Crypto - Nieuws en algemene discussie

Goh , ik heb er zelf niet zo heel veel ingestoken.
En ik heb zoiets van , het moest maar eens x10 gaan of zo zeker. 🤪
Dus ja , wss hodl.

Ik heb meer spijt dat ik ADA vorige week niet bijkocht aan 0.95. Had 1000 ad kant gezet maar heb er een modelbouwauto mee gekocht.
Nu ja , ook leuk om naar te kijken in m'n vitrine. Je kan niet alles willen/hebben zeker ?
Nee idd. Wie het kleine niet eert..
 
Fout, high risk aandelen kopen kan je baseren op een marktanalyse. Ik verwacht dat aandeel x zal stijgen omdat zijn omzet zal stijgen omwille van .... ( hoewel er naar mijn mening ook stevig gespeculeerd wordt tegenwoordig met sommige aandelen (bv tesla) wat ook op niks gebaseerd is)
Crypto kopen is gewoon er vanuit gaan een zot te vinden die bereid is om meer te betalen dan jij gedaan hebt.
Als je je zo goed kan baseren op een marktanalyse, zijn ze geen high risk aandelen meer he.
 
Hex? Die Richard Heart zou ik toch niet 75 percent vertrouwen.
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan Hex, 't is dus een token dat je staket voor een bepaalde tijd en dan krijg je intrest.
Als je de website bekijkt dan gaat het veel over de prijs en het hoge percentage intrest, dat is al een typische red flag voor een ponzi scheme. Wat niet noodzakelijk wil zeggen dat Hex een Ponzi is. In geval van Hex is het een smart contract dat de intrest uitkeert, geen centrale entiteit zoals bij Bitconnect, dus in principe kan je alle transacties wel zien in de blockchain. Het grootste gevaar, lijkt mij dat whales of dat Richard Heart zelf zijn Hex gaat dumpen op de markt, waardoor de prijs crasht. Die staking drijft de prijs omhoog , doordat er minder coins op de markt zijn valt Hex gemakkelijker te pumpen is. ADA is ook PoS en het staken drijft de prijs op (door het lagere aanbod op de markt), maar ADA kan je wel withdrawen op elk moment (zolang je niet op Binance of op een andere exchange staket).
 
Je kan hex het best vergelijken met de marshmellow-test. Als je langer wacht krijg je een grotere beloning. Prachtig smart contract. Richard verdiend de nobelprijs voor economie in mijn ogen.

De gemiddelde stake is meer dan 5 jaar. Raad eens wat dat met de prijs gaat doen. En zeg me niet dat de prijs niet belangrijk is. Dat is de reden waarom de meesten hier op dit forum zitten ;)

En hex is geen ponzi. De intrest komt namelijk niet van nieuwe gebruikers maar van het smart contract zelf.

Just my opinion
 
BNB ook goed aan het vliegen amai :)
Blij dat ik de voorbije maanden eigenlijk amper gekeken heb naar mijn wallet en niet gefreaked heb ofzo. Voelt goed nu :unsure:
 
Je kan hex het best vergelijken met de marshmellow-test. Als je langer wacht krijg je een grotere beloning. Prachtig smart contract. Richard verdiend de nobelprijs voor economie in mijn ogen.

De gemiddelde stake is meer dan 5 jaar. Raad eens wat dat met de prijs gaat doen. En zeg me niet dat de prijs niet belangrijk is. Dat is de reden waarom de meesten hier op dit forum zitten ;)

En hex is geen ponzi. De intrest komt namelijk niet van nieuwe gebruikers maar van het smart contract zelf.

Just my opinion
Maar hoe bepaalt het smart contract wat de intrestpercentage is? Is dat enkel a.h.v. de periode? Of ook a.h.v. het aantal gestakete coins in totaal?

Richard Heart is een verstandige kerel, maar ik vertrouw het toch ook nog niet 100%.
 
Zou graag asap geld op crypto.com krijgen.
Gaat enkel via overschrijving, welke coin is interessant om via binance naar crypto te sturen?
 
This, laat de mensen toch met hun geld doen wat ze willen.
Als ge gokt en ge weet dat ge gok so what.
Het is niet dat hier één iemand met zekerheid weet waar zijne inbreng binnen 1 jaar staat, dus op dat vlak is iedereen hier aan het gokken.
Ge hebt dom gokken en slim gokken. Verkopen in een dip en kopen op een top, u laten leiden door emoties, ... zijn voorbeelden van dom gokken. Dat mag gerust benoemd worden.
 
Ah cool, laat je dan even weten wat de komende top en dip is?

Er komt sowieso een correctie voor bepaalde coins. De overextensie is een beetje te.
Ik vermoed een correctie van zo'n 7-10% bij bv ADA.
BTC en ETH enkele procenten. Die bewegen al efkes op't gemak naar omhoog.
Velen hebben door resistance gebroken en nogal ferm. Het is nu kwestie van die resistance als support te hebben.
Verwacht dus een klein 'dipje'
 
Ah cool, laat je dan even weten wat de komende top en dip is?
Je begrijpt me verkeerd.

We zitten momenteel in stijgende lijn. Wie lager heeft ingekocht kan overwegen om te verkopen.
Als we in dalende lijn zitten en je hebt hoger ingekocht, dan weet je dat verkopen verlies betekent.
Voor aankopen geldt hetzelfde maar omgekeerd.

Geen glazen bol voor nodig, het is een kwestie van uw emoties aan de kant te kunnen schuiven, een plan op te stellen en u daar aan te houden, zeker aangezien het om geld gaat dat je nota bene zou moeten kunnen missen, anders moet je er helemaal niet mee gaan gokken tout court. Wie in paniek slaat door de volatiliteit van crypto en bij de eerste de beste neerwaartse beweging alles verkoopt met verlies zit al helemaal op de verkeerde plaats.
 
Er komt sowieso een correctie voor bepaalde coins. De overextensie is een beetje te.
Ik vermoed een correctie van zo'n 7-10% bij bv ADA.
BTC en ETH enkele procenten. Die bewegen al efkes op't gemak naar omhoog.
Velen hebben door resistance gebroken en nogal ferm. Het is nu kwestie van die resistance als support te hebben.
Verwacht dus een klein 'dipje'
Idd, BTC is efkes gedipt naar 44.8K, dat is zeer positief voor de bulls want dat is belangrijke support. Ondertussen staat het boven de 46K alweer. Dus het kan weer elk moment op 50K staan.
Dat was het probleem bij de vorige grote rally, de support band is maandenlang niet getest geweest, waardoor zo'n grote correctie nodig was.
 
Maar hoe bepaalt het smart contract wat de intrestpercentage is? Is dat enkel a.h.v. de periode? Of ook a.h.v. het aantal gestakete coins in totaal?

Richard Heart is een verstandige kerel, maar ik vertrouw het toch ook nog niet 100%.
De lengte van de stake telt het meeste door. Het aantal coins ook, maar in mindere mate.
 
Idd, BTC is efkes gedipt naar 44.8K, dat is zeer positief voor de bulls want dat is belangrijke support. Ondertussen staat het boven de 46K alweer. Dus het kan weer elk moment op 50K staan.
Dat was het probleem bij de vorige grote rally, de support band is maandenlang niet getest geweest, waardoor zo'n grote correctie nodig was.

Ja voila, zie het liever gestaag over de komende maanden klimmen naar nieuwe ATH's dan het volgende week te zien en dan een correctie van 80%...ik geloof zeer sterk in het bullscenario, maar als deze support nu niet wordt gehouden, kunnen we toch nog in bearscenario's belanden. Al geloof ik daar niet echt in.
 
Terug
Bovenaan