Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaargh ik kan er niet aan doen maar die Vlaamse commentaar he.
"huh wist je dat het soms 4 uur duurt voor Wright zijn haar te doen en dat zijn vrouw Jo dat doet?"
Ja kutzak want ge zegt dat élke keer.

Wayne spreekt het ook zo uit als die van VTM als ik daarnet even fragment bekeek op Youtube.
Deze commentator spreekt het dan wel juist uit.
Meende mij te herrineren dat vorig jaar erover ging dat ze zijn naam verkeerd uitspraken.

Raman en Vandenbogaerde zijn "gecleared" van de PDC voor hun kansen te verdedigen in het WDF wereldkampioenschap binnenkort in de Lakeside arena.

Mario heeft wel al bevestigd om ondanks de toestemming niet meer mee te doen aan dit toernooi..

Wayne spreekt het ook zo uit als die van VTM als ik daarnet even fragment bekeek op Youtube.
Deze commentator spreekt het dan wel juist uit.
Meende mij te herrineren dat vorig jaar erover ging dat ze zijn naam verkeerd uitspraken.
Hoe die dat uitspreekt is 100% zeker fout hoor...

Eerste 25 seconden.
't is blijkbaar inderdaad (vreemd genoeg) sauza met een nederlandstalig achtige au.
Dat jij en ik dit niet weten valt nog te begrijpen (in praktijk wist/weet ik dit wel, maar bon ..), maar iemand die live voor TV de presentatie moet doen van dartstoernooien die zou dat toch moeten weten hé. (of dat zeker opgezocht hebben).

Eerste 25 seconden.
't is blijkbaar inderdaad (vreemd genoeg) sauza met een nederlandstalig achtige au.
En ik maar denken dat het is zoals ik gepost had.
Had deze video nog niet tegen gekomen, nu weten we ook hoe het effectief uitgesproken moet worden.

Ja die spreken dat gewoon uit hoe die naam normaal in het Portugees uitgesproken moet worden. Beetje raar hoe zijn naam effectief uitgesproken wordt.

Nu, mijne achternaam wordt ook anders uitgesproken dan geschreven (maar mijne achternaam is dat ook anders geschreven dan die van mijne bompa en neven en nichten ; maar wel zelfde uitgesproken (het gaat over een y / ij wat verschillend is).

Zet daar de kop op van MvG of Price en ie staat easy in de top 5 van de wereld. Door dat gekloot daar, laat ie het hier nipt liggen. Zonde..
Ja dit. Clayton was géén cadeau maar eigenlijk was den Dimi gewoon beter gisteren. Hij heeft het toch zelf laten liggen, he can only blame himself. (en niemand anders)

Ja die spreken dat gewoon uit hoe die naam normaal in het Portugees uitgesproken moet worden. Beetje raar hoe zijn naam effectief uitgesproken wordt.

Nu, mijne achternaam wordt ook anders uitgesproken dan geschreven (maar mijne achternaam is dat ook anders geschreven dan die van mijne bompa en neven en nichten ; maar wel zelfde uitgesproken (het gaat over een y / ij wat verschillend is).
Mijn issue is gewoon dat het al meerdere keren aangehaald is in de studio, met Matthias erbij en dat hij het gewoon fout blijft zeggen. Zelfs met iemand naast hem die het juist zegt.

Anyway, knap van Clayton. Trekt zijn niveau van 2021 gewoon door. Ook blij dat Chizzy eindelijk terug boven water komt

Het valt me (alweer) op dat Van Gerwen gisteren wéér gewonnen heeft, zonder goed te spelen.
Amper 27% op de dubbels. Ik zie dat hij zelf ook toegegeven heeft, dat het gisteren gewoon 'slecht' was.

Precies of tegenstanders plassen soms al in hun broek als ze hem nog maar zien staan. :tongue:

Update: Van Gerwen er nu wél uit. Zijn niveau was gewoon niet goed genoeg tijdens dit toernooi.

Laatst bewerkt:
Dat jij en ik dit niet weten valt nog te begrijpen (in praktijk wist/weet ik dit wel, maar bon ..), maar iemand die live voor TV de presentatie moet doen van dartstoernooien die zou dat toch moeten weten hé. (of dat zeker opgezocht hebben).
De Vlieger was overtuigd dat zijne buddy Kim gesponsord is door Winmau. Toch al een tijdje aan het spelen met Bulls en daarvoor een lange tijd met Unicorn..

We zijn op weg naar weer een ietwat verrassende finale in de Masters zoals vorig jaar.

Update: Cullen VS Chisnall, dus zoals vorig jaar zal er 1 van de finalisten hun eerste single Major winnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan