje opnieuw op heffen en aanduwen en klaar. Zit super strak. Had wel liever een matte look gehad. Scherm blinkt hard.
 
Ik ben aan het kijken om Apple AirTags aan te schaffen. Deze kosten 40€ per stuk. Of 130€ als je er 4 in 1x bestelt.
Maar op bol.com staat deze aan 103 euro per 4 stuks. Hoe komt het dat er daar zo veel korting op zit?
 
Het scherm van mijn 6 jaar oude mbp heeft de geest gegeven.

Nu ben ik eens aan het kijken voor een vervanging.

Wat zouden jullie doen? een Macbook Air 15" of een iPad Pro?

De iPad is wel tof om te tekenen en creatief mee aan de slag te gaan maar ben bang dat die op andere vlakken tekort gaat komen.

De reden dat het geen mbp moet zijn is omdat ik een desktop thuis heb staan voor het zwaardere werk en de laptop/ipad dus vooral mobiel moet zijn (moet natuurlijk wel een foto kunnen bewerken, maar er zal bv niet mee gegamed worden ofzo).
 
Ik zou dan gaan voor een Macbook Air ipv een iPad Pro, denk dat je er meer aan gaat hebben dan aan een iPad. Bovendien is Apple ook van plan om in de tweede helft van 2024 goedkopere Macbooks uit te brengen als rechtstreekse concurrent voor de Chromebooks.
 
Pff de meeste van de apps worden niet meer ondersteund op mijn Ipad mini 2 terwijl dat toestel nog perfect werkt. Zo verplichten ze me bijna om een nieuwe te kopen. Iemand die weet of je best nu een nieuwe Ipad koopt of best nog even wacht op nieuwere modellen ? En iemand die mss een manier weet hoe die oude ipad toch nog een goeie oude dag te geven ?
 
Pff de meeste van de apps worden niet meer ondersteund op mijn Ipad mini 2 terwijl dat toestel nog perfect werkt. Zo verplichten ze me bijna om een nieuwe te kopen. Iemand die weet of je best nu een nieuwe Ipad koopt of best nog even wacht op nieuwere modellen ? En iemand die mss een manier weet hoe die oude ipad toch nog een goeie oude dag te geven ?
Nja een toestel van 10j oud?…
 
Pff de meeste van de apps worden niet meer ondersteund op mijn Ipad mini 2 terwijl dat toestel nog perfect werkt. Zo verplichten ze me bijna om een nieuwe te kopen. Iemand die weet of je best nu een nieuwe Ipad koopt of best nog even wacht op nieuwere modellen ? En iemand die mss een manier weet hoe die oude ipad toch nog een goeie oude dag te geven ?
Macrumors buyersguide raadpleeg ik altijd om te weten of het een goed moment is om iets van Apple te kopen.
En misschien kan je dmv jailbreak die iPad nog een tweede leven geven, al heb ik daar weinig kennis over.
Thuis hebben wij nog een iPad 2 en die gebruik ik om af en toe te netflixen onderweg.
 
Macrumors buyersguide raadpleeg ik altijd om te weten of het een goed moment is om iets van Apple te kopen.
En misschien kan je dmv jailbreak die iPad nog een tweede leven geven, al heb ik daar weinig kennis over.
Thuis hebben wij nog een iPad 2 en die gebruik ik om af en toe te netflixen onderweg.
Aha Jailbreak, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb :) Jammer maar net ge-update naar de laatste iPad OS versie en die vind k niet meteen terug als optie. Nog even geduld dan wss, een backup heb ik ook niet meer.
 
bestaan er programma’s om op een handige manier fotos van je iphone naar windows pc ze te zetten? Ik wil eigenlijk gewoon enkele fotos (400 ofzo) fotos van naar mijn pc krijgen.

Maar als ik fotos synchroniseer met icloud, dan selecteerd hij al mijn fotos, en heb ik noet genoeg ruimte.

Via kabel en pc, krijg ik geen duidelijk overzicht.

En loopt het ook vast na 5 fotos overzetten
 
Las je niet genoeg ruimte hebt op jouw pc… gaat dit nooit werken natuurlijk :p

Op de icloud noet genoeg ruimte.

Had vorig jaar eens een grotere icloud storage genomen.

Maar dan kon ik al mijn fotos synchroniseren, maar als je dan alles verwijderd van de icloud, verwijderde hij alles van mijn telefoon.

Je kan dan wel gewoon synchroniseren uitschakelen.

Echt een slecht systeem.
Ik wil gewoon enkele fotos van mijn gsm verzetten

Het is alsof ik geen fotos van de icloud drive naar lijn fotobibliotheek krijg
 
bestaan er programma’s om op een handige manier fotos van je iphone naar windows pc ze te zetten? Ik wil eigenlijk gewoon enkele fotos (400 ofzo) fotos van naar mijn pc krijgen.

Maar als ik fotos synchroniseer met icloud, dan selecteerd hij al mijn fotos, en heb ik noet genoeg ruimte.

Via kabel en pc, krijg ik geen duidelijk overzicht.

En loopt het ook vast na 5 fotos overzetten
Je kan ze op je iPhone selecteren en bv exporteren naar je drive zelf. of mailen of airdrop ofzo.
Op de icloud noet genoeg ruimte.

Had vorig jaar eens een grotere icloud storage genomen.

Maar dan kon ik al mijn fotos synchroniseren, maar als je dan alles verwijderd van de icloud, verwijderde hij alles van mijn telefoon.

Je kan dan wel gewoon synchroniseren uitschakelen.

Echt een slecht systeem.
Ik wil gewoon enkele fotos van mijn gsm verzetten

Het is alsof ik geen fotos van de icloud drive naar lijn fotobibliotheek krijg
iCloud Foto's is vooral bedoeld voor je volledige library in full quality te bewaren, normaal beheert je iPhone maar een max aantal GB aan full quality en de rest zijn kleine thymbnails. Misschien dat je dat in je windows iCloud Fotos ook kunt instellen dat hij enkel thumbnails synct?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan