Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi voor Cullen, hopelijk nodigen ze hem nu nog uit voor de PL.

Wel benieuwd wie er allemaal gaat spelen en vooral ook wie de nieuwe borden gaat leveren.

Het gaat vooral om de 3 plaatsen die nog overschieten (na zekerheden Price, Wade, Wright, MVG, Clayton). Anderson zullen ze ook wel uitnodigen, Smith kunnen ze volgen mij ook niet naast (ze zijn uiteindelijk toch ook nummers 5 & 6 in de ranking). Voor die laatste plaats hebben ze dan echt wel heel veel keuze. Maar als je dan toch perse wacht tot na de Masters moeten ze wel bijna Cullen nemen denk ik, terwijl Cross ook wel een major gewonnen heeft. We zullen het vanavond wel weten zeker? Ik vind het alleszins bizar dat je wacht tot 3 dagen voor het evenement. Ik had ze liever toch een format met iets meer spelers zien kiezen, nu wordt het wel enorm repititief voor weken aan een stuk.

Laatst bewerkt:
Zet daar de kop op van MvG of Price en ie staat easy in de top 5 van de wereld. Door dat gekloot daar, laat ie het hier nipt liggen. Zonde..
Volgens mij de kop van eender wie.
Dvdb heeft volgens mij het meeste stress van allemaal, heb die nog nooit een volledige match relaxed zien spelen.

Zelfs debutanten komen meer zelfzeker over dan hem.

Waarmee ik niets wil afdoen aan zijn talent, want hij kan echt wel een pakske gooien.
Heeft volgens mij eerder nood aan wat gesprekken met een psycholoog dan aan extra dart training.
Als hij een manier kan vinden om zijn emoties/stress te beheersen gaat hij niet meer zoveel sukkelen.

🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
Gerwyn Price
🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
Peter Wright
🇳🇱
Michael van Gerwen
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
James Wade
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Michael Smith
🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
Gary Anderson
🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
Jonny Clayton
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Joe Cullen
𝗧𝗛𝗘 𝗡𝗘𝗪 𝗘𝗥𝗔 𝗜𝗦 𝗡𝗢𝗪
PDC
🤝
@Winmau – The Official Darts Equipment Supplier to the PDC

PL spelers

🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
Gerwyn Price
🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
Peter Wright
🇳🇱
Michael van Gerwen
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
James Wade
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Michael Smith
🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
Gary Anderson
🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
Jonny Clayton
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Joe Cullen
𝗧𝗛𝗘 𝗡𝗘𝗪 𝗘𝗥𝗔 𝗜𝗦 𝗡𝗢𝗪
PDC
🤝
@Winmau – The Official Darts Equipment Supplier to the PDC

PL spelers
Ik had dus gelijk :cool:

Lol Anderson, verklaren dat ie minder wilt spelen/reizen en dat ie de PL wilt skippen. Zelfde zever als vorig jaar EuroTours skippen maar dan wel naar Denemarken afreizen voor de Masters daar :p. Money talks 🤣

Voor whitlock zal het nog altijd brol zijn, die smijt precies met slagersmessen :D
Imbus sleutels, hij maakt ze zelf.

Whitlock, who has previously used custom-made allen keys for points, told Live Darts last year: “My points do not damage the board”, and took to Twitter following last night’s defeat to have his say.

He tweeted: “Getting bored about hearing my points damage the boards.

Ik vind het ergens wel grappig, voor al die bagger die Price in Engeland al op zijn kap heeft gekregen. 😁 Die kerel moet echt genieten nu bij zijn walk on.

Wacht maar totdat ze in Schotland komen.. Word het nog leuker qua boegeroep. Lewis daar een paar liter bier over zich gehad tijdens zijn walk on en munten die naar hem gegooid werden tijdens zijn worp enz..

Heeft Rudy Lanssens een wespensteek in zijn lip gehad ofzo? Spreekt vandaag alsof die van de tandarts komt.
Ik erger mij meer en meer aan de Rudy bij het darts eerlijk gezegd. Kent er duidelijk niets van, heeft zelf amper pijlen gesmeten, denkt dat een dartsbord van een soort spons gemaakt is, en zit dan onmiddellijk af te geven op de winmau borden, niet omdat er iets mis mee is, maar puur om een soort controverse te starten.

Verder brengt hij amper iets bij aan de discussie, en herkauwt hij vaak gewoon dingen die zijn co-commentator al eens gezegd heeft, en is dan dikwijls ook nog eens over de foute persoon. Bij Wade zij die bv. "Ja die 140 dat is toch een beetje zijn handelsmerk". Dat is gewoon letterlijk iets dat Clarys op het WK gezegd heeft, maar dat ging dan over Clayton.

Ik erger mij meer en meer aan de Rudy bij het darts eerlijk gezegd. Kent er duidelijk niets van, heeft zelf amper pijlen gesmeten, denkt dat een dartsbord van een soort spons gemaakt is, en zit dan onmiddellijk af te geven op de winmau borden, niet omdat er iets mis mee is, maar puur om een soort controverse te starten.

Verder brengt hij amper iets bij aan de discussie, en herkauwt hij vaak gewoon dingen die zijn co-commentator al eens gezegd heeft, en is dan dikwijls ook nog eens over de foute persoon. Bij Wade zij die bv. "Ja die 140 dat is toch een beetje zijn handelsmerk". Dat is gewoon letterlijk iets dat Clarys op het WK gezegd heeft, maar dat ging dan over Clayton.
Dat hij er echt geen hol van kent vind ik zo belachelijk irritant. De keren dat ik denk van "wat zegt die nu?" zijn niet op twee handen te tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan