Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Yeah wel emotioneel moment daarnetIdd. Maar blijkbaar hoor ik nu omwille van zen moeder die richting stervende ging.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah wel emotioneel moment daarnetIdd. Maar blijkbaar hoor ik nu omwille van zen moeder die richting stervende ging.
Volgens mij de kop van eender wie.Zet daar de kop op van MvG of Price en ie staat easy in de top 5 van de wereld. Door dat gekloot daar, laat ie het hier nipt liggen. Zonde..
Ik had dus gelijkGerwyn Price![]()
Peter Wright![]()
Michael van Gerwen![]()
James Wade![]()
Michael Smith![]()
Gary Anderson![]()
Jonny Clayton![]()
Joe Cullen![]()
𝗧𝗛𝗘 𝗡𝗘𝗪 𝗘𝗥𝗔 𝗜𝗦 𝗡𝗢𝗪
PDC@Winmau – The Official Darts Equipment Supplier to the PDC![]()
PL spelers

ben benieuwd of er daar ook zoveel geklaag over gaat zijn 
Imbus sleutels, hij maakt ze zelf.Voor whitlock zal het nog altijd brol zijn, die smijt precies met slagersmessen![]()
Omdat ze in Wales zijn waarschijnlijk. "Revenge" voor het boegeroep van de Engelsen in Ally Pally. Maar inderdaad, beiden belachelijk.Waarom krijgt Joe Cullen nu weer boegeroep over zich heen?
Wat een belachelijke mensen toch steeds.
Ik erger mij meer en meer aan de Rudy bij het darts eerlijk gezegd. Kent er duidelijk niets van, heeft zelf amper pijlen gesmeten, denkt dat een dartsbord van een soort spons gemaakt is, en zit dan onmiddellijk af te geven op de winmau borden, niet omdat er iets mis mee is, maar puur om een soort controverse te starten.Heeft Rudy Lanssens een wespensteek in zijn lip gehad ofzo? Spreekt vandaag alsof die van de tandarts komt.
Dat hij er echt geen hol van kent vind ik zo belachelijk irritant. De keren dat ik denk van "wat zegt die nu?" zijn niet op twee handen te tellenIk erger mij meer en meer aan de Rudy bij het darts eerlijk gezegd. Kent er duidelijk niets van, heeft zelf amper pijlen gesmeten, denkt dat een dartsbord van een soort spons gemaakt is, en zit dan onmiddellijk af te geven op de winmau borden, niet omdat er iets mis mee is, maar puur om een soort controverse te starten.
Verder brengt hij amper iets bij aan de discussie, en herkauwt hij vaak gewoon dingen die zijn co-commentator al eens gezegd heeft, en is dan dikwijls ook nog eens over de foute persoon. Bij Wade zij die bv. "Ja die 140 dat is toch een beetje zijn handelsmerk". Dat is gewoon letterlijk iets dat Clarys op het WK gezegd heeft, maar dat ging dan over Clayton.