Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had die pijlen ook als eerste keer, ze zijn echt niet zo slecht voor mee te starten. Maar natuurlijk een tungsten setje is zoveel beter.
Zou zeggen, ga keer naar een shop en test er een paar. Voor elk budget is er wel iets, zij kunnen u ook helpen aan de hand van je worp.
Kunnen ze zien welke shafts / flights er best zouden passen bij je. Natuurlijk ook het gewicht.

Ben wel heel tevreden van mijn blade 6 bord, kom van een 5 en het bord geneest precies wel goed.
Speel vooral thuis ook met gladde punten, veel beter voor je bord dan die met grip op.

Kheb ne eens van die firestorm diamond punten besteld. Ben benieuwd wat het met men bord ga doen. Uiteindelijk is t bord al een half jaar oud. Iets ingezakte segmenten… k begrijp ni hoe sommige hun bord segmenten niet inzakken na een +1j gebruik. Draai bijna elke week of sneller men bord een segment door.

Kheb ne eens van die firestorm diamond punten besteld. Ben benieuwd wat het met men bord ga doen. Uiteindelijk is t bord al een half jaar oud. Iets ingezakte segmenten… k begrijp ni hoe sommige hun bord segmenten niet inzakken na een +1j gebruik. Draai bijna elke week of sneller men bord een segment door.
Je moet echt geluk hebben, mijn blade 5 was al kapot na half jaar. De spider kwam omhoog en draaide mijn bord ook elke week.
Nu heb ik blade 6 en je ziet er amper slijtage op en gooi er elke dag uurtje of 2 op.

Vooral je pijl uitdraaien met de clock mee ipv je pijl eruit te trekken.
Heb swiss point systeem, heb gouden set met grip voor als ik op toernooien ga spelen.
Dan heb ik graag iets meer grip, je weet nooit op wat voor bord je gooit. Sommige borden zijn ook enorm hard als ze in cafe hangen waar het warm is.

Je moet echt geluk hebben, mijn blade 5 was al kapot na half jaar. De spider kwam omhoog en draaide mijn bord ook elke week.
Nu heb ik blade 6 en je ziet er amper slijtage op en gooi er elke dag uurtje of 2 op.

Vooral je pijl uitdraaien met de clock mee ipv je pijl eruit te trekken.
Heb swiss point systeem, heb gouden set met grip voor als ik op toernooien ga spelen.
Dan heb ik graag iets meer grip, je weet nooit op wat voor bord je gooit. Sommige borden zijn ook enorm hard als ze in cafe hangen waar het warm is.

Men eerste blade 5 was ook na een half jaar zo droog als iets. Pijlen gingen max een halve cm diep erin. Verder als dat was er gewoon geen doorkomen aan. Kwam mss door t feit dat hij bij men ouders int tuinhuis hing. In de winter 10-15 graden en dan de verwarming op tot 21-22 graden tot ik naar huis ging. De blade die nu bij me thuis hangt in een constante temperatuur van 21-22 graden ziet er na dezelfde periode nog een stuk beter uit :)

Hier ook fervente dartkijker geworden sinds een jaar. Maand geleden bord gekocht. Smijt voorlopig nog met de pijlen die erbij zaten en lukt redelijk (https://www.dartshopper.nl/winmau-blade-6-dartbord-2-sets-koto-steeldarts-90.html . Deze set maar blade 5 bord). Binnen paar maanden eens deftige pijlen kopen. Gemiddelde gaat ook gestaag omhoog. Van +-30 naar 50-60 nu. Alleen de dubbels om uit te checken blijven moeilijk.
Als je na een maand tijd al 50-60 gemiddeld gooit dan kan je u Hempel gewijs opmaken voor een WK over een paar jaar lijkt mij. Zelfs al is dit je 3-dart gemiddelde zonder check-out zal je er toch aanleg voor hebben dan!

Ivm het WK, hopelijk Smith die zijn eerste dikke prijs pakt. Meteen de oppergraal!

RXi8Au1ycF_cIwp2r79vo-pniewPYyH_8ypnHd2FXVk.jpg

Storm points in men Aspinalls gestoken. K snap waarom ze daar wedstrijden mee spelen. Zitten muurvast in uw bord 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan