Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
Hier mogen alle vraagjes gepost worden die niet persé een nieuwe topic nodig hebben.

Shoot!
 
HLN stopt altijd met werken na nen dag ofzo in Safari, misschien een teken om andere sites op te zoeken, maar bon. :p
Als ik de cookies delete dan werkt het terug voor een dag...

Het is de enigste website waar ik last mee heb, nog iemand last ermee? :thinking:
 
HLN stopt altijd met werken na nen dag ofzo in Safari, misschien een teken om andere sites op te zoeken, maar bon. :p
Als ik de cookies delete dan werkt het terug voor een dag...

Het is de enigste website waar ik last mee heb, nog iemand last ermee? :thinking:
Heb je iets afgevinkt in de instellingen?
 
Heeft iemand een goed alternatief voor de officiële Twitter app, want ben de gesponsorde posts, lijstvoorstellen en mensen die je leuk zou vinden zo beu als koude pap.
 
Ik weet niet of de vorige versie van Tweetbot nog in de App Store staat, dat was gewoon éénmalig betalen.

Verder gebruik ik op desktop zeer graag Tweetdeck. Dat is van Twitter zelf maar zonder alle irritante dingen. Dat werkt ook perfect op mobile maar het is niet zo vlot als een app natuurlijk.
 
Ik gebruik Twitter vrij intensief, en dan is 6,5 euro per jaar voor zo'n goede app als Tweetbot toch wel een koopje.

Twitter verandert ook regelmatig hun API's en features, dus die ontwikkelaar heeft daar ook wel continu werk aan om up-to-date te blijven. Dat is niet "build once, cash forever".
 
Orange zit hier heel de tijd een bookmark in Safari te zetten, als ik hem verwijder staat hij er binnen een paar seconden terug. :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan