Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een experiment begonnen, xxx aantal dagen “trainen als een pro”. Kan je volgen op YT

Gisteren professioneel hulp gekregen met het aanmeten van “de ideale” pijl voor mijn hand/worp.

Dus heb nieuwe pijlen, (Michael Busscher 24gr) en ook meteen de eerste 180 van 2022 gegooid.

IMG_1348.jpg

Ik ben een experiment begonnen, xxx aantal dagen “trainen als een pro”. Kan je volgen op YT

Gisteren professioneel hulp gekregen met het aanmeten van “de ideale” pijl voor mijn hand/worp.

Dus heb nieuwe pijlen, (Michael Busscher 24gr) en ook meteen de eerste 180 van 2022 gegooid.

IMG_1348.jpg
Een goede set pijlen doet zoveel als je hulp gekregen hebt met je worp stijl. Vertrouwen in je pijlen is ook stuk groter dan dat je gewoon van het internet koopt. Heb mij ook laten adviseren in een winkel voor nieuwe pijlen, met resultaat gisteren 3 x 180 op kleine 25 min trainen.

Daarom dat ik nooit nog pijlen zomaar zou kopen op het internet.
Succes met je experiment, heb er jammer genoeg de tijd niet voor.
Zou met plezier ook elke dag 4u aan het bord willen staan, peuter in huis maakt trainen niet makkelijk.

Brian Raman gisteren in de allereerste ronde van Q school uitgeschakeld met 5-4. Het grappige is dat hij het hoogste AVG had van alle 602 entries met 97,50 gemiddeld. :sop: .
Vandaag uitgeschakeld in Kwart finale, winst betekend automatisch gekwalificeerd voor final stage voor de tour cards. Zal er normaal wel bijzijn door zijn aantal overwinningen. Ronny Huybrechts lijkt mij daar al zeker van. Nog een andere belg Mario Vandenbogaerde heeft zich gisteren ook al verzekerd van die final stage.

Fallon moet nu alles winnen morgen.

Keer benieuwd als ze het niet haalt, de pdc haar nog gaat oproepen voor de PL.

Belange niet dat ze ze oproepen dan + t zou een triestige slap in the face zijn voor een top 20 speler die zo een potentiële kans op PL deelname ga missen

Als je niet door Q School raakt heb je niet veel te zoeken in de PL. En ze wilt behandeld worden als een normale speler. Dus zouden ze haar aan de kant moeten laten en gewoon Dimi ofzo vragen. Imo

Brian Raman gisteren in de allereerste ronde van Q school uitgeschakeld met 5-4. Het grappige is dat hij het hoogste AVG had van alle 602 entries met 97,50 gemiddeld. :sop: .
Vandaag uitgeschakeld in Kwart finale, winst betekend automatisch gekwalificeerd voor final stage voor de tour cards. Zal er normaal wel bijzijn door zijn aantal overwinningen. Ronny Huybrechts lijkt mij daar al zeker van. Nog een andere belg Mario Vandenbogaerde heeft zich gisteren ook al verzekerd van die final stage.
🔝📊 Q-School Day 1🇪🇺

102.95 Andersen🇩🇰
101.90 Harrysson🇸🇪
101.44 Roetzsch🇩🇪
99.27 Tricole🇫🇷
98.78 Plaisier🇳🇱
97.50 Raman🇧🇪
97.42 Mol🇳🇱
95.80 Plaisier🇳🇱
95.69 Bulen🇧🇪
95.52 Mol🇳🇱
95.13 Huybrechts🇧🇪
95.13 Schroder🇳🇱
94.24 Schweyen🇧🇪
94.10 Plaisier🇳🇱
93.98 Blomme🇧🇪

🔝📊 Q-School Day 1🇬🇧

104.38 Thornton🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
104.05 Flynn🇮🇪
102.95 Hogg🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
101.55 Girvan🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
101.12 Carlin🇮🇪
100.90 Rock🇬🇧
100.61 Johnson🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
100.40 Read🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
100.20 Taylor🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
98.33 Montgomery🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
97.70 Owen🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
97.63 Flynn🇮🇪
96.99 Taylor🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
96.88 Harrington🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
96.69 Collins🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

🔝📊 Q-School Day 2🇬🇧

113.86 Parkin🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
104.38 O’Shea🇮🇪
104.38 Pallett🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
102.76 McEwan🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
101.55 Lane🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
100.18 Richardson🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
98.83 Killington🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
98.79 Clark🇬🇧
98.57 Griffiths🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
97.53 Crook🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
97.32 Hogg🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
96.49 Clark🇬🇧
96.35 Taylor🇨🇦
96.32 Dennant🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
96.27 Cankett🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿

Neen zelfs al wint ze morgen niet alles, dan is er nog altijd een (kleine) kans dat ze alsnog opgevist wordt voor de finale van de Q-school ;)
Fallon Sherrock left with uphill task after defeat on day two

Quote: If she does not qualify automatically, her victories on Monday may prove decisive, as players can also get through via a First Stage Order of Merit.

MAAR ik zou als ik haar was zich niet rijk rekenen en er vol voor gaan.

Opmerking: Als ze géén Tourkaart verzilvert, dan heeft ze wél niks te zoeken in de PL hé. Daarmee ben ik het volkomen eens.

Volgens mij de reden waarom de PL spelers nog niet aangekondigd zijn. Sky wilt haar erbij, PDC niet. Benieuwd of ze het format aanpassen om meer spelers toe te laten en ze er zo wel bij te nemen. Voor mij heeft ze daar alleszins niets te zoeken zelfs als ze haar tour card haalt.

Voor mij heeft ze daar alleszins niets te zoeken zelfs als ze haar tour card haalt.
Neen maar trust me, als ze haar tourkaart haalt, gaat de PDC aan het korste eind trekken ..
Maar ik denk dat ze gewoon haar tourkaart niet gaat halen. Dan staat de PDC sterker om haar te weren hé.

Als je niet door Q School raakt heb je niet veel te zoeken in de PL. En ze wilt behandeld worden als een normale speler. Dus zouden ze haar aan de kant moeten laten en gewoon Dimi ofzo vragen. Imo
Ik vind den Dimi nog altijd één van de topkandidaten om een wildcard te verkrijgen.
(Lees één van de ... er zijn er meerdere)

🔝📊 Q-School Day 2🇪🇺

102.42 Szaganski🇵🇱
97.78 Hajek🇨🇿
95.13 Verberk🇳🇱
95.07 Horvat🇩🇪
94.88 Raman🇧🇪
94.33 Keskinarkaus🇫🇮
93.94 Labre🇫🇷
93.62 Proosten🇳🇱
93.39 Verberk🇳🇱
92.94 Andersen🇩🇰
92.78 Horvat🇩🇪
92.78 Wenig🇩🇪
92.78 Schweyen🇧🇪
92.55 van de Pas🇳🇱
92.34 Beger🇩🇪

Ben er mee eens dat ze niet thuis hoort als ze haar tour card niet te pakken krijgt.
Maar ze is gewoon overhyped en dat brengt veel media aandacht.

Anyway, vandaag mij keer die godartspro abbo genomen.
Je moet precies nog veel dingen doen voor je andere dingen unlocked en de virtuele coach krijgt.
Oefeningen zijn wel fun dat ik nu kan doen, toch iets luchtiger dan gewoon bob27 of van 501 naar 0.

Zit toch wel al heel tijd te twijfelen voor wat geld opzij te leggen voor een scolia systeem.

Ben er mee eens dat ze niet thuis hoort als ze haar tour card niet te pakken krijgt.
Maar ze is gewoon overhyped en dat brengt veel media aandacht.

Anyway, vandaag mij keer die godartspro abbo genomen.
Je moet precies nog veel dingen doen voor je andere dingen unlocked en de virtuele coach krijgt.
Oefeningen zijn wel fun dat ik nu kan doen, toch iets luchtiger dan gewoon bob27 of van 501 naar 0.

Zit toch wel al heel tijd te twijfelen voor wat geld opzij te leggen voor een scolia systeem.
Die dingen die je moet doen is op je “basis niveau” te meten en zo kan de VC je tasks geven. Scolia is wel een tof systeem, ik heb het ook. Je hebt het zeker niet nodig, maar wel tof om te hebben. Ook te linken met GoDartsPro dus kan je vlotter trainen.

IMG_1348.jpg

Waarom klapt gij bijna gelijk nen Hollandse Marokkaan?

Tenzij ge dat ook zijt, dan trek ik mijn woorden terug :unsure:

Laatst bewerkt:
Die dingen die je moet doen is op je “basis niveau” te meten en zo kan de VC je tasks geven. Scolia is wel een tof systeem, ik heb het ook. Je hebt het zeker niet nodig, maar wel tof om te hebben. Ook te linken met GoDartsPro dus kan je vlotter trainen.
Zou het ook gebruiken voor online ipv Nakka. Denk niet er veel vals spelers zitten op een systeem die 750 euro kost.
Ben de app nog wat een het uitpluizen, ben wel via de browser aan het spelen via mobiel. Op de app zelf zitten niet alle oefeningen precies.
Had zo demo filmpje gezien, hij was op een oude ipad bezig van 2012 via de browser. Moest ik nu mijn oudere ipad eens terug kunnen laden zou dit ideaal zijn voor naast mijn bord te hangen.

Zou het ook gebruiken voor online ipv Nakka. Denk niet er veel vals spelers zitten op een systeem die 750 euro kost.
Ben de app nog wat een het uitpluizen, ben wel via de browser aan het spelen via mobiel. Op de app zelf zitten niet alle oefeningen precies.
Had zo demo filmpje gezien, hij was op een oude ipad bezig van 2012 via de browser. Moest ik nu mijn oudere ipad eens terug kunnen laden zou dit ideaal zijn voor naast mijn bord te hangen.
Je kan ook niet vals spelen, wat je eventueel kunt doen (wat ik zelfs niet doe, en ook nog niet heb gemerkt dat iemand het gedaan heeft) is een bounchers terug oprapen en die een 2de keer gooien. Of dat de Scolia er eens naast zit de score niet correct aanpassen.

Voor de rest als er iets anders dan een dart in beeld komt van de camera’s is uw beurt over.

Ik heb voor de Scolia, GoDartsPro enz mjn PC. Mijn darts setup staat naast de PC. Ik gebruik dus voor alles de browser van de “apps”.

Danny Noppert has withdrawn from the 2022 Ladbrokes Masters, and will be replaced by Simon Whitlock. Noppert would have been the 18th seed but has withdrawn to remain with his partner in the Netherlands for the birth of their first child.

Fallon dan toch door naar final stage met een sterke dag. Net Wes Newton (toch voormalige topper) uitgeschakeld die zelf ook de winst nodig had.

🔝📊 Q-School Day 3 🇬🇧

112.16 Burnett🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
105.17 Mould🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
102.95 Williams🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
100.20 Williams🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
100.20 Warburton🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
99.43 Monk🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
98.87 Killington🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
98.85 Lovely🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
97.28 Taylor🇨🇦
96.72 Burnett🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
96.30 Scutt🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿