Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerlijkheidshalve zijn Dimi zijn dubbels soms wel héél goed, maar natuurlijk als zijn dubbels slecht zijn, wordt dit snel(ler) opgemerkt.
Hij is echt héél wisselvallig met zijn dubbels. Soms goed, soms gewoon helemaal nergens.

Nu goed, het was al beter dan de voorgaande toernooien. Nu terug trainnen achter de coulissen op die dubbels.

Joanne Wright heeft zich ook van haar beste kant laten zien..

Kim Huybrechts@KimHuybrechts
About the weekend..qualified for 2 euro tours..last 16 2 times… but.. what’s in my mind.. a kid, 10 years old,tomorrow 11.. wanted to make him happy and invite him to come and watch.. dad forgot his id… wasn’t allowed in.. wright is hos hero.. wanted a video to say Happy bday, from his hero.. a 3second video.. his wife told me to fuck off, it wasn’t allowed in the venue.. true.. but to say fuck off……. #highinthesky #noclass

Ik hoop dat Peter Wright zelf dit leest / hoort en dat kind straks nog uitnodigt voor ne foto(shoot) ... was inderdaad not so nice to say that ..

Langs de andere kant vind ik dit ook niet netjes van Huybrechts om dit gewoon op Twitter te gooien. Nu brengt ie indirect Wright in diskrediet, dit had hij gewoon kunnen afhandelen door een simpel berichtje naar hem te sturen over wat er gebeurd is.

Langs de andere kant vind ik dit ook niet netjes van Huybrechts om dit gewoon op Twitter te gooien. Nu brengt ie indirect Wright in diskrediet, dit had hij gewoon kunnen afhandelen door een simpel berichtje naar hem te sturen over wat er gebeurd is.
Ja het bericht is ondertss verwijderd maar de schade is wél aangericht.
De media is er natuurlijk als een stier erop gesprongen en het staat nu in de kranten.

Kim Huybrechts had a good weekend in Wigan, including two Euro Tour qualifiers, but his mood was disrupted

Price had gisteren precies de goede vorm te pakken :bow: . Zowel Taylor als Van Gerwen hebben het hem wel al eens voorgedaan. Al was die van Van Gerwen wel op een vloertoernooi waar de druk heel wat minder is. Nu wachten tot iemand back to back 9's gooit!

Hij is wel de enigste speler die ooit op dezelfde avond 2 9 darters en een Big fish gooit. Ook die gemiddeldes van hem gisteren, 2 keer 109 en 1 keer 105 dacht ik. Wereldklasse dit.

Raman kegelt De Sousa eruit en komt nu de top-100 binnen op de order of merit. :tongue:
3 op 3 trouwens voor de Belgen vandaag. Ook Kim en den Dimi gaan een ronde verder.

Morgen Raman vs Dimi - moge de beste Belg winnen. :music:

Laatst bewerkt:
Raman was vandaag niet goed en daardoor toch twee maten te klein voor den Dimi die niet eens echt goed hoefde te spelen.
Kim helaas eruit tegen Wade. :( Géén slecht gemiddelde, maar zijn dubbels waren ondermaats.

---

Als den Dimi tegen den Jonny moet spelen dan doet hij het precies letterlijk elke keer opnieuw in zijn broek.
Héél de week lang zijn, zijn dubbels vrij goed. (66% - 66% en 40%) Tegen Jonny? 4 op 25. (16%) :oink: Dan geef je het toch gewoon gratis weg?

Dit was echt gewoon beschamend.

---

Finale Wright vs Price.

Laatst bewerkt:
Met een resem Belgen gestart in de UK Open vandaag, helaas gaat er maar eentje door naar de tweede dag. Al scheelde het niet veel want Kim verliest weer nipt van Suljovic. Dus Dimitri is de enige die de eerste dag overleefde na een solide match tegen Gurney winnen met 10-2 en 104 gemiddelde.

Dimi toch weer aant sukkelen vandaag tegen Searle. Ok die smeet zen dubbels wel top in de eerste 2 delen van de wedstrijd maar t vet was na de eerste break precies al van de soep bij dimi :-/

Heta wel serieus aant spelen. Eerst mvg, dan clayton eruit gespeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan