Cyberpunk 2077

Action PC PS5 PS4 XBOX Cyberpunk 2077

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
cyber.png


release: 10 december 2020
genre: action-adventure, FPS
dev: CD Projekt Red

Van de makers van The Witcher, gebaseerd op de Cyberpunk-rollenspellen.

Cyberpunk 2077 is an open-world, action-adventure story set in Night City, a megalopolis obsessed with power, glamour and body modification. You play as V, a mercenary outlaw going after a one-of-a-kind implant that is the key to immortality.

Become a cyberpunk, an urban mercenary equipped with cybernetic enhancements and build your legend on the streets of Night City. You can customize your character’s cyberware, skillset and playstyle, and explore a vast city where the choices you make shape the story and the world around you.

Night City is packed to the brim with things to do, places to see, and people to meet. And it’s up to you where to go, when to go, and how to get there. Go on daring adventures and build relationships with unforgettable characters whose fates are shaped by the choices you make.

 
Zegt me niks en nu met het nieuwe forum blijft het me niks zeggen. 'k Weet het niet, maar spreekt me niet aan.
 
Ik heb nog altijd niet zo goed door wat ik ervan moet verwachten. Ik heb er een beeld van, maar ergens denk ik dat het beeld helemaal verkeerd is. Klinkt eigenlijk helemaal niet logisch, maar ik denk wel dat jullie me begrijpen.
 
Ik heb nog altijd niet zo goed door wat ik ervan moet verwachten. Ik heb er een beeld van, maar ergens denk ik dat het beeld helemaal verkeerd is. Klinkt eigenlijk helemaal niet logisch, maar ik denk wel dat jullie me begrijpen.
Hopelijk een beter uitgewerkte versie van GTA in de toekomst met een goed verhaal zoals dat van The Witcher 3.
 
Ik ben voorzichtig optimistisch. Het spel ziet er goed uit, maar de combat heeft mij nooit weten te overtuigen in de previews. Het ziet er allemaal een beetje log en cluncky uit, zelfs voor een rpg. Bovendien wordt overmatige ambitie vaak afgestraft
 
Hopelijk een beter uitgewerkte versie van GTA in de toekomst met een goed verhaal zoals dat van The Witcher 3.

GTA gaat het niet worden, eerder richting Deus Ex met meer exploratie/actie zoals ik het zie.
 
Ik ga het spel kopen voor op PS5. Maar die komt er pas midden volgend jaar ofzo :p En ging er voor CP 2077 geen aangepaste versie of update komen? 'k Weet het al niet meer, volg het niet zo nauw.
 
Terug
Bovenaan