Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
🔝📊 Q-School Day 3 🇪🇺

105.39 Hendriks🇳🇱
104.38 Engström🇸🇪
102.32 Jansen🇳🇱
96.57 Roetzsch🇩🇪
96.07 Rasztovits🇦🇹
95.63 Hendriks🇳🇱
95.48 Toft-Jorgensen🇩🇰
95.39 Mioch🇳🇱
95.33 Landman🇳🇱
95.13 Landman🇳🇱
94.86 Jansen🇳🇱
93.81 Vencken🇧🇪
93.46 Hendriks🇳🇱
93.26 Szaganski🇵🇱

Fallon dan toch door naar final stage met een sterke dag. Net Wes Newton (toch voormalige topper) uitgeschakeld die zelf ook de winst nodig had.
Ja ze is zelf natuurlijk ook géén mietje. Als je meedoet aan de Q-school dan ben je zowiezo al een goeie dartspeler anders sta je daar niet.

Het niveau is gewoon zo ontzettend hoog dat iedereen van iedereen kan winnen EN verliezen.
Een beetje minder in vorm? Een mindere dag? Een beetje pech? De dubbels niet afmaken of slecht timen? --> You loose.

En in die zin, moet en mag ze voor mijn part, zeker géén voorkeursbehandeling krijgen.

Ze heeft zich regelmatig laten betrappen op grootspraak, dat ze eerst haar tourkaart maar (poogt te) verzilvert en dan mag ze zoveel praten als ze wil. Maar nu eerst zwijgen en presteren.

Laatst bewerkt:
ik heb gisteren is een paar pijlen gegooid.

Op tv lijkt dat dartsbord groter :unsure: .
Maar best dat je dan niet op training bord gooit.

11103_300px_thumb.jpg

Daarop zijn de trippels en dubbels nog kleiner dan normaal bord.

Lauby inderdaad een erg goeie speler, maar de uitspraken van Sherrock (een vrouw kan ook PDC wereldkampioen worden!) komen nu wél als een boemerang in haar gezicht terug de laatste weken.

Al geloof ik wel dat het kan, in theorie alvast. Ik zie géén reden waarom een vrouw niet even goed kan darten als een man?
Maar of dit Sherrock zelf zal zijn? Mmm dat geloof ik dan wéér niet. Het zal van een ander groter toekomstig talent moeten komen denk ik.

---

Ashton trouwens 2x gewonnen vandaag.

Laatst bewerkt:
Vandenbogaerde wel 5 punten gepakt voor de Order of merit qualifiers. In de volgende 3 dagen hier en daar nog een overwinning pakken en zou volgens die ranking wel zijn tour card moeten kunnen pakken.

Lauby was inderdaad wel 1 van de slechts mogelijke draws voor Fallon. Is toch grote kanshebber voor een card te pakken. Ze kan haar allesinds optrekken aan de performance van haar vriend. Die heeft net als Vandenbogaerde de finale verloren.

2 man die de finale verliest, speciaal concept 😂. Je bedoeld in de eerste fase?
Er is een EU Q-school en een UK Q-school. Bij beiden is er dus gedurende 4 dagen elke dag een finale. ;)

De winnaars van elke dag zijn meteen zeker van een PDC tourkaart. De finale van de dag halen is dus onvoldoende maar goed dan stijgen je kansen wel enorm en moet je er de volgende 3 dagen héél snel uitliggen wil het nog fout aflopen.

Dus inderdaad een speciaal concept ;)

2 man die de finale verliest, speciaal concept 😂. Je bedoeld in de eerste fase?
Euh, wat @makila dus zegt. Je zit hier al 3 dagen gemiddeldes te posten van beide Q schools dus ging er wel vanuit dat je dat zou weten?
Die gemiddeldes zijn ook maar gewoon de hoogste gemiddelde gegooid in wedstrijden, zeggen eigenlijk werkelijk niets.

Er is een EU Q-school en een UK Q-school. Bij beiden is er dus gedurende 4 dagen elke dag een finale. ;)

De winnaars van elke dag zijn meteen zeker van een PDC tourkaart. De finale van de dag halen is dus onvoldoende maar goed dan stijgen je kansen wel enorm en moet je er de volgende 3 dagen héél snel uitliggen wil het nog fout aflopen.

Dus inderdaad een speciaal concept ;)
LOL juist, ff brainfart 😂 had ff geen rekening gehouden met de UK 😂

Mario Vandenbogaerde weer bij de laatste 16. Daar verloren. Ik denk dat jij zijn Tourkaart binnen heeft, of toch zo goed als. Raman zit ook bij de Laatste 16.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan