De BeyondGaming-redactie zoekt versterking!

BG_Redactie.png


Sinds enkele weken hebben we een frontpage en die moet natuurlijk gevuld worden. Daarom zijn we op zoek naar vlotte schrijvers. Heb je een passie voor gaming en schrijven en wil je beide combineren? Dan kan je ons team versterken. Ook op vlak van TV/Series en Film en iemand die wat kent van hardware, zouden we graag in onze redactie verwelkomen.

Gaming
Ben je het gewoon van verkrampte duimen te hebben door te gamen? Draag je een headset als modeaccessoire en val je je dokter elke week lastig voor een muisarm? We hebben je nodig! Voor gaming zoeken we schrijvers die op pc en/of Xbox-consoles gamen. Ook een Switch-gamer is méér dan welkom. Wat we ook zoeken, zijn mensen die affiniteit hebben met de 'Oosterse' games, zoals JRPG's. De review copies wachten op jullie!

Hardware
Eet jij RAM-geheugen als ontbijt, verslind je muizen alsof ze voor eenmalig gebruik zijn en heb je waterkoeling als airco? Dan kunnen we jou in ons team gebruiken!

TV, Series en Films
Kijk jij Netflix uit op 1 maand, heb je daarnaast ook Disney+, Amazon Prime en/of andere abonnementsdiensten? Verslijt je meer uren voor de tv dan aan je partner? Je bent meer dan welkom.

Heb jij interesse om op 1 of meer van bovenstaande onderdelen een helpende hand te bieden? Dan vernemen wij dat graag van je. Een mailtje sturen naar [email protected] is de eerste stap.
 
Fuck zeg, moest ik de tijd hebben, direct.
Ik pas in bijna alle categorieen, buiten dan de JRPGS.

Helaas steken werk, kinderen en enorme backlogs daar een stokje voor.
 
Fuck zeg, moest ik de tijd hebben, direct.
Ik pas in bijna alle categorieen, buiten dan de JRPGS.

Helaas steken werk, kinderen en enorme backlogs daar een stokje voor.
Hier zo wat hetzelfde... Beginnen we op een punt te komen dat het gemiddelde BG lid 30+ is met een carrière, kinderen en een eigen leven?

Dit slaat er behoorlijk hard in...
 
Hier zo wat hetzelfde... Beginnen we op een punt te komen dat het gemiddelde BG lid 30+ is met een carrière, kinderen en een eigen leven?

Dit slaat er behoorlijk hard in...
Velen onder ons zijn nog van de tijden van games.telenet.be :)

Ik ben vroeger freelance reviewer geweest op een xbox forum. (De eerste xbox dus)
 
Mocht ik meer tijd hebben, onmiddellijk. Ik zou met plezier reviews schrijven. Ik zou ook een goeie zijn voor de horror games 😄. Maar met het werk, gezin...ga ik waarschijnlijk niet genoeg kunnen doen voor jullie...alle, ik weet niet wat de verwachtingen zijn uiteraard.
 
Fuck zeg, moest ik de tijd hebben, direct.
Ik pas in bijna alle categorieen, buiten dan de JRPGS.

Helaas steken werk, kinderen en enorme backlogs daar een stokje voor.
Idem hierzo.
Toen ik voor games.telenet en 9l schreef, was ik nog geen vader en had ik een veel minder veeleisende job. En then life happened...
Jammer, want ik voel de kriebels nog steeds, zeker wanneer zo'n oproep voorbij komt...
 
Wat moet ik me hierbij voorstellen, als in:
- hoeveel tijd moet men daar in investeren (een game heb je vaak niet binnen 5 uur uitgespeeld, zeker niet als het tegenvallend is)
- wat als een game je totaal niet ligt
- zijn er bepaalde richtlijnen
- hoe biased mag je zijn
-....
 
Laat mij maar allemaal in de steek ja 😭😭😭

Je steekt er zelf zoveel tijd in als je wil. Maar uiteraard wordt inzet beloond.
We zijn nu gewoon met te weinig en krijgen teveel review copies toegestuurd, waardoor we het niet kunnen bolwerken.

Games die je niet liggen, horen er helaas ook bij. Ikzelf heb reeds meer dan 300 reviews achter de kiezen en geloof mij dat een groot deel ervan een spel is dat ik niet zou kopen... Dat hoort er nu eenmaal bij.
Biased... Liefst zo weinig mogelijk natuurlijk.

Mocht je interesse hebben, kan je sturen naar [email protected].
 
Goh, hier kriebelt het ook telkens ik zo'n oproep zie. Ben in een vorig leven nog een tiental jaar redacteur geweest voor een Nederlandse gamewebsite, dus ken het reilen en zeilen en soms mis ik het wel. Vrees enkel dat ik weinig hulp kan bieden voor wie jullie exact zoeken. Ken niets van JRPG's en heb hier buiten PS geen andere consoles liggen. Anders had ik geen seconde getwijfeld.
 
We zijn blij dat onze oproep iets heeft uitgehaald.

Zo mochten we afgelopen week @iCruysberghs, @FreakyJP en @Killjoy verwelkomen in de redactie.
Momenteel wachten we nog op 1 iemand zijn teksten om te kunnen beoordelen, maar dat komt volgens mij ook goed. Die naam zal dan gedeeld worden eens hij ook deel uitmaakt van de redactie.
 
We zouden trouwens nog wel wat hulp kunnen gebruiken. Dus als je afgelopen weken/maanden twijfelde...
@iCruyberghs, @Killjoy en @FreakyJP zitten sinds hun aanwerving in april nog steeds in de redactie en ondertussen kwam @Edenian en @Tonerider ons ook vervoegen, dus moet zo slecht nog niet zijn he :p

Zowel voor film als games kunnen we nog volk gebruiken. We moeten voor films nu helaas een pak persvisies laten schieten omdat we niet kunnen gaan. Ook bij de games krijgen we de reviews niet tijdig klaar.
 
Terug
Bovenaan