Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste drie sets en vooral de laatste 2 waren fenomenaal van Wright. Ervaring heeft hier duidelijk het verschil gemaakt op het einde van de wedstrijd.

Lekkere finale, zoals ik dacht Wright die het wint. En klasse hoor, in het begin van het seizoen zeggen die de Matchplay wint en weer WK gaat worden. Heeft eigenlijk hierdoor vind ik Clayton overstegen als man van het seizoen eigenlijk, ongelooflijk maar waar. Hard work pays off, jaren in de schaduw geleefd van Taylor, MvG en GAndo, zoveel finales verloren. Dan ene keer die UK open tegen een openbloeiende Price. Maar die WK titel 2 jaar geleden heeft hem helemaal laten doorbreken als 1 van de grootste spelers van het PDC circuit.

Smith niet echt gefaald zoals de meeste keren, Wright kon zoals gisteren weer een versnelling hoger schakelen in het finale gedeelte. Toch heel knap want hij had een meer slopende halve finale dan Smith gisteren.. Zijn gewoon 3 slopende dagen geweest voor beiden zonder rust bijna want een paar uur ingooien en al die media errond dan ben je vlug een dag rond.

Waar kan ik dit best aankopen? Ik vind een paar website's terug, maar de reviews zijn nogal wisselend.
Als je blade 5 zoekt, Dreamland heeft die al is 55 eur prijzig voor een 5 bord terwijl de 6 ook zoveel kost.

Edit : https://www.decathlon.be/nl/p/mp/wi...bcbd-4fa3-8920-3a8d5f2e3ded_c1.c61.c9&c=ZWART

Decathlon verkoopt ze nu ook, mocht je winkel in de buurt hebben kan je mss eentje oppikken ipv te laten opsturen.
Pakjes duren wel iets langer dezer dagen door de hevige drukte.

Laatst bewerkt:
Smith stond 5-4 en 2-0 voor. Die 10e set had hij gewoon moeten binnenhalen en was de kans wel heel groot dat hij ging winnen. Daarna leek hij mij ook gebroken, icm met Wright die een boost nam. Ik vind het echt wel jammer voor Smith. Wel een enorm mooi parcour dat die afgelegd heeft: Clayton, Price én Wade er uit geknikkerd. Ook nog eens het record van de 180's op een WK. Desniettemin vind ik Wright uiteraard een mooie wereldkampioen. Chapeau wat die allemaal doet de laatste jaren.

Laatst bewerkt:
Als je blade 5 zoekt, Dreamland heeft die al is 55 eur prijzig voor een 5 bord terwijl de 6 ook zoveel kost.

Edit : https://www.decathlon.be/nl/p/mp/wi...bcbd-4fa3-8920-3a8d5f2e3ded_c1.c61.c9&c=ZWART

Decathlon verkoopt ze nu ook, mocht je winkel in de buurt hebben kan je mss eentje oppikken ipv te laten opsturen.
Pakjes duren wel iets langer dezer dagen door de hevige drukte.

Ik had het daar ook gezien, maar: "Uitsluitend online verkocht en verzonden door Buffalo.nl"

Eens bestellen bij de suprabazar. Thnx.

Net een bord en dartspijlen besteld. Lijkt me leuk om thuis wat te oefenen, al denk ik ook dat het zoeken naar een juiste set dartspijlen een serieuze zoektocht kan zijn? Ik heb me er nog niet over ingelezen. Ik vind het wel gaandeweg denk ik dan. :coolbrows:

Je kan jaren zoeken achter de juiste set eigenlijk. Naar mate je speelt, zal je wel voelen dat de pijl te licht is of te zwaar.
Ben je front gripper , middle of back gripper. Dan weet je al waar je moet zoeken voor de volgende keer.
Barrels komen in zoveel verschillende stijlen, dikte etc. Koop nooit pijlen omdat iemand anders daar goed mee gooit, iedereen is anders.
Wat voor mij goed is, kan voor jou minder goed zijn en das zonde van het geld dan.

Er kan wel ettelijke euro's in kruipen, daarom dat je best naar een shop gaat.
Voel de barrel eens en gooi er eens mee. Dan heb je al gevoel dat de pijl u zou liggen of niet.
Dan komt ook nog de shaft en flight in het spel dat invloed heeft op hoe je pijl vliegt.

Succes alvast en geniet van het spelletje !

Laatst bewerkt:
FINoX37WYAsdc_j

Wil VDB straks een wildcard krijgen voor de premier league dan gaat hij de masters moeten winnen of héél goed moeten presteren.
Blijkbaar overweegt men ook om dit jaar 12 deelnemers toe te laten ipv 10 op de Premier League. Normaal werden de deelnemers na het WK bekend gemaakt maar dit jaar dus NIET.

De reden (volgens de geruchten) om het aantal deelnemers op te trekken naar 12? Fallon Sherrock trekt véél publiciteit aan, maar als ze haar een wildcard geven dan steelt ze het plekje van iemand anders die het eerder verdient op basis van sportieve prestaties en daar is al véél (terecht) protest op gekomen. Ze heeft niet gepresteerd (oa op het WK) dus verdient ze eigenlijk dat plekje niet.

Door 2 extra deelnemers toe te voegen, zou men dit probleem dan kunnen oplossen.

Masters starten tegen Ian White om erna Clayton tegen te krijgen ;-) tzal niet vant gemakkelijkste worden dus. Nuja, niet voor niks the masters :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan