Crypto - Nieuws en algemene discussie

Cummies doet niet mee aan de stijging. Ik vroeg me al af waarom onze fanatieke vriend zo stil is 🤭
allang gedumpt aan 0.035 na het fiasco van hun countdowntimer op een closed beta :wallbash:

wex was goes op weg omhoog, tot ze geflashloaned waren...

iemand een idee wat er gaande was met PLE met hun harde dump? ik kan geen info vragen op op hun telegram aangezien ik allang gebanned ben :unsure:
 
allang gedumpt aan 0.035 na het fiasco van hun countdowntimer op een closed beta :wallbash:

wex was goes op weg omhoog, tot ze geflashloaned waren...

iemand een idee wat er gaande was met PLE met hun harde dump? ik kan geen info vragen op op hun telegram aangezien ik allang gebanned ben :unsure:
PLE-Polkadot ecosystem ETF is vandaag gelaunchd. Hopelijk nog wat meer zaken in de nabije toekomst want hier is het toch ook -75%.
 
Wat is de uitslaG van die bill nu? Iemand een idee waar ik dit terug kan vinden?

Verder begrijp ik niet dat er nu een serieuze pump aan het gebeuren is, terwijl door die bill iedereen moord en brand schreeuwt omtrent crypto..
 
Mijn slechtste coin staat nu nog op -60%. Wel al een paar die terug ‘all time’ in de + staan.. Waarschijnlijk op het slechtste moment ooit gestart met crypto (april/mei geweest).

Nu, maakt met niet zoveel uit tbh. We zien wel wat het doet, maar toch eens ‘leuk’ om wat groen te zien.
 
Wat is de uitslaG van die bill nu? Iemand een idee waar ik dit terug kan vinden?
Just thought I would give you an update on where the crypto amendment stands. I appreciate not all of you have the time to follow this US congressional rigmarole.
Currently, it seems as if there has been an agreement reached between Lummis, Warner, Portman, Toomey and Sinema on the amendment. https://twitter.com/senrobportman/status/1424771162547105793
This is a decent amendment as it tightens the definition of "Broker" quite considerably. This means that it could be difficult for someone to argue that developers who build protocols could be considered "brokers". This is the compromise that we all wanted to see. Not only that, but the amendment also has exemptions for "validators" which includes not only Proof of Work or Proof of Stake validators, but any participant that is helping to keep facilitate transactions on a distributed ledger.
https://twitter.com/JStein_WaPo/status/1424775618164662279
Now, here is where things get a bit tricky. Schumer said there would be no more discussion on amendments. So, the amendment can only be added to the bill if it passes with unanimous consent. This means that if even one senator rejects the amendment as is, it fails and won't be included in the bill. This is the worst outcome as it excludes any of the exemptions afforded by these amendments. It would stifle innovation in the Defi and crypto space.
 
Hoe zit het met uw weddenschap met @M°°nblade , gaat ge diejen bak nog kunnen betalen? :biglaugh:

Gewoon blijven gokken. Als ge de goeie hebt @Crashtestdummy , dan wordt dat nen bak Dom Perignon. Als er iemand hier is, bent gij diegene waar ik het meest naar uitkijk dat multimiljonair wordt. Alleen al voor de verhalen dat op dit forum gaan komen dan.

(Totaal offtopic, hoe is dat uiteindelijk afgelopen met dat helikopter project?)
 
(Totaal offtopic, hoe is dat uiteindelijk afgelopen met dat helikopter project?)
die deltavliegcatamaran bedoelt ge? Das op de lange baan geschoven, kmoet eerst mijn huis afwerken...

(tenzij dak natuurlijk miljonair word :unsure: )

als ik zo'n trades blijf maken zalt zeker lukken :unsure:
ZPUejgV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op verschillende fora al veel sceptici gezien - wacht tot ie boven 34k staat, nog maar even wachten op de 36k break-through, 42k gaat toch echt moeilijk worden - niemand die het eigenlijk weet - dus stop met uzelf dingen wijs te maken - als ge erin gelooft dan maken die paar 1kEUR niks uit op lange termijn
 
Eerst nog een serieuze correctie van deze forse stijging, graag.

Btw: hoe is dat nu met fiat storten/afhalen van Binance? Gaat dat weeral?
 
hoeveel keer gaat ge nog wachten op correctie? 't Komt net van 10k lager :crazy:
Wel, die zware dips hebben mij op 't geniaal idee gebracht om te verkopen, om dan de volgende dip weer in te kopen. Zoals het de laatste weken voortdurend gaat.

Als ik verkoop, stijgt den boel sterk voor het eerst in weken. Typisch.
 
Terug
Bovenaan