Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Matthias De Vlieger volgt het echt wel hoor en weet er veel van.
Rudy kent er echt de klote van en doet volgens mij ook absoluut geen moeite om ook maar iets van de sport te volgen buiten de uitzendingen.

Ik vind de commentators vaak als ongeïnteresseerd overkomen. Ik kan ze nu niet bij naam en ben vrij slecht met gezichten, daar ik vond de persoon die gisteren naast Rudy Lansens zat vaak overkomen van "Tgoh, hier zitten boeit me eigenlijk niet echt".

Die Matthias De Vlieger volgt het echt wel hoor en weet er veel van.
Rudy kent er echt de klote van en doet volgens mij ook absoluut geen moeite om ook maar iets van de sport te volgen buiten de uitzendingen.
Klopt maar doet dit ook maar vanaf hij de presentatie moeste doen. Zijn weetjes waar hij zo trots op is leest ie gewoon af van Wiki, mastercaller, Darts orakel.. Is inderdaad wel de enigste van de drie die echt moeite doet.

Op Facebook veel die afhaken omdat er geen belg speelt, ik vraag me dan af dat je wel van darts houd.
Het is niet omdat er geen meedoen dat je daarvoor niet moet kijken.

Figuren als Clayton, Wade, Price, Wright, Smith zijn toch een genot voor te kijken.
En is toch wel van ander niveau wat die produceren met momenten.

Hier is het even gedaan met trainen, zit met spier blessure in de plooi van men arm en triceps.

Vind ik persoonlijk niet erg. Vind het zelf annoying dat elke huisvrouw plots dartsfan is gewoon omdat DaNcInG DiMi speelt en er dan gewoon geen bal van kent.

Mijn trainen gaat echt erbarmelijk. Mijn niveau gaat echt naar beneden in plaats van dat het de goeie kant op gaat. Ik twijfel veel te veel aan mijn worp :(

Vind ik persoonlijk niet erg. Vind het zelf annoying dat elke huisvrouw plots dartsfan is gewoon omdat DaNcInG DiMi speelt en er dan gewoon geen bal van kent.

Mijn trainen gaat echt erbarmelijk. Mijn niveau gaat echt naar beneden in plaats van dat het de goeie kant op gaat. Ik twijfel veel te veel aan mijn worp :(
Dat twijfelen had ik ook, maar plots ga je dat gevoel hebben van dit is het. Goeie grip doe ook veel, en echt een set pijlen dat je vertrouwen in hebt. Velen denken het is maar wat gooien naar een bord, maar veel vergeten mentale aspect. Sinds ik mij heb laten adviseren in een shop en pijlen op maat gekocht. Is mijn avg van 50 naar 75 gegaan op maand tijd en ben daar blijven zitten.

Misschien als je nog niet naar 1 geweest bent toch eens doen en laten adviseren, die kijken ook naar je natuurlijke worp en grip.
En zoeken dan echt pijlen die bij je passen, die vroeg dat aan mij ook hoe neem je em vast.
Ze wisten al meteen welke soort pijl er bij mijn grip paste en vandaar was het gewoon juiste gewicht en gevoel voor jou vinden.

Dan paar keer inwerpen op dat bord en heb je al idee, yes dit ligt me goed en voelt ook goed en vanaf daar zijde vertrokken.

Aanraders voor een gratis (android) app om je eigen statistieken bij te houden. Eventueel in combinatie met modus om gewoon matchkes met vrienden te kunnen bijhouden.

Dartcounter (Target). Alleen weet ik hoe goed de online functie daarvan werkt.
Tegen vrienden is het gewoon om in real life te spelen hoor, zeker niet online.
Merci voor de tip! Zag die ook al in de play store, maar er zijn echt wel veel apps merk ik.

Ben onlangs begonnen met Dartconnect. Geen app, maar via browser.
Ik denk dat de gratis versie ook je stats weergeeft, maar ben niet zeker. Heb direct de betalende versie genomen (14dagen trial).

Deze is in iedere geval véél gedetailleerder dan Dartcounter.
(na elke match krijg je ook een mail met je stats, de gekende samenvattingen die ze ook op de players championships geven)

Dartbot past zich aan aan jou niveau.

Online mogelijk met of zonder camera (een functie die bij Dartcounter al jaren beloofd wordt, maar niet komt)
Voor het online gedeelte, vind ik Dartcounter ook beter dan Nakka.

Minder cheaters en ambetanterikken.
Eigenlijk logisch, cheaters gaan geen 24dollar/jaar betalen om de onozelaar uit te hangen.

Dimi in de finale van players championship 4. Zo dadelijk tegen Cullen :)

Edit: om dan 1-8 op zen klote te krijgen 😅

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan