Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What a matchHet is zonde voor Smith, maar ik zie er price mee wegkomen.
Topdarts alvast
Gelukkig werd dat direct gecorrigeerd door Clarys door te zeggen dat je met Wade nooit klaar bent.Wade staat ook solide te gooien, maar zie hem persoonlijk toch niet winnen van Smith. Smith zal nu wel bakken vertrouwen hebben, tegen Clayton winnen en nog eens tegen Price.Twee zeer mooie wedstrijden gezien vandaag (enkel de avondsessie kunnen kijken), waar twee keer beide heren konden winnen.
Ik heb mij wel een paar keer geërgerd aan het commentaar vandaag. Daarstraks bij een 4-4 en en voorsprong in legs zat Wright in "nauwe schoentjes" volgens de commentator (naam ontglipt me even) en daarjuist kwam Price op een bepaald moment te kort om luttele minuten hetzelfde te zeggen over Smith. Als kers op de taart doet hij alsof Wade een koekenbakker is door te zeggen dat de winnaar een quasi zekere finalist wordt.Gelukkig werd dat direct gecorrigeerd door Clarys door te zeggen dat je met Wade nooit klaar bent.

)Door zijn vaak uitbundige vieringen en er is wel een paar keer iets gebeurd met o.a. Anderson in 2018. Daarnaast is hij nog eens een Welshman, wat altijd zorgt voor nog meer rivaliteit aangezien de sport voornamelijk in Engeland zit.Ik volg het Darts niet op de voet, en al zeker niet in het verleden (nu wat meer door de "hype")
Maar de onsportiviteit is toch idd wel heel marginaal, zeker in een sport waar tegenstanders wel quasi altijd heel veel respect voor elkaar hebben, beetje zoals snooker dus.
Oké, dat je niet voor iemand supportert die je niet af kan, maar anti-supporteren is wel helemaal belachelijk, zeker in zo'n setting waar het eigenlijk gewoon een feest zou moeten zijn. Grotendeels is dat gelukkig wel zo, maar toch.
Aan wat heeft Price dat eigenlijk te danken? Gewoon omdat ie een zekere vorm van arrogantie over zich draagt?
Een beetje wel, maar kan hem ergens geen ongelijk geven.Komt bij mij over als slechte verliezer. Je zaait wat je oogst in zijn geval. Vorig jaar was het allemaal geen probleem toen hij won zonder publiek