"Ten eerste zou dit zowiezo in beeld moeten zijn. En ten tweede zou het eerlijk moeten zijn."Heb ik gezegd dat het niet eerlijk was ? Ik heb gezegd dat het volgens mij beter kan. Price had nu een voordeel doordat hij als eerste kon beginnen aan die allerlaatste leg. Dat voordeel heeft hij gekregen door 1 pijl te gooien. Een worp die niet eens in beeld geweest is. Volgens mij kan dat beter.
Eerllijk is eerlijk. Ik ben oon maar iemand die naar het darts is beginnen kijken door de huidige hype. Enkele maanden geleden had ik nog nooit van dancing Dimi of Kim Huybrechts gehoord. Maar ik heb gisteren serieus genoten van de wedstrijd tussen Gerwin en Kim. Alleen vond ik het een einde in mineur. Dat kan toch echt een pak beter, zoals bijvoorbeeld wat ik voorstelde.
Voor de match 1 pijl om te zien wie mag beginnen. Niet alleen de match maar dus ook de deciding leg indien die er moest komen. En dan gewoon elk om beurt 1 pijl. En dat 3 keer bijvoorbeeld. En dan gewoon de hoogste score over die 3 pijlen. Nog altijd gelijk ? Dan gewoon elk een 4de pijl. En zo maar verder totdat er een winnaar bekend is. Niet alleen een beetje eerlijker, maar vooral veel en veel spannender dan de huidige format.
Je zegt letterlijk dat het eerlijk moet zijn en geeft dan een heel ander format aan. Zeg dan gewoon dat je wilt dat ze naar de bull gooien op het podium.
Hoe bepaal je wie die eerste pijl mag gooien, want dan heb je ook een voordeel of nadeel? Hoe is dat zelfs een beetje eerlijker?
Het feit dat je moet winnen met 2 legs verschil (tot op een bepaalde hoogte) countert het feit al wat dat je enkel zou winnen met het voordeel dat je mag starten. Dat deze wedstrijd zo eindigt is gewoon een unicum. Nogmaals, in deze format heb je tijd en pijlen voldoende zodat het niet zou afhangen van die mag starten.
Price

Blij dat mijn favoriet erin blijft