Auto De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

  • Diesel

    Stemmen: 49 17,8%
  • Benzine

    Stemmen: 33 12,0%
  • Plug-in hybride (PHEV)

    Stemmen: 93 33,7%
  • Elektrisch (EV)

    Stemmen: 101 36,6%

  • Totaal aantal stemmers
    276

Pana

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik zal dan maar van start gaan :)

Mijn Volvo V60 staat gepland om geleverd te worden op 21/01:

Betreft een Pine Grey Volvo V60 T6 Recharge e-AWD met 340 paarden in Inscription Expression trim en half(synthetisch)lederen blond interieur:

INSCRIPTION EXPRESSSION
Geartronic 8-traps automaat
Smartphone integratie (Apple CarPlay + Android Auto)
High Performance audiosysteem 330W met 10 luidsprekers
Elektrisch bediende kofferklep
Keyless entry
LED koplampen met active high beam
DAB+
Voorzetels met elektrisch bediende hoogteregeling
Elektrisch neerklapbare hoofdsteunen achteraan
Elektrisch bediende en in 2 richtingen verstelbare lendensteun vooraan
Buiten- en binnenspiegels met automatische dimfunctie
Verchroomde zijruitomlijsting
Road Sign Information
Lane Keeping Aid
Standverwarming & preconditioning

OPTIES

Business Pack

Verwarmbare voorzetels
Verwarmde ruitenwissersproeiers vooraan
Park Assist parkeerhulp vooraan
Park Assist Camera achteraan
Verwarmbaar stuurwiel

Donkergetinte achterruiten
Lichtmetalen velgen 19' met 5 V-spaken Tinted Silver/Diamond Cut
Zonnebrilhouder

60afL2e.jpg

ihZwr7e.jpg

ciBBR4M.jpg

sO2WOzW.jpg

uvxc0lt.jpg


Zal een verademing zijn tegeover mijn huidige Megane o_O
Het enige wat ik niet had voorzien was dat de kofferbekleding ook blond gaat zijn volgens mij :-/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het interieur van volvo wel knap behalve dat infotainment scherm. Vind ik echt spuuglelijk. Anders echt wel knappe wagen!
 
Net de kaap van 10 000km bereikt, en dat na 1 jaar en 2 maanden. Anders zouden het er makkelijk 20k geweest zijn.
Woensdag voor de eerste keer sinds juni nog een keer naar kantoor rijden (hele tijd thuisgewerkt sindsdien)
Zal er wsl wel, zoals ze zeggen, 6 jaar mee moeten rijden ipv 5 jaar. Maar ja, geen straf imo. 1.5 TSI DSG met 150 pk :cool:

Vgnsutu.jpg
 
Sinds kort heb ik mijn eerste long lease. 4jaar of 200.000km

het is een Peugeot 508SW 1.5 BHDi GT Line EAT8 geworden. Geen zware motor maar dat heb je tegenwoordig toch niet meer nodig met al die snelheidslimieten.

Dus een GT Line met redelijk wat opties
Night Vision (N101)
Pack Drive Assist Plus + Pack Safety Plus (ZV63)
Electric hatch pull down (D501)
Pack City 3 (WY36)
Metallic paint (JATO0MM0)
Grey Oak trim on dash, doors and centre console (ENUH)
Premium Focal® hifi-systeem (UN02)
Pack Sellier nappa leather Black (JATO76FH)
Aluminum trunk rails with sliding hooks (SP13)
Perla Nera Black (metallic) (M09V)

met dan nog trekhaak en hondenrek ingezet.

1.jpg

image1.jpg


Heb er nu een 1200km mee gereden en heel tevreden van.
 
Ik blijf die 508 echt een zeer knappe wagen vinden. Er zijn niet zoveel wagens in die klasse waar ik naar om kijk, maar dat is er zeker eentje van!
 
Mooie wagens!


Stevige belastingverhoging voor leaserijders vanaf volgend jaar :(
 
Hier een Renault Grand Scenic Initiale (full option) sinds begin dit jaar. Vorige wagen was een BMW 2 GranTourer 216 (Advantage)

Veel meer opties en snufjes, ruime wagen. Maar ondertussen wel al meer naar de garage moeten gaan dan in mijn 4 jaar met de BMW (1 maal moeten gaan voor probleem met de "Turbo"). 1ste maal was omwille van problemen met het Entertainment systeem waar de GPS niet meer werkte) en de 2de maal voor een Elektronische storing die steeds terugkwam.

Op zich tevreden van de wagen maar je merkt aan alles dat het natuurlijk wel een klasse of 2-3 minder is dan BMW.
 
Ik rij nu 3 maanden rond met mijn nieuwe wagen. Weinig km's natuurlijk, maar wel erg tevreden. Ook eens een ritje naar Berlijn gedaan dat supervlot ging.

Geen giga-kortingen voor mijn werkgever, maar dus toch een BMW 318d berline eruit kunnen halen. Mineralgrau.
De 16 inch velgen vond ik enorm lelijk bij die wagen, dus 17 inch genomen. Business pack incl. spiegelpakket, en nog enkele kleintjes als lendensteun, grotere brandstofstank, LED mistlampen vooraan, en parkeersensoren voor-en achter.

Van lederen zetels of zetelververwarming ben ik geen grote fan. Sportzetels zijn heerlijk, maar dat viel te duur uit.
 
Vraagje voor de Audi-kenners, hopelijk.
Ik heb de keuze tussen 110pk en 150pk benzines van de nieuwe A3. Nu dat testritten niet mogelijk zijn, kan ik het verschil in PK moeilijk inschatten. Mijn huidige Golf 7 heeft 110 of 116 (weet het niet meer), doet het oké maar ook niet meer dan dat.
Iemand die me kan zeggen hoe "voelbaar" dat verschil van 40pk is?
 
Vraagje voor de Audi-kenners, hopelijk.
Ik heb de keuze tussen 110pk en 150pk benzines van de nieuwe A3. Nu dat testritten niet mogelijk zijn, kan ik het verschil in PK moeilijk inschatten. Mijn huidige Golf 7 heeft 110 of 116 (weet het niet meer), doet het oké maar ook niet meer dan dat.
Iemand die me kan zeggen hoe "voelbaar" dat verschil van 40pk is?
In benzine geeft dat toch een groot verschil.
Die 110pk is een 1.0L 3 cglijder. De 150pk is een 1.5L met Cylinder on demand.
 
Hier wordt de nieuwe in april een VW T-roc elegance indium grey metallic diesel dsg automaat 150pk met travel, premium en assistance pack (en ook verduisterde ruiten, wintermodule en Beats Audio).. ben benieuwd ..
 
Heb mezelf eens afgemeld in Audi omdat app nog altijd 'voertuig koppelen' melding gaf maar nu raak ik in auto zelfs niet aangemeld (al 10 keer geprobeerd over verschillende dagen op verschillende plaatsen)

Werkt toch niet goed precies
 
Terug
Bovenaan