Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Belgen doen het goed! Deze keer Raman in de finale. Hopelijk kan hij nu in de finale rechtreeks zijn tour card pakken!

Sherrock er weer de eerste match eruit.
Bye bye Tourkaart tenzij ze 1 van de resterende 2 dagen, de finale wint of 2x de finale haalt of zo.

Raman van 4-0 achter naar 4-6 om de finale te winnen! Volgend jaar dus nog een Belg bij met een Tour Card.:clap:
Raman heeft zéér zeker de kwaliteiten. Een dik verdiende Tourkaart.

Wel jammer voor zijn tegenstander natuurlijk (Van Dongen) maar als ik de tussenstand goed bekeken heb, dan staat Vandenbogaerde aan de leiding (Q-school EU) na 2 dagen en Van Dongen op twee, met nog 11 + 2 tickets te verdelen. Dus voor beiden kan het bijna niet meer mislopen.

5 Belgen zijn dus al zeker van een PDC Tourkaart, met 99% waarschijnlijkheid, worden dat er echter 6.
(of meer maar dat zou wel erg straf zijn, dan moet één van de resterende Belgen een finale winnen)

Laatst bewerkt:
Wel knap dat je gwn een event wint als WDF #1 en zo je tourkaart pakt. Knap van Raman.

Eerste jaar dat ik Q-school volg. Wel redelijk wat goede Belgen van hoog niveau.

Wel knap dat je gwn een event wint als WDF #1 en zo je tourkaart pakt. Knap van Raman.

Eerste jaar dat ik Q-school volg. Wel redelijk wat goede Belgen van hoog niveau.
Er loopt zoveel tallent rond in ons land, je zou versteld staan hoe hoog niveau sommige halen.
Het gaat em vooral over de centjes voor daar naar toe te gaan en in combinatie met een job gaat dit voor sommige moeilijk.
2 weken moet je rekenen zeker dacht ik, hotel / eten / inschrijving / kosten voor daar te geraken ook.

Daarom als je in NL woont, heel wat sponsors die dit voor jou betalen als ze iets zien in u. In ons land moet er echt wel wat meer aandacht komen naar het tallent dat wij hier hebben. Zodat ze ook de reis en droom kunnen waar maken. Erik Clarys heeft dit ook al aangekaart op tv paar keer.

Er loopt zoveel tallent rond in ons land, je zou versteld staan hoe hoog niveau sommige halen.
Het gaat em vooral over de centjes voor daar naar toe te gaan en in combinatie met een job gaat dit voor sommige moeilijk.
2 weken moet je rekenen zeker dacht ik, hotel / eten / inschrijving / kosten voor daar te geraken ook.

Daarom als je in NL woont, heel wat sponsors die dit voor jou betalen als ze iets zien in u. In ons land moet er echt wel wat meer aandacht komen naar het tallent dat wij hier hebben. Zodat ze ook de reis en droom kunnen waar maken. Erik Clarys heeft dit ook al aangekaart op tv paar keer.
Den Dimi woont / verblijft momenteel in Engeland hé. Raman zei net nadat hij zijn tourkaart behaalde, dat hij waarschijnlijk ook nu daar gaat wonen. Dat is niet voor niets hé.

Als je géén strafblad hebt, dan kan je als darter vrij snel met een visum in the UK verblijven
Maar met een strafblad is het moeilijker zie dit verhaal
Corey Cadby

Laatst bewerkt:
Zijn alvast goed bezig toch de laatste maanden, met heel wat tornooien op vtm (2,3,4?).
Sponsors moeten nog willen natuurlijk.

De reden dat ze in UK gaan wonen is dat ze niet veel meer moeten reizen omdat dit enorm vermoeiend en stress mee brengt.
Aangezien kwasi elk toernooi in UK wordt gespeeld is dit dan logisch ook.

Maar meedoen aan Q school is voor velen gewoon niet haalbaar en dan doel ik op financieel vlak.
Meedoen kost al 500 euro.
Je moet ook onthouden vlieg je daar eruit na 2 dagen is al je geld voor niets geweest en dat moet ook enorm wegen op mentaal vlak.
Vandaar sponsors die zo dingen betalen, dat voelt al wat makkelijker dan uit je eigen zak daar maar even 2 a 3k te spenderen voor te darten in de hoop dat je tourcard bemachtigd. Ook de reden dat er in NL zoveel doorstromen naar de pdc, als ge daar kan darten met avg van 85 dan nemen ze u daar al snel onder de vleugels. Misschien ook de reden dat Mike in NL woont en niet in Belgie.

Op dat vlak lopen wij gewoon achter op onze noorderburen.

Hehe vandaag blijven er nog 5 (!) Nederlanders over en 1 Belg. :biglaugh: (Q school EU)
Echt toch een luxe bij de Hollanders ..
Hopelijk wint de Belg het van de Nederlanders ;)

Update: Géén volledig Nederlandse HF's. Onze Belg strubbelt tegen, hij heeft géén zin om morgen ook nog te spelen :rofl:
Vandenbogaerde moet nu wéér tegen Doets waarvan hij gisteren verloor bij de laatste 16.

Mario Vandenbogaerde weer bij de laatste 16. Daar verloren. Ik denk dat jij zijn Tourkaart binnen heeft, of toch zo goed als. Raman zit ook bij de Laatste 16.
Hij moet wéér tegen dezelfde speler spelen. Dit keer wél in de halve finales. ;)

Maar ik denk dat zijn tourkaart voor 100% zekerheid nu wel binnen is.
Hij staat (nog steeds) aan de leiding van alle spelers die nog géén tourkaart hebben en er zijn nog 11 tickets te verdelen naast de 2 resterende dagwinnaars.

Laatst bewerkt:
Mario is zeker van zijn tourkaart. Heeft nu al een stuk of 10 punten, kan niets meer aan gedaan worden. Speelt al de hele week echt subliem, blij voor de Ieperling, vorig jaar greep hij er nipt naast.

Sherrock weer er vroeg uit, dus moet waarschijnlijk de dagzege halen als ze nog die tourkaart wilt.

En staat nu weer in de finale. Wat een week speelt die eingelijk! Mario was gisteren ook al 99% zeker van een tour card. Hij is eingelijk gewoon een beetje aan het showboaten.

Super Mario tegen Luc Peters: Geef me 1000€ en ik laat je winnen
Je lag er 2x zéér snel uit en je bent nog niet zeker van je tourkaart. Ik wel. Deal? :rofl:

Laatst bewerkt:
Super Mario tegen zijn Luc Peters: Geef me 1000€ en ik laat je winnen
Je lag er 2x zéér snel uit en je bent nog niet zeker van je tourkaart. Ik wel. Deal? :rofl:
Was gisteren hetzelfde aan het denken toen ik de order of merit bekeek. Hij is sowieso zeker, zo'n tourcard is inderdaad wel wat waard. Stel je voor dat hij tegen een vriend staat, niet moeilijk om enkele dubbels meer te missen. Op dat gebied is dat systeem toch niet heel waterdicht.

Finale dus verloren, hopelijk toch op zen minst er een goede steak aan over gehouden :).

Laatst bewerkt:
Was gisteren hetzelfde aan het denken toen ik de order of merit bekeek. Hij is sowieso zeker, zo'n tourcard is inderdaad wel wat waard. Stel je voor dat hij tegen een vriend staat, niet moeilijk om enkele dubbels meer te missen. Op dat gebied is dat systeem toch niet heel waterdicht.

Finale dus verloren, hopelijk toch op zen minst er een goede steak aan over gehouden :).
Hehe id, ik maakte maar een grapje van die 1000€ maar t'was wel duidelijk dat ze inderdaad 'ne steak of iets dergelijks' afgesproken hadden :tongue:
Ze spreken dezelfde taal hé en voor Super Mario hoefde de winst niet meer.

Hehe id, ik maakte maar een grapje van die 1000€ maar t'was wel duidelijk dat ze inderdaad 'ne steak of iets dergelijks' afgesproken hadden :tongue:
Ze spreken dezelfde taal hé en voor Super Mario hoefde de winst niet meer.
UK finale is identiek dezelfde situatie momenteel. Clark is ook al zeker van zijn tour card zonder de finale spelen. Zou mij zeker niet verbazen als zon dingen al zijn voorgevallen.
Hopelijk kan Ronny morgen nog iets uit zijn mouw schudden.

UK finale is identiek dezelfde situatie momenteel. Clark is ook al zeker van zijn tour card zonder de finale spelen. Zou mij zeker niet verbazen als zon dingen al zijn voorgevallen.
Hopelijk kan Ronny morgen nog iets uit zijn mouw schudden.
Zelfs al wordt er niet omgekocht, je krijgt géén rotte cent om zo'n finale te winnen. In tegendeel je hebt mogen betalen om te mogen deelnemen.
Het enige dat telt is die Tourkaart hé. Dan begin je pas te verdienen.

Dus ik zie het nut er niet van in om zo'n finale persé te willen winnen als je tourkaart reeds veilig is. Morgen is iedereen alweer vergeten dat je 2 finales hebt gespeelt. Maar dat je die tourkaart hebt, dat weet nog jan en alleman ;)
(En je weet maar nooit dat je ooit ergens een wederdienst nodig hebt)

Clark inderdaad ook (snel) verloren, of wat dacht je. :biglaugh:

Maar 8 spelers voor nieuwe format van premier league. Dan vrees ik voor Dimi. Vermoedelijk Wright, Price, MVG, Wade, Smith, Anderson, Clayton en Cross. Cross volgens mij in de weegschaal met Dimi, De Soussa,..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan