Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een ChargeNow kaart bij de BMW gekregen (maar nog niet gebruikt). Ik weet niet hoe "universeel" die zijn, maar ik kan in elk geval op veel plaatsen laden.Degene met een EV/hybride leasewagen. Wat voor laadpassen hebben jullie eigenlijk? 1 size fits all, of ook maar specifieke laadpunten?
Ik heb:Degene met een EV/hybride leasewagen. Wat voor laadpassen hebben jullie eigenlijk? 1 size fits all, of ook maar specifieke laadpunten?
Goh ... geen.Degene met een EV/hybride leasewagen. Wat voor laadpassen hebben jullie eigenlijk? 1 size fits all, of ook maar specifieke laadpunten?

Cronos geeft de rode kaart van Total... moet nog eens checken waar dat precies werkt, maar dat lijkt op bijzonder veel plaatsen zijn in combinatie met de EV charging appDegene met een EV/hybride leasewagen. Wat voor laadpassen hebben jullie eigenlijk? 1 size fits all, of ook maar specifieke laadpunten?
Bij BMW gaat die nooit tot 0. Vanaf het lager is dan 1, wordt het "---".Ik welIk ga bijna nooit tanken voor het bereik sub <20km staan. Meestal sta die op 0 of zeker single digit vooraleer ik aan een tankstation geraak.

Bij BMW gaat die nooit tot 0. Vanaf het lager is dan 1, wordt het "---".
En het is pas panikeren als uw tankkaart dan plots geweigerd wordt aan de pomp![]()

Bij ons wouden ze de lease termijn van alle autos verlengen om zo wat budget in hunnen eigen zak te steken op kap van de werknemer. Heeft toch schoon ni gepakt bij sommige.Nog mensen bij wie de lease-termijn kan worden verlengd?
Wij moeten nog de condities/voorwaarden krijgen, maar niks voor niks zeker?
dit omdat de lease-prijzen gestegen zijn en mensen dus voor hetzelfde budget minder auto kunnen krijgen.
Bij BMW gaat die nooit tot 0. Vanaf het lager is dan 1, wordt het "---".
En het is pas panikeren als uw tankkaart dan plots geweigerd wordt aan de pomp![]()
Maes Hybride kaart.Degene met een EV/hybride leasewagen. Wat voor laadpassen hebben jullie eigenlijk? 1 size fits all, of ook maar specifieke laadpunten?
Ik heb ooit nog eens kunnen uitbollen tot een tankstation. Pas bij stilstand had ik door dat de motor uitgevallen was.Ooit een collega weten stilvallen wegens lege tank op 20 meter van een tankstation. Vol in het zicht van tientallen collega's.
Chance dat het vlak was om die auto 20 meter verder te duwen.

Plus:
Linkervoet op rem
Plankgas (dan krijgt ge launch control)
Rem los en gaan maar![]()
We leren bij! Morgen eens aan't rode licht proberen![]()
En, al eens geprobeerd?

Sport +Gisteren geprobeerd maar ging niet. Auto bleef niet stil staan en het klonk niet gezond![]()
Standaard musk handelingen bij elk stoplichtSport +
Pook naar links
Tractiecontrole af (knop langs pook niet vergeten)
Linkervoet hard op de rem
Plankgas geven (echt doordrukken tot voorbij dat 'klikje' bij plankgas)
Dan komen er geblokte vlagjes in de midddenconsole met 'launch control active' en stabiliseert het toerental rond de 3000rpm. Dan bij 'ready' of release ofzoiets gewoon rem lossen en knallen.

Nog maar 2 keer gedaan hoor. Da's serieuze mishandeling voor de wagen denk ikStandaard musk handelingen bij elk stoplicht
“Het is al een automatisme! Just gelijk de start-stop afzetten!”