Crypto - Nieuws en algemene discussie

Iemand nog problemen met over te schrijven naar Kraken vanaf BNP? Krijg constant foutmelding als ik overschrijving wil doen.. Vorige maand ging het wel nog ( FIDOR SEPA manier).

Iemand nog problemen met over te schrijven naar Kraken vanaf BNP? Krijg constant foutmelding als ik overschrijving wil doen.. Vorige maand ging het wel nog ( FIDOR SEPA manier).
BNP heeft de Duitse bankrekening van Kraken geblokkeerd om naar over te schrijven.
Die in Liechtenstein werkte dit weekend nog wel.

Een moment van stilte voor degenen die eergisteren ingestapt zijn en nu bij wijze van kennismaking hun centjes zien verdampen.

BNP heeft de Duitse bankrekening van Kraken geblokkeerd om naar over te schrijven.
Die in Liechtenstein werkte dit weekend nog wel.
Man man man; mag dit eigenlijk allemaal wel? En als je ooit wil de omgekeerde richting doen: ga je dan wel kunnen laten storten op je BNP rekening?
Zijn er daar kosten aan verbonden aan die andere rekening? Heb altijd al die duitse genomen en daar gingen er geen fees af.
Heb ook nog KBC maar geen idee of het daar wel gaat lukken...

*edit: liechtenstein is lid van EER, dus in principe moet die overschrijving wel lukken zonder kosten veronderstel ik?

Man man man; mag dit eigenlijk allemaal wel? En als je ooit wil de omgekeerde richting doen: ga je dan wel kunnen laten storten op je BNP rekening?
Zijn er daar kosten aan verbonden aan die andere rekening? Heb altijd al die duitse genomen en daar gingen er geen fees af.
Heb ook nog KBC maar geen idee of het daar wel gaat lukken...
BNP is gewoon een hele slechte en oubollige bank. Nooit begrepen dat er mensen zijn die daarbij blijven, tenzij ze er een lening bij hebben lopen natuurlijk. Vanaf KBC gaat dit normaal gezien wel lukken.
Je kan bij Kraken zelf zien of er extra fees afgaan, maar ik vermoed van niet. Veel zal het alleszins nooit zijn.

Een moment van stilte voor degenen die eergisteren ingestapt zijn en nu bij wijze van kennismaking hun centjes zien verdampen.
this-is-fine.0.jpg

BNP is gewoon een hele slechte en oubollige bank. Nooit begrepen dat er mensen zijn die daarbij blijven, tenzij ze er een lening bij hebben lopen natuurlijk. Vanaf KBC gaat dit normaal gezien wel lukken.
Je kan bij Kraken zelf zien of er extra fees afgaan, maar ik vermoed van niet. Veel zal het alleszins nooit zijn.
Bij de 'funding' pagina zie ik niks staan van fees.
Ivm je bankwissel, zie hieronder. Ik zal dan nog iets moeten veranderen in Kraken ook zeker?
"
  • Important: The name on the bank account you are depositing from must match the name entered for verification on the Kraken account you are depositing into."
*edit: ze bedoelen gewoon dat je dezelfde naam moet hebben zeker. Te vluchtig lezen...

Kan het alleen beamen. Alle banken kunde een gratis instant overschrijving doen..BNP vraagt er geld voor.
Hun app is ook totaal niet veilig. Als ge een overschrijving doet = bedrag en rekeningnr invullen ==> "verder"...en als ge daar op klikt, is uw geld al vertrokken. Bij KBC moet ge dan eerst nog uw code invoeren enzo

Kan het alleen beamen. Alle banken kunde een gratis instant overschrijving doen..BNP vraagt er geld voor
Toevallig gisteren nog geïnformeerd bij Crelan hoe ik een instant payment kan uitvoeren.
Feedback van hun klantencenter: "deze functionaliteit is tot nader order uitgeschakeld". Het kan dus nog erger ;)

Kan het alleen beamen. Alle banken kunde een gratis instant overschrijving doen..BNP vraagt er geld voor.
Hun app is ook totaal niet veilig. Als ge een overschrijving doet = bedrag en rekeningnr invullen ==> "verder"...en als ge daar op klikt, is uw geld al vertrokken. Bij KBC moet ge dan eerst nog uw code invoeren enzo
Ja die BNP heb ik al altijd gehad.. Maar gebruik het ook minder en minder; Die kraken deed ikg ewoon vanaf die rekening omdat die al opgeslagen stond.
Enfin heb het nu via die liechtensteni gedaan. Maar zal dan ook KBC nemen ind e toekomst denk ik

Een weekje Chinese BTC-miners die bulk droppen. Week van de solden.
Wachten tot den Ethereum zakt naar 1000 om ze dan terug te kunnen oppikken. Heb er drie verkocht aan 1300/1450 en 1600 respectievelijk. Da's dan 1350 op den boek.

(Hele resem aangekocht aan 7 euro t stuk in den tijd).

Idem, enkele minuten geleden gestort naar Binance voor de eerste keer, kreeg direct een mail dat het geld beschikbaar was.

Lucky bastards, mijn storting van donderdag stond er gisteren ofzo op.
Terug storten naar mijn rekening gaat wel direct sjans;

Terug
Bovenaan