KBE Well-known member 1 januari 2022 #1.025 Zit wel tempo in dien zijn worp e, als die tegen Ricky Evans moet spelen. Die gasten zijn klaar op 15 min
Zit wel tempo in dien zijn worp e, als die tegen Ricky Evans moet spelen. Die gasten zijn klaar op 15 min
D Deleted member 14 Guest 1 januari 2022 #1.026 drolf zei: Huybrechts positief Wat een inrichting in de studio , toch goed opgelost nog Klik om te vergroten... Je zou Clarys vijf frank geven nu. Precies een CGI
drolf zei: Huybrechts positief Wat een inrichting in de studio , toch goed opgelost nog Klik om te vergroten... Je zou Clarys vijf frank geven nu. Precies een CGI
arevee Well-known member Crowdfunder FE 1 januari 2022 #1.027 rydz-wright matchke seg . Rydz blijft ook gewoon aangenaam om bezig te zien.
Agony Well-known member 1 januari 2022 #1.030 Price zijnde zou ik mijn gezin toch niet in dat publiek zetten
KBE Well-known member 1 januari 2022 #1.031 Agony zei: Price zijnde zou ik mijn gezin toch niet in dat publiek zetten Klik om te vergroten... Zullen wel body guards rond staan denk ik.
Agony zei: Price zijnde zou ik mijn gezin toch niet in dat publiek zetten Klik om te vergroten... Zullen wel body guards rond staan denk ik.
arevee Well-known member Crowdfunder FE 1 januari 2022 #1.033 Agony zei: price toch sterk op de beslissende momenten Klik om te vergroten... fkes ne nine darter ertussen ook .
Agony zei: price toch sterk op de beslissende momenten Klik om te vergroten... fkes ne nine darter ertussen ook .
GETHEZ Well-known member 1 januari 2022 #1.038 Nice van Price, 9 darts En Smith is zeker op de afspraak ook
sharkmen Well-known member Platinum Trophy 1 januari 2022 #1.039 We worden toch goed verwend dit WK. Heerlijk om te volgen.