Custom User Tag/Notities

Gewoon old school en memento-gewijs uw inventaris bijhouden:

1615813431136.png
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik zou het ook wel leutig vinden als ik jullie avatars naar eigen goeddunken kan veranderen naargelang mijn beeld van de users in kwestie. Meer immersie bij het lezen van een zoveelste achterlijke post als ik er een bijhorend achterlijk gezicht bij kan zien, en van de vrouwen hier maak ik allemaal stereotype babes of Karens naargelang mijn eigen mening erover.
 
Ik zou het ook wel leutig vinden als ik jullie avatars naar eigen goeddunken kan veranderen naargelang mijn beeld van de users in kwestie. Meer immersie bij het lezen van een zoveelste achterlijke post als ik er een bijhorend achterlijk gezicht bij kan zien, en van de vrouwen hier maak ik allemaal stereotype babes of Karens naargelang mijn eigen mening erover.
En naargelang je extra geld betaalt kan je een steeds mooiere/achterlijkere image gebruiken?
 
Vind dit ook wel een goed idee. Sommigen veranderen hier vaker van avatar dan van onderbroek (en een avatar helpt wel bij het onthouden van personen en indirect wat ze in het verleden vertelden). Dus zou leuk zijn om wat tags aan iemand te hangen voor toekomstige referenties.
 
Is er een mogelijkheid om notities te plaatsen bij users?

Indien niet mag dit beschouwd worden als feature request.
Idealiter bij het vakje waar je hovert over de naam.

Maakt het wat gemakkelijker om specifieke dingen te onthouden :)
 
Lijkt me nu wel iets dat aanleiding geeft tot van die posts genre "aha 5 maand geleden zei je X, en nu blijkt dat verkeerd te zijn, idioot".
 
Ik heb al eens iets soortgelijks gevraagd, maar daar was weinig animo voor.

 
Geef toe, het zou toch handig zijn voor pol en actua, kwestie dat je het onderscheid kan maken of de persoon waartegen je aan het discussieren links of rechts is. :unsure:
Hoe, hebt gij dan nog gene custom CSS die de Posts van elke gebruiker in de kleur zet van zijn favoriete politieke partij?
 
Terug
Bovenaan