330e? Misschien komt er nog een 430e?
Ik ging normaal voor een nieuwe 4 reeks gaan, maar het model spreeekt me totaal niet aan. De 5 reeks vind ik wat te ‘oud’, met wat moet ik dan binnen 10 jaar rijden bij wijze van spreken.. SUV zegt me niets.
Wou sowieso iets zwaarder dan mijn vorige 320d, een 330i is maar 4 cilinder tegenwoordig, vond dat wat jammer om daar dan geld in te steken (zonder echt voordeel). 340i heb ik niet echt naar gekeken, omdat ik zoiets had, waarom daarvoor kiezen als de hybride fiscaal zo voordelig is, en ‘bijna’ even krachtig is? (Moet er wel bij zeggen dat ik op zoek ben naar een ‘oude’ BMW 6 cilinder, om dan wat het genot van een 6 cilinder te hebben, maar dat hoeft voor mij niet een daily te zijn.)
En moet zeggen beklaag het mij niet, wat een topauto! Voor mij is deze trouwens al vrij ‘krachtig’, ik moet mij inhouden.. zal wel wat eruit gaan met de tijd sowieso.
Nu, als je van een 5 naar een 3 moet, is dat misschien wel downscalen.. dus dan inderdaad eventueel een 530e/545e, maar dat is toch een gans andere rijstijl dan een 3 of 4.