Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou mooi zijn. Zeker als nr 1 van de WDFDe Belgen doen het goed! Deze keer Raman in de finale. Hopelijk kan hij nu in de finale rechtreeks zijn tour card pakken!
Bye bye Tourkaart tenzij ze 1 van de resterende 2 dagen, de finale wint of 2x de finale haalt of zo.Sherrock er weer de eerste match eruit.
Raman heeft zéér zeker de kwaliteiten. Een dik verdiende Tourkaart.Raman van 4-0 achter naar 4-6 om de finale te winnen! Volgend jaar dus nog een Belg bij met een Tour Card.![]()
Er loopt zoveel tallent rond in ons land, je zou versteld staan hoe hoog niveau sommige halen.Wel knap dat je gwn een event wint als WDF #1 en zo je tourkaart pakt. Knap van Raman.
Eerste jaar dat ik Q-school volg. Wel redelijk wat goede Belgen van hoog niveau.
Den Dimi woont / verblijft momenteel in Engeland hé. Raman zei net nadat hij zijn tourkaart behaalde, dat hij waarschijnlijk ook nu daar gaat wonen. Dat is niet voor niets hé.Er loopt zoveel tallent rond in ons land, je zou versteld staan hoe hoog niveau sommige halen.
Het gaat em vooral over de centjes voor daar naar toe te gaan en in combinatie met een job gaat dit voor sommige moeilijk.
2 weken moet je rekenen zeker dacht ik, hotel / eten / inschrijving / kosten voor daar te geraken ook.
Daarom als je in NL woont, heel wat sponsors die dit voor jou betalen als ze iets zien in u. In ons land moet er echt wel wat meer aandacht komen naar het tallent dat wij hier hebben. Zodat ze ook de reis en droom kunnen waar maken. Erik Clarys heeft dit ook al aangekaart op tv paar keer.
Sponsors moeten nog willen natuurlijk.Zijn alvast goed bezig toch de laatste maanden, met heel wat tornooien op vtm (2,3,4?).
(Q school EU)

Hij moet wéér tegen dezelfde speler spelen. Dit keer wél in de halve finales.Mario Vandenbogaerde weer bij de laatste 16. Daar verloren. Ik denk dat jij zijn Tourkaart binnen heeft, of toch zo goed als. Raman zit ook bij de Laatste 16.

Was gisteren hetzelfde aan het denken toen ik de order of merit bekeek. Hij is sowieso zeker, zo'n tourcard is inderdaad wel wat waard. Stel je voor dat hij tegen een vriend staat, niet moeilijk om enkele dubbels meer te missen. Op dat gebied is dat systeem toch niet heel waterdicht.Super Mario tegen zijn Luc Peters: Geef me 1000€ en ik laat je winnen
Je lag er 2x zéér snel uit en je bent nog niet zeker van je tourkaart. Ik wel. Deal?![]()
.Hehe id, ik maakte maar een grapje van die 1000€ maar t'was wel duidelijk dat ze inderdaad 'ne steak of iets dergelijks' afgesproken haddenWas gisteren hetzelfde aan het denken toen ik de order of merit bekeek. Hij is sowieso zeker, zo'n tourcard is inderdaad wel wat waard. Stel je voor dat hij tegen een vriend staat, niet moeilijk om enkele dubbels meer te missen. Op dat gebied is dat systeem toch niet heel waterdicht.
Finale dus verloren, hopelijk toch op zen minst er een goede steak aan over gehouden.

UK finale is identiek dezelfde situatie momenteel. Clark is ook al zeker van zijn tour card zonder de finale spelen. Zou mij zeker niet verbazen als zon dingen al zijn voorgevallen.Hehe id, ik maakte maar een grapje van die 1000€ maar t'was wel duidelijk dat ze inderdaad 'ne steak of iets dergelijks' afgesproken hadden
Ze spreken dezelfde taal hé en voor Super Mario hoefde de winst niet meer.
Zelfs al wordt er niet omgekocht, je krijgt géén rotte cent om zo'n finale te winnen. In tegendeel je hebt mogen betalen om te mogen deelnemen.UK finale is identiek dezelfde situatie momenteel. Clark is ook al zeker van zijn tour card zonder de finale spelen. Zou mij zeker niet verbazen als zon dingen al zijn voorgevallen.
Hopelijk kan Ronny morgen nog iets uit zijn mouw schudden.