De Scenic stond ook op mijn shortlist. Qua uitvoering kon ik daar binnen mijn budget leuke dingen mee doen.
Eigenlijk alleen afgevallen op basis van de gebrekkige info/ervaring met hun full electric gamma. Waarmee ik bedoel, ik kon nergens goeie referenties en info vinden omdat ze nog maar komen piepen met hun elektrisch gamma.
ID4 is een model dat ondertussen al wel even in de markt staat, ik heb hem ook bekeken maar knapte helemaal af op die achterkant met die mottige zwarte plastieken bumper.
ID7 spreekt het afgeronde design mij niet aan. De voorkant cava nog, maar van de achterkant word ik niet wild.
Bij Audi was de Q4 zijn koffer mij te klein, veel verhuis ruimte nodig met de kinderen
. De Q6 was nog niet beschikbaar.
De Elroq is nu wel direct een stuk kleiner eh. Kan je dan niet beter naar de Enyaq kijken? Skoda is Skoda. Je krijgt ongelooflijk veel toeters en bellen voor u geld maar in mijn Superb (modeljaar 2017) voelde je op het einde van de rit wel dat het geen Audi of VW was.
Tesla viel bij mij op voorhand al af omwille van de grillen van zijn eigenaar.
Ik heb van alle modellen die mij interreseerden reviews op Youtube zitten kijken om zo een goed idee te krijgen van functionaliteit en interieur. Op basis daarvan met de Enyaq een testrit gaan doen en die bestelt omdat het mij zo goed beviel.
Geen idee van je budget maar als ze bij Audi de kortingen nog geven die ze voor nieuwjaar gaven op leasing zou ik daar ook is gaan kijken naar de Q6.