De beurs

Die volgen gewoon de fire handleiding, schrijf een boek en rijf de inkomsten passief binnen :laugh:

Word eigenlijk echt kwaad van zo’n idioten.

Zal op mijn 40 ook zo’n boek schrijven als ik echt fire ben.
samenvatting; werken,werken,werken,beleggen,vastgoed,werken,werken,werken.
 
Even relativeren: het feit dat die reeks op HLN verschijnt, zegt eigenlijk al genoeg. 't is dus voor leken om kennis te maken met het systeem, de mogelijkheden, terminologie. Beide "jonge beleggers" geven toe dat ze geen experten zijn. Wie moeten ze anders aan het woord laten? Alleen bejaarde beleggers? Paul D'Hoore dan? Of is alleen Warren Buffett goed genoeg?

Dat boek ga ik me niet over uitspreken. :crazy::crazy:
 
gisteren de keuze tussen EUR 500K cash of 10 euro per maand voor de rest van mijn leven
uiteraard voor de 10 euro gegaan. Passief inkomen ftw :unsure:
 
Dit weekend nog eens naar TESB en Picanol zitten kijken en zijn echt absurd goedkoop. Maar jammer dat Tack voor geen haar te vertrouwen is en je vroeg of laat wellicht wordt genaaid door de beste man.

Verder blijf ik op verdomd veel tickers botsen op Saxo die gewoon niet aankoopbaar zijn. Commodity fondsen van Sprott, OTC ticker, ... Dan was binck toch wel pakken beter hoor. En jaja, IB, ik weet het. Maar vond het wel zo eenvoudig om het bij slechts een broker te houden naast mijn huisbanken.
 
Dit weekend nog eens naar TESB en Picanol zitten kijken en zijn echt absurd goedkoop. Maar jammer dat Tack voor geen haar te vertrouwen is en je vroeg of laat wellicht wordt genaaid door de beste man.

Verder blijf ik op verdomd veel tickers botsen op Saxo die gewoon niet aankoopbaar zijn. Commodity fondsen van Sprott, OTC ticker, ... Dan was binck toch wel pakken beter hoor. En jaja, IB, ik weet het. Maar vond het wel zo eenvoudig om het bij slechts een broker te houden naast mijn huisbanken.
Ik heb mij een rekening bij Lynx geopend en dat valt wel mee so far, dus telkens ik iets van Bolero verkoop gaat mijn geld daarheen
 
Dit weekend nog eens naar TESB en Picanol zitten kijken en zijn echt absurd goedkoop. Maar jammer dat Tack voor geen haar te vertrouwen is en je vroeg of laat wellicht wordt genaaid door de beste man.
Denk je niet dat die waarde vroeg of laat zal ontluiken, mits geduld? Er wordt waarde gecreëerd in elk geval.
 
Die Charlotte is zo doorzichtig, dat die overal mee weg komt, ongelooflijk. Paar jaar geleden was ze poker expert, dan crypto expert en nu fire expert. Het leven is toch simpel als vrouw met 2 goei koplampen.

Die hier thuis raakt ook met veel weg met haar koplampen. #metoo
 
Ik ben benieuwd of ze het in een bib hebben. Wil het dan wel eens doorbladeren om te zien wat er in staat.
 
Heb van de 3 maand gratis-promo gebruik gemaakt om een abonnement op de Belegger te nemen...
Heb zonet eens hun voorbeeldportefeuille bekeken. Mensenlief, wat een slechte rendementen zijn dat zeg :help:

Buy and hold is toch echt niet zaligmakend voor enkele van de bedrijven die ze gekozen hebben...

 
Terug
Bovenaan