Days Gone

Action PC PS4 Days Gone

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
daysgonedajly.png


release: 26 april 2019
genre: action, open-world
dev: Bend Studio

Van de makers van Syphon Filter.

Set in the beautiful, volcanic scarred high-desert of the Pacific Northwest, Days Gone is an open-world action-adventure game where you play as Deacon St. John, a Drifter and bounty hunter who would rather risk the dangers of the broken road than live in one of the “safe” wilderness encampments.

The game takes place two years after a global pandemic has killed almost everyone, but transformed millions of others into what survivors call Freakers – mindless, feral creatures, more animal than human but very much alive and quickly evolving.

This is a brutal world, where everyone and everything is struggling to survive. It’s about desperation, hope, transformation, loss, madness, discovery, friendship, exploration, brotherhood, regret and love. In the end, Days Gone is about what makes us human. It’s about how even when confronted with such enormous tragedy, we find a reason to live. Hope never dies.

 
En we gaan verder door de PS+ Collection. Ben eens benieuwd. Altijd getwijfeld om deze te halen, maar nu hij gratis is, er toch aan begonnen :).
 
Blijkbaar kunt ge niet saven tijdens een missie. De game laat u toe van te saven, maar als je dan ‘Load Game’ kiest, is het alsof uw missie nooit gestart is 🙄. Niet handig als side-game dus waar ik snel wil kunnen switchen.
 
Ik snap het niet goed. Voor mij persoonlijk is het mijn favoriete nieuwe IP van de vorige generatie. Ik vond dat men er vrij streng voor was. Zag er goed uit, het verhaal was goed, de quests en algemene gameplay was divers (exploration/hordes/bike upgraden etc) en het was niet zo bloated als sommige open wereldgames tegenwoordig. Ik kijk echt uit naar een sequel.
 
Eerste keren dat er een horde achter me liep zat ik te roepen naar mijn scherm. Kan wel tellen als immersive experience... :D
Ik vond het een goed spel dat traag op gang kwam maar in hindsight zeker een topper is. Benieuwd naar de sequel zoals @KFoxx !
 
spelen jullie nu op de ps5?
volgens digitalfoundry is de ps5 echt wel superieur
Ik ben deze aan het spelen op PS5 maar heb die nooit op PS4 gespeeld, dus kan geen vergelijking maken.
Denk dat ik bijna aan het einde zit van het spel, dan is de jacht op de hordes geopend.
 
Hehe, zo zeker ben ik niet dat je aan het einde zit.
Volgens mij heb ik 5 keer gedacht dat het bijna uit was en bleef het maar gaan.
 
Terug
Bovenaan