Curved Ultrawide High-End Monitor voor Macbook Pro

alichemicali

New member
Hi!

Als consultant moet ik heel veel over kopiëren tussen designs en 2 volledige schermen vergelijken. Hierbij zou ik graag een scherm upgrade doen.

Ik ben opzoek naar een curved monitor die makkelijk plug en play is met mijn macbook pro 16 inch 2019 version. Ik kan max een monitor zetten van 110cm dat is de breedte van mijn bureau. De diepte is 75 cm als dat iets zou uitmaken. Hierbij zou ik denken dat de monitor niet dieper dan 35 centimeter zou mogen zijn.

Budget is max 1500 euro.

Alvast bedankt voor jullie input.

Mvg,
V
 
Hangt vooral af hoe groot je wilt gaan en wat je effectieve noodzaak vindt.

Wil je 2 grote vensters naast elkaar hebben dan zal je een Samsung G9 moeten kopen. Door die gigantische resolutie zal je wel 2x DP naar TB moeten gebruiken.

Is vooral te zien welke GPU je op die MB hebt om te zien welke resolutie die aankan.

Heb zelf al 4-5 jaar een LG 34" UW met 3440x1440 resolutie en dat is ongeveer 1,5x een 27" scherm en ben er heel tevreden van.
 
Ik heb zelf onlangs een 38" aangeschaft maar de beschikbaarheid is beperkt. Een van mijn vereisten was ook wel gsync en >100hz omdat ik hier ook op wil gamen. Als je dit puur als werkpaard wil gebruiken is dat niet relevant.
Had eerst deze op het oog: https://tweakers.net/pricewatch/1511450/lg-38wn95c-wit-zilver.html maar die kon ik echt nergens bestellen (letterlijk twee maanden naar zitten zoeken). Deze heeft een ingebouwde thunderbolt poort dus is ideaal voor macs.
Uiteindelijk is het deze geworden: https://tweakers.net/pricewatch/1645186/alienware-3821dw-wit-zwart.html
 
Ik weet niet of dit nog actueel is. Ik heb zelf vorige maand een Xiaomi 34" gekocht, 144hz widescreen, prijs rond de 450 euro dacht ik. Hiervoor heb ik jaaaren een LG gehad, 34" en daar was ik ook mega content van. Maar had daar nu niet het budget voor voorzien daarom voor die xiaomi gegaan.
 
Kijk eens naar de 43'' 32:10 curved schermen ga je veel meer plezier aan hebben 34/35'' is hier passé sinds ik de mijne heb.
 
Terug
Bovenaan