Custom User Tag/Notities

Lijkt me nu wel iets dat aanleiding geeft tot van die posts genre "aha 5 maand geleden zei je X, en nu blijkt dat verkeerd te zijn, idioot".

Niets fijner als mensen die binnen de scope van de huidige discussie zichzelf in een hoekje gepraat hebben en dan maar gaan graven in je postgeschiedenis om iets te vinden waar ze zich aan kunnen vastklampen.
 
yep. De feature heet hersenen.
Ik zal @Cyberkef alvast helpen:
Schermafbeelding-2022-08-17-211705.png
 
  • Leuk
Waarderingen: JPV
Ik zal @Cyberkef alvast helpen:
Schermafbeelding-2022-08-17-211705.png
Eerder "nog een hoop dingen aan het afwegen": potentieel legaal GDPR/SAR gezeik (wat bij mij al een immens rode vlag geeft :angry: ), andere dingen hoger op de prio lijst + tijdsgebrek v/d vrijwillige devs...

Tbh zou ik (gans persoonlijk) niet vies zijn van een officiële community browser add-on (gelijk RES op reddit of Social Fixer op Facebook): alle custom user notities/tags/avatar/... data blijft op de pc vd gebruiker (= geen legaal dwingend gezever die ons in ons gat kan bijten), en dan kunde bijkomend nog andere toffe dingen implementeren qua lay-out, custom forum sorting/filtering... :unsure:

Op een community als deze moeten toch een paar mensen er in slagen om dat voor elkaar te krijgen :D

Beetje gelijk we twee levens geleden op Telenet Games hadden met ons proxomitron script om de blue lay-out terug te hebben :D
 
Terug
Bovenaan